I Teatri di a cità di İzmir incontra l'audienza cù a so seconda dramma "Tavşan Tavşanoğlu"

I Teatri di a cità di İzmir incontra l'audienza cù a so seconda opera, Tavşan Tavşanoğlu
I Teatri di a cità di İzmir incontra l'audienza cù a so seconda opera, Tavşan Tavşanoğlu

"Tavşan Tavşanoğlu", a seconda dramma di i Teatri di a Città Metropolitana di İzmir (İzBBŞT), s'incontrerà cù a ghjente di İzmir da u 9 dicembre, dopu a so prima in İzmir Sanat ghjovi 10 dicembre.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI Teatri di Città Metropolitana di Izmir (IzBBŞT), chì sò stati stabiliti cù a visione di fà Izmir una cità di cultura è arti è chì u Direttore Generale d'Arte hè Yücel Erten, presenta a so seconda dramma, "Tavşan Tavşanoğlu", dopu Azizname. "Tavşan Tavşanoğlu", scrittu da Coline Serreau è traduttu da Çetin İpekkaya, incontrerà a ghjente di Izmir à partesi da u venneri 9 di dicembre, dopu a premiere chì si terrà in İzmir Sanat u 20.00 dicembre à 10. I biglietti ponu esse acquistati da "izmisertiyatrolari.com".

I Teatri di a cità di Izmir, chì cuntinueghjanu à presentà i so drammi à u so publicu nantu à duie tappe differenti, l'Opera di Statu è Ballet Alhambra Stage è Izmir Art, hà apertu a stagione per a prima volta cù Azizname, adattatu da i stori Aziz Nesin di Yücel Erten, è hà ricevutu cumpletu. marche da u publicu.

Una sfida divertente à e pulitiche neoliberali

A dramma "Tavşan Tavşanoğlu", diretta da Yücel Erten, cuntene una obiezione divertente à quelli chì utilizanu a frasa "tuttu va bè..." malgradu l'immubiliare è l'impotenza imposti à a sucità da l'economia di u mercatu liberu è e pulitiche neoliberali. Mentre discute u sistema à traversu a più chjuca parte di a sucetà, a famiglia, l'avvenimenti inaspettati si trasformanu in una fantastica avventura. U disignu di u palcuscenicu è u vestitu di u ghjocu era Özlem Karabay, u disignu di l'illuminazione era Ruzhdi Aliji è u dramaturgu era Halil Ünsal.

1946 à oghje

I Teatri di a cità, chì cuminciaru in u 1946 sottu a gestione di u teatru, l'attore di film è u direttore Avni Dilligil, è finiscinu a so avventura di quattru anni, sò stati pruvati à rinvià a vita da u tempu à u tempu, ma i tentativi ùn sò micca conclusi. In u 1989, u Prof. Dr. Özdemir Nutku hà pruvatu à purtà u nome di Teatri di a cità à a vita di a cità. Tuttavia, stu sforzu sopravvive solu per dui anni cù l'applicazione Mobile Truck Theatre.

Tunç SoyerCity Theatres, chì hè trà e prumesse elettorali di , hè statu annunziatu cù l'annunziu u 27 di marzu, u ghjornu mundiale di u teatru. City Theatres, chì u logo hè statu determinatu da a cumpetizione, furmò u so staffu dopu un prucessu d'esame attentu. I Teatri di a cità di Izmir anu apertu a cortina l'1 d'ottobre, "cum'è a tradizione di u teatru", cum'è Yücel Erten dice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*