I travaglii cuntinueghjanu nantu à u Boulevard è u Ponte İmran Kılıç

I travaglii cuntinueghjanu nantu à u Boulevard è u Ponte İmran Kılıç
I travaglii cuntinueghjanu nantu à u Boulevard è u Ponte İmran Kılıç

U travagliu cuntinueghja nantu à u Boulevard è u Ponte İmran Kılıç, chì hè statu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş. Mentre chì i travaglii di riempimentu di roccia nantu à u boulevard di 5 chilometri sò stati cumpletati; A stallazione di travi cuntinueghja nantu à u ponte di 7 piedi di 210 metri.

U travagliu nantu à u prughjettu "Imran Kılıç Boulevard and Bridge", l'investimentu gigante di a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, avanza à un ritmu rapidu. In u prugettu, chì s'arrizzò cù un investimentu tutale di 75 milioni di TL, i travi di u ponte di 210 metri di longu cuminciaru à esse posti nantu à e gambe di u trasportatore. Nantu à u novu boulevard di 5 chilometri chì si estende finu à Ağcalı Junction, chì furnisce l'accessu à decine di quartieri à l'ouest di a cità, i travaglii di riempimentu di roccia sò stati finiti in larga misura, mentre i riempimenti sottili cuntinueghjanu. U prughjettu, chì hè statu custruitu nantu à u ramu di l'Aksu Stream, chì forma una fruntiera naturale in u centru di a cità, riunite i dui lati, chì sò discrittu cum'è u nordu è u sudu. U prughjettu, chì furnisce l'accessu à 60 mila persone in u cortu termini, permetterà à circa 150 mila persone di ghjunghje à u centru di a cità in 10 minuti à longu andà.

New Boulevard 55 metri di larghezza

Un altru investimentu di trasportu hè fattu in a regione Önsen - Kurtlar, induve u prugettu hè statu realizatu. A nova arteria, à quale Imran Kılıç Boulevard è Bridge seranu direttamente cunnessi, hè definita cum'è a prima tappa di a Strada Circundante Sud è furnisce u transitu à l'Autostrada Adana. A custruzzione di stu novu boulevard, chì averà una larghezza tutale di 55 metri, impediscerà a carica di trafficu creata da i veiculi chì viaghjanu trà e cità in u centru di a cità. U novu boulevard, induve i scavi in ​​terra cuntinueghjanu, serà messu in serviziu in u 2022 è a seconda fase di u prugettu inizierà un altru investimentu chì si estende à l'intersezione di l'aeroportu di Kahramanmaraş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*