Voli Emirates per Brisbane à piena capacità

Emirates vole à Brisbane à piena capacità
Emirates vole à Brisbane à piena capacità

Emirates aumenta a so capacità nantu à i voli da Dubai à Brisbane, postu chì u guvernu lucale rilassa e restrizioni di viaghju internaziunali mentre u paese rializeghja u so scopu di ottene un ottanta per centu di a taxa di vaccinazione doppia dosa. Emirates operarà ancu i so voli Perth à piena capacità da u 5 di ferraghju per i passageri vaccinati eligibili.

Cù i voli internaziunali à Queensland tornanu à a piena capacità, i voli da Dubai à Brisbane cù u numeru di EK430 purtaranu più di 350 passageri à una volta è seranu operati cù un mudellu di aereo di tipu Boeing 777-300ER di trè classi. Emirates aumenta ancu a capacità settimanale nantu à a strada aumentendu a frequenza di i voli EK1/2022 da Dubai à Brisbane à cinque volte à settimana, da u 430 di ghjennaghju di u 431. Ci hè una pussibilità chì a capacità serà più aumentata in cunfurmità cù a dumanda.

Per d 'altra banda, a frequenza di i voli EK420/421 nantu à a rotta Dubai-Perth serà aumentata à cinque volte à settimana per offre più capacità per i citadini australiani è i titulari di permessi di residenza rimpatriati, è ancu i passageri internaziunali chì pensanu à visità l'Australia Occidentale.

I viaghjatori internaziunali in Brisbane ùn anu più da andà in quarantena in strutture di u guvernu è puderanu auto-isulà stà in casa in un settore di cundizioni stabilite da u guvernu di Queensland. Inoltre, i viaghjatori vaccinati chì arrivanu in Perth ùn saranu micca sottumessi à a quarantena, ma anu da rispettà i requisiti di viaghju di l'Australia Occidentale per i viaghjatori internaziunali chì viaghjanu cù una dosa completa di certificatu di vaccinazione.

I passageri ponu riservà i voli visitendu emirates.com.tr o attraversu a so agenza di viaghju preferita.

Barry Brown, Vicepresidente di Emirates Australia-Asia, hà dettu: "Emirates hè entusiasta di espansione a nostra capacità di passageru à Brisbane è Perth cum'è parte di a ripresa di i viaghji internaziunali in tuttu u paese. Cù a dumanda di viaghji internaziunali cresce ogni ghjornu, offremu più opportunità di cunnessione per l'Australiani chì volenu vultà in casa è riunite cù i so amati. Avemu fattu un tali passu in questu tempu speciale cum'è celebremu u 25 anniversariu di i nostri voli in Australia. Nanzu, avemu aumentatu i nostri voli à Sydney è Melbourne è cuminciatu à serve i nostri passageri chì viaghjanu da è da New South Wales cù u nostru flagship A380 ".

Essenziali di viaghju per Brisbane

Per viaghjà nantu à i voli Emirates à Brisbane, i passageri devenu esse citadini australiani, residenti permanenti o membri di a famiglia vicina è furnisce a prova di a vaccinazione COVID-19 a dosa completa cù una vacuna appruvata da TGA. I passageri devenu ancu presentà un test PCR COVID-19 negativu da u so paese d'origine micca più di trè ghjorni prima di a so data di viaghju prevista.

Per risponde à i requisiti di quarantena di casa mandati da l'autorità in Queensland, i viaghjatori sò tenuti à sottumettenu testi PCR supplementari u primu è u 19u ghjornu di u so periodu di quarantena, o in ogni mumentu durante u quali aspettanu sintomi di Covid-12.

Prima di entre in Queensland, i passageri devenu presentà una Dichjarazione di Viaghju Australiana è dumandà è riceve una Registrazione Internaziunale di Arrivi in ​​Queensland.

Viaghjà à Perth più faciule

U rilassamentu di e restrizioni di cunfini di l'Australia Occidentale permetterà à i viaghjatori internaziunali vaccinati di entre in Perth senza bisognu di quarantena. I passageri sò tenuti à presentà un test PCR COVID-72 negativu realizatu per Perth micca più di 19 ore prima di a so data di viaghju. A documentazione di esse vaccinatu contr'à COVID-19 cù una vacuna appruvata da TGA hè ancu necessaria per ottene l'autorizazione di ingressu. I passageri devenu dumandà un Pass G2G prima di viaghjà.

Sutta a regulazione di l'Australia Occidentale, i passageri internaziunali in entrata sò tenuti à pruvà per COVID-48 in 19 ore da l'arrivu è sei ghjorni dopu l'arrivu in Perth.

I passageri chì volenu sapè nantu à i requisiti di ingressu in Australia, i requisiti di prova di COVID-19 prima di u viaghju è i documenti obbligatori ponu rivedere a pagina di i requisiti di viaghju in emirates.com.tr. Ricumandemu fermamente à i passageri di verificà prima di riservà un volu per i requisiti di eligibilità applicabili, chì ponu esse cambiati da u guvernu australianu è i guverni statali.

Malgradu e difficultà affruntate da e restrizioni, Emirates hà cuntinuatu à operare i so voli in tutta l'epidemie è hà furnitu un ligame impurtante per u ritornu di più di 93.000 australiani stranieri. Hà cuntinuatu ancu à trasportà merchenzie essenziali senza interruzzione in tutta a pandemia cù i so servizii di corriere, è hà furnitu un supportu inestimabile à l'imprese in Australia durante un tempu difficiule, mantenendu ligami cummerciale vitali trà l'Australia è u mondu.

I voli A380 di Emirates anu pigliatu u so postu in u celu di l'Australia da u 1 di dicembre è cuminciaru à operare ogni ghjornu trà i hub iconichi di e compagnie aeree Dubai è Sydney. Emirates hà ancu cuminciatu à operare voli ogni ghjornu da Dubai à Melbourne à principiu di u mese, furnisce più di 1000 posti supplementari trà e duie cità.

I passageri di Emirates è Quantas anu accessu à una vasta rete di volu grazia à u partenariatu di volu trà e duie compagnie aeree. I passageri di l'Emirates anu accessu à 120 destinazioni in Australia in più di e 30 destinazioni chì Emirates vola, mentre chì i passageri di Quantas ponu ghjunghje à Dubai è più di 50 cità in Europa, Asia Centrale è Africa di u Nordu cù Emirates.

Emirates opera attualmente voli à più di 120 destinazioni in u mondu, è ancu Sydney, Melbourne, Brisbane è Perth.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*