U countdown hè principiatu per l'aeroportu di Tokat

U countdown hè principiatu per l'aeroportu di Tokat

U countdown hè principiatu per l'aeroportu di Tokat

A custruzzione di u novu aeroportu Tokat, chì principia in Tokat per via di u fattu chì l'antica zona ùn era micca adattata per l'atterrissimu di l'aviò di grande corpu, hè finita. Parlendu di l'aeroportu, chì costa circa 550 milioni di lire, u deputatu di l'Ak Party Tokat Mustafa Arslan hà dettu: "Cù u stabilimentu di a dogana, serà ancu una porta di fruntiera".

A causa di u fattu chì l'aeroportu esistenti in Tokat ùn hè micca adattatu per l'atterrissimu di l'aviò di grande corpu, a custruzzione di u novu aeroportu, chì hè stata cuminciata in a terra di u paese di Söngüt, hè finita. U novu aeroportu, chì costa circa 550 milioni di lire, hè previstu per esse apertu l'8 di ghjennaghju di u 2022, cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

"UN AEROPORTU CHE SUPPORTA TUTTI I STANDARDS"

Esaminendu i travaglii in situ, u deputatu di AK Party Tokat Mustafa Arslan hà dettu: "Meteremu u nostru aeroportu in serviziu in pocu tempu. Prevemu chì a nostra custruzzione serà cumpletamente finita da u 26 di dicembre. L'8 di ghjennaghju, cù l'onore di u nostru presidente, l'apreremu à i nostri cumpatrioti è u metteremu à u serviziu di u nostru paese. Vulemu ringrazià dinò u nostru presidente per avè purtatu l'aeroportu di Tokat à noi è à u nostru paese. U nostru aeroportu hè un aeroportu chì risponde à tutti i standard internaziunali cù una lunghezza di pista di 2 metri è una larghezza di pista di 750 metri. Cù u stabilimentu di a dugana, serà ancu una porta di cunfini. L'apertura di u nostru aeroportu farà u nostru Tokat vola in ogni zona ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*