Risultato di offerta per l'aumentu di a capacità di l'aeroportu di Antalya è l'affittu per 25 anni

Risultato di offerta per l'aumentu di a capacità di l'aeroportu di Antalya è l'affittu per 25 anni
Risultato di offerta per l'aumentu di a capacità di l'aeroportu di Antalya è l'affittu per 25 anni

In u so discorsu dopu à l'offerta, Hüseyin Keskin, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale, hà vulutu chì u risultatu di l'offerta, chì permetterà investimenti chì facenu Antalya a capitale di u turismu mundiale, sia benefica.

A joint venture TAV Airports AŞ-Fraport AG hà presentatu l'offerta più alta di 7 miliardi 250 milioni di euro in l'offerta per a custruzzione di investimenti supplementari per l'aumentu di a capacità di l'aeroportu di Antalya è l'affittu di i diritti operativi di e linee domestiche / internaziunali, aviazione generale, Terminali CIP è i so cumpunenti.

Gülnur Uzaldı, Vice Capu di u Dipartimentu di Cooperazione di u Settore Pùbblicu-Privatu (PPP) è Capu di a Cummissione di Offerte, in u so discorsu à l'offerta tenuta à a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI), hà dettu chì 18 di i 10 prughjetti PPP purtati à u settore di l'aviazione sò stati custruiti mudelli di trasferimentu, 8 hà dichjaratu chì ci hè un prughjettu di affittu per u funziunamentu di e strutture esistenti.

Uzaldı hà indicatu chì l'Aeroportu di Antalya ùn risponde micca à l'aumentu previstu cù a so infrastruttura è a capacità esistenti, cunziddi l'aumentu chì u paese mira in u turismu in l'anni à vene è previstu à cortu termini, cù l'offerta tenuta oghje, è hà dettu: investimenti supplementari da fà in u scopu di l'offerta di leasing sò stati pianificati in cunsiderà u prucessu di realizazione ". disse.

Estensu, in u scopu di u prugettu, espansione di terminali domestici è 2e internaziunali, custruzzione di 3e terminal internaziunale è terminale di aviazione generale, custruzzione di terminal VIP è State Guesthouse, investimenti per aumentà a capacità di u grembiule, custruzzione di novu bloccu tecnicu, torre è trasmettitore. stazione, almacenamentu di carburante Ellu disse chì ci sò investimenti cum'è a custruzzione di facilità di distribuzione è facilità di distribuzione.

U periodu di custruzzione di e strutture affittate serà di 36 mesi è u periodu operativu serà di 25 anni. 8 cumpagnie ligati à l'offerta compru schedarii, è cumpagnie 3 anu u so documenti di visita di u situ appruvati.

L'OFFERTE SERA VALUTATE DA A COMMISSIONE

Uzaldı hà dichjaratu chì l'offerte seranu valutate da a cumissioni di l'offerta stabilita da DHMI è hà dettu:

In a prima tappa di l'offerta, i busti esterni di l'offerenti saranu aperti è l'idoneità di i documenti specificati in e specificazioni di l'offerta serà esaminata. In a seconda tappa, i buste internu sò aperti, è se l'offerente chì i documenti in u bustu internu rispettanu a specificazione hè l'unicu, u metudu di negoziazione, in casu di più di unu, l'offerente offre u prezzu di affittu più bassu à l'offerente. chì offre u prezzu di affittu più altu cù l'asta cù l'offerenti secondu u metudu di negoziazione. U risultatu di l'offerta serà finalizatu da a decisione di l'Autorità di a Cumpetizione è u Cunsigliu di Amministrazione di DHMI.

Uzaldı hà dichjaratu chì, per via di l'offerta finalizzata, l'accordu di affittu è i so annessi seranu firmati trà a sucietà per azioni chì deve esse stabilita da l'offerente è DHMI è entre in vigore.

PARTENARIATI COMMERCIALI VNUCOVO-İNTEKAR E TAV-FRAPORT OFFERTE À L'OFFERTA

Ömer Gönül, Capu di u Dipartimentu di Acquistu è Fornitura è Vice Capu di a Cummissione di Offerte, hà dichjaratu chì u prucessu di licitazione serà realizatu da a Cummissione, è un partenariatu cummerciale trà l'Aeroportu Internaziunale di Vnucovo AŞ-İntekar Yapı Turizm è l'Aeroporti TAV AŞ-Fraport. AG hà presentatu una offerta per l'offerta. utilizatu l'espressioni.

Dopu chì a cumissioni hà apertu i schedarii di l'offerta di l'imprese è verificatu u so rispettu di a specificazione, i busti di l'offerta interna di l'imprese sò stati aperti.

Di conseguenza, l'Aeroportu Internaziunale di Vnucovo AŞ-İntekar Yapı Turizm hà offrittu 25 miliardi 5 milioni d'euros, è a joint venture TAV Airports AŞ-Fraport AG offre 250 miliardi 5 milioni d'euros per l'aumentu di a capacità è l'affittu di 750 anni di l'aeroportu di Antalya.

A joint venture Vnucovo International Airport AŞ-İntekar Yapı Turizm hà fattu un impegnu d'investimentu di 783 milioni 400 mila euro è a joint venture TAV Airports AŞ-Fraport AG hà fattu un impegnu d'investimentu di 765 milioni 252 mila 109 euro.

Allora, a parti di l'asta di l'offerta hè stata cuminciata. U partenariatu cummerciale TAV Airports AŞ-Fraport AG hà presentatu l'offerta più alta cù 12 miliardi 7 milioni d'euros in l'asta, chì durò 250 round.

L'AEROPORTU DI ANTALYA SERA U PIÙ GRANDE HUB TURISMO DI A REGIONE

U presidente di u Cunsigliu è u Direttore Generale Hüseyin Keskin, in u so discorsu dopu à l'offerta, hà dettu chì anu realizatu i più grandi prughjetti in a storia di a Republica cù a visione unica di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è l'ispirazione è u putere chì avianu da e pulitiche ghjusti. di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

Esprimendu chì sò fieri di u successu chì purterà l'Aeroportu di Antalya in u futuru, Keskin hà dettu: "E cumpagnie di Malesia, Russia, Francia, Germania è Turchia anu compru u schedariu di offerta. Questu hè un indicatore di fiducia in l'ecunumia è a crescita di u paese ". disse.

Spieghendu chì l'aeroportu d'Antalya entrerà preparatu cù a so faccia rinnuvata è i bisogni riscontrati in i periodi à vene, Keskin hà dichjaratu chì l'aeroportu serà u più grande "hub" turisticu di a regione.

Keskin hà ringraziatu i funzionari di a cumpagnia chì anu participatu à l'offerta, chì hè stata tenuta in una manera trasparente, aperta è cumpetitiva, è hà vulutu chì u risultatu di l'offerta, chì permetterà investimenti chì facenu Antalya, una marca mundiale cù u so storicu, culturale è culturale. caratteristiche geugrafiche, a capitale di u turismu mundiale serà benefica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*