Pleven Anthem Surprise da Studenti Bosniani à Ministru Akar

Pleven Anthem Surprise da Studenti Bosniani à Ministru Akar
Pleven Anthem Surprise da Studenti Bosniani à Ministru Akar

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà ancu visitatu a Scuola di a Fundazione Maarif in Sarajevo, a capitale di Bosnia-Erzegovina, induve era in visita ufficiale.

À a so ghjunta à a scola, i studienti di kindergarten in vestiti lucali prisentanu fiori à u Ministru Akar. U Ministru Akar hà scontru a sorpresa di i studienti di a scola primaria quand'ellu hà intrutu in u bastimentu. I chjuchi chì portavanu in manu e bandiere turca è bosniaca anu salutatu u ministru Akar cantendu a canzona « salutu ».

Mentre chì a felicità di i zitelli, chì sò stati presentati cù pasticchi da u Ministru Akar, era lettu da i so ochji, u Ministru Akar dopu scontru cù i studienti di u liceu in a sala di riunioni.

U Ministru Akar, chì hè statu salutatu cù l'"Innu di Plevna" cantatu da un studiente accumpagnatu da u pianoforte à l'entrata di a sala, hà ringraziatu per e sorprese preparate è hà dettu: "Sò assai felice di esse accoltu cù una ceremonia cusì bella è di scuntrà cun voi ". disse.

Felicitando i studienti per u so successu, u Ministru Akar hà dettu: "Voi ghjovani sò a guaranzia di u nostru avvene. Ciò chì pudemu fà per a vostra educazione è furmazione hè menu. In questu sensu, vecu chì a Fundazione Maarif hà preparatu alcune opportunità assai speciale per voi in coordinazione cù l'Educazione Naziunale di Bosnia-Erzegovina. Sò cuntentu di vede chì voi ancu sfruttate queste opportunità. Sò u futuru di a Bosnia è Herzegovina ".

U Ministru Akar hà dichjaratu chì hà servitu in Bosnia-Erzegovina 25 anni fà è hà dettu: "Vecu cun grande piacè ciò chì hè cambiatu è cumu e cose sò migliurate. Cù i vostri sforzi, a Bosnia-Erzegovina anderà assai più luntanu ch'è oghje. disse.

U Ministru Akar, chì hà ancu datu tablette à i studienti di u liceu, abbandunò a Scuola di a Fundazione Maarif cù Sadık Babür Girgin, Ambasciatore di Turchia in Sarajevo.

In seguitu, u Ministru Akar hà ancu visitatu a scola chì furnisce l'educazione per i disabili, chì hà aiutatu à apre durante u so mandatu in Bosnia-Erzegovina, è hà ricevutu informazioni da l'autorità in quantu à l'attività.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*