Ispartakule Çerkezköy Prestitu di 300 milioni d'euro per u prughjettu di a Ferrovia

Ispartakule Çerkezköy Prestitu di 300 milioni d'euro per u prughjettu di a Ferrovia
Ispartakule Çerkezköy Prestitu di 300 milioni d'euro per u prughjettu di a Ferrovia

Banca Asiatica di Infrastrutture è Investimenti (AIIB), Ispartakule-Çerkezköy darà 300 milioni d'euro di creditu à Turchia per u prughjettu di a ferrovia. U prughjettu hà ricevutu un prestitu di 150 milioni d'euro da u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) in Novembre.

Banca Asiatica di Infrastrutture è Investimenti (AIIB), Ispartakule-Çerkezköy hà annunziatu chì darà 300 milioni d'euros à Turchia per u prughjettu di a ferrovia.

In a dichjarazione fatta da AIIB, hè statu dichjaratu chì l'estensione di prestitu à Turchia hè stata appruvata da a gestione bancaria è hà dettu: "(Questu) prughjettu strategicu di trasportu face parte di u Corridor di Trasportu Europa-Caucasu-Asia (TRACECA) è si trova. trà u bacinu di u Mari Neru, u Caucasu di u Sud è l'Asia Centrale, hà u scopu di rinfurzà e relazioni economiche, cummerciale è di trasportu.

2018 MILIARDI DOLLARS DI CREDITU DA 3.1

U prughjettu, chì hà ricevutu un prestitu di 150 milioni d'euros da u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) in Novembre, cunnetta Turchia è Bulgaria. Halkalı- A capacità di una parte di a linea ferroviaria Kapikule serà aumentata.

ispartakule-Çerkezköy A linea hè stimata à u costu di 640 milioni d'euros.

L'AIIB hà datu un totale di $ 2018 miliardi in prestiti à Turchia per 14 prughjetti da u 3.1.

(REUTERS)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*