Proporzione di i ghjovani chì cercanu un impiegu 68.3 per centu

Proporzione di i ghjovani chì cercanu un impiegu 68.3 per centu
Proporzione di i ghjovani chì cercanu un impiegu 68.3 per centu

Cum'è un prublema di l'ecunumia di parechji paesi, u disimpiegu di i ghjovani face a so prisenza in ogni paese, da quelli sviluppati à quelli in via di sviluppu. In i rapporti di parechje urganisazioni internaziunali, in particulare in i rapporti di l'OCDE, Turchia hè in cima di a lista di i paesi chì anu stu prublema. A risorsa di l'impieghi di Turchia, Eleman.net, induve l'imprese trovanu l'impiigatu chì cercanu è i cercatori di travagliu chì trovanu u travagliu chì cercanu, hà spartutu e statistiche di ricerca di travagliu di a pupulazione ghjovana trà l'età di 18-24. In cunsiderà i quasi 18 milioni di dati chì Eleman.net hà per u gruppu d'età trà 24-2, e pruvince induve i ghjovani cercanu più impieghi sò Istanbul, Izmir è Ankara, rispettivamente, seguite da Bursa, Kocaeli, Adana, Antalya, Gaziantep è Konya..

U 10% di i ghjovani attualmente impiegati cercanu un impiegu

Sicondu i dati publicati da l'OCDE in u 2021, Turchia hè u 36u più altu disoccupazione trà 8 paesi OCDE in u disoccupazione di i ghjovani. Sicondu i dati di Eleman.net, u tassu di i ghjovani attualmente impiegati chì dumandanu un impiegu hè di 10%, mentre chì u tassu di i ghjovani chì ùn anu micca travagliatu è cercanu un impiegu hè di 68.3%. U 18% di i ghjovani in u gruppu di età 24-21.5 chì cercanu un travagliu sò studienti.

51.3% di i candidati à u travagliu sò graduate di u liceu

Sicondu e statistiche di Eleman.net nantu à Turchia in generale, 49.8% di i cercatori di travagliu sò omi è 50.2% sò donne. U livellu di educazione di i cercadori di travagliu era 51.3% di liceu, 20.6% di diploma assuciatu, 17.8% di liceu, 9.9% di scola primaria è 0.4% di graduate post-graduate.

L'alimentazione hè u primu postu in l'esperienza di l'industria

In cunsiderà l'esperienze settoriali di u gruppu d'età 18-24, u settore di l'alimentazione hè u primu postu cù 10.7%, stu settore hè merchandising / retailing cù 6.8%, tessili cù 4.8%, educazione cù 4.3%, salute / spitali cù 4%, è serviziu. cù 3.6%, salute cù 3.2%, call center cù 3.1%, turisimu cù 3% è ristorazione cù 2.8%.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*