Signature sò state firmate nantu à u Prughjettu Strada Gögdere in Kayseri, Riturnendu à a Storia di un Serpente

Signature sò state firmate nantu à u Prughjettu Strada Gögdere in Kayseri, Riturnendu à a Storia di un Serpente
Signature sò state firmate nantu à u Prughjettu Strada Gögdere in Kayseri, Riturnendu à a Storia di un Serpente

Participendu à u "Programma di Fideltà di u Distrettu di e Femminile di u Distrettu" urganizatu da i Rami di e Donne di u Partitu AK in u Centru di Cungressu Kadir Has, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà annunziatu chì l'offerta per u prughjettu di a strada Göğdere, chì hè u sognu di i residenti di Felahiye per 40 anni, hè stata cunclusa è e firme sò state firmate, è chì l'offerta per u passaghju di u veiculu ferroviariu hè stata fatta à u puntu chì hà da cunnette. u District di Yakut, induve a linea ferroviaria tagliata, è Fuzuli Junction.

Firmatu nantu à u prughjettu di a strada di GÖGDERE

In u so discorsu, u sindaco Büyükkılıç, dendu a bona nutizia chì e firme sò state firmate nantu à a strada Göğdere, chì i residenti di u distrittu di Felahiye aspittavanu impaziente, hà dettu: "Partemu cun voi chì a famosa firma di a nostra strada Göğdere hè stata messe. quì. C'era una obiezione da parte di l'Autorità per l'Acquistu Pùblicu in a nostra strada per Göğdere, è quella obiezione hè stata rifiutata. L'impresa chì hà ricevutu l'offerta hè stata invitata, è u cuntrattu hè firmatu per a consegna di u situ. Chì si passa cù stu travagliu ? Succede cù unità, unione, abbundanza. In questu rispettu, corremu in manu è core à core cù u nostru guvernu in Ankara è i nostri stimati ministri è deputati à u livellu lucale. Spergu chì u nostru Kayseri realicerà travaglii megliu è incontrerà servizii megliu ogni ghjornu ".

TENDER OF THE YAKUT NEGHBORHOURHIGHT STATU FATTU

U presidente Büyükkılıç hà ancu datu a bona nutizia chì l'offerta per u passaghju di u veiculu ferroviariu hè stata fatta ieri à u puntu chì unisce Yakut Mahallesi è Fuzuli Junction, chì hè tagliatu da a linea ferroviaria, è hà dettu:

"Da ieri, l'offerta per u passaghju di u veiculu chì passa u nostru Quartiere Yakut sopra a strada di u trenu hè stata fatta, è trè cumpagnie anu participatu à questu. Ringraziemu u nostru Ministru di i Trasporti. Quandu l'offerta hè cunclusa, u cuntrattu serà firmatu, è chì u travagliu serà cusì cumpletu in stu prucessu. Inseme dicemu Kayseri, inseme dicemu Turchia. Ci curaremu l'un l'altru è, spergu, in a persona di u nostru stimatu Presidente, andemu avanti in u nostru paese senza caccià alcunu guai à l'omi oppressi è à l'umanità. Aspettu e vostre preghiere, è dicu chì Allah ùn deve micca imbarazzatu contru à voi.

U presidente provinciale di u Partitu AK Kayseri, Şaban Çopuroğlu, hà dichjaratu chì ci restava 1,5 anni per l'elezzioni in u prossimu periodu è chì continuanu u so travagliu da induve l'anu lasciatu.

Emine Timuçin, presidente di a succursale di a donna di Kayseri di u Partitu AK, hà ringraziatu u presidente Büyükkılıç per a so participazione è u sustegnu à u prugramma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*