U direttore generale di TCDD Akbaş hà participatu à u Simposiu Internaziunale di l'UIC

U direttore generale di TCDD Akbaş hà participatu à u Simposiu Internaziunale di l'UIC
U direttore generale di TCDD Akbaş hà participatu à u Simposiu Internaziunale di l'UIC

Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC), "U futuru di i Ferroviari; Hè urganizatu un simposiu nantu à "Fà attrattiva di cambià trà i modi". Metin Akbaş, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), hà rapprisintatu u nostru paese à u simposiu tenutu in linea trà u 30 di nuvembre è u 1 di dicembre di u 2021.

A ricerca, a sustenibilità, i obiettivi di u Green Deal di l'UE, u sviluppu di l'imprese è l'innuvazioni tecnologiche sò stati discututi in u simposiu urganizatu da UIC per inizià a so celebrazione di u 100 anniversariu. L'ambiente di mobilità 2030 hè statu definitu dandu l'uppurtunità di prisentà prughjetti di trasfurmazioni. Inoltre, hè stata presentata una roadmap chì trasformerà e ferrovie in un elementu sustenibile per a mobilità in i prossimi 5, 10 è 15 anni.

Duranti u simposiu di 2 ghjorni, sò stati tenuti un pannellu nantu à "Ferrovie d'Alta Velocità per l'Integrazione Regionale" è una tavola rotonda nantu à "A Forma di a Mobilità Futura: Raccomandazioni da tutte e Regioni UIC".

In i so discorsi à l'avvenimenti di simposiu, u General Manager Akbaş hà dichjaratu chì, cum'è TCDD, sò cuscenti di l'impurtanza di l'integrazione regiunale è a connettività, chì anu acquistatu una grande sperienza in l'operazione ferroviaria à alta velocità, chì hè stata realizata da u 2009. , è ch'elli cuntinueghjanu a so strada cù i guadagni guadagnati da elli, è chì anu aduttatu u cuncettu di "nova nurmale" rapidamente è efficacemente. Ellu hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu per rinfurzà u locu di a ferrovia ecologica, innovativa è sustinibule. sistema in a nostra regione in u settore di u trasportu mundiale adattendu in modu efficiente, chì sviluppanu a cooperazione in questa direzzione è dà impurtanza à l'investimenti.

U direttore generale Metin Akbaş hà ancu dichjaratu chì, prevedendu chì energie più sustenibili, rinnuvevuli è amichevuli di l'ambiente puderanu esse aduprate in u futuru, anu pigliatu passi fermi per ghjunghje à l'ugettivi neutrali in carbonu specificati in l'impegnu "Railway Climate Responsibility", è in questu cuntestu, anu incuraghjitu i membri di a regione à ùn mancassi u trenu chì andava in questa direzzione ; Ellu hà dichjaratu chì in più di l'opere di l'energia verde, i passi sò stati fatti in questa direzzione dandu impurtanza à l'equilibriu ecologicu è à a fauna salvatica in i travaglii di custruzzione, è chì anu cuntribuitu à i travaglii per i pascoli cuntribuiscenu à i terreni agriculi di e regioni. vicinu à e linee di custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*