L'era di l'intelligenza artificiale principia in a diagnosi di Covid-19!

L'era di l'intelligenza artificiale principia in a diagnosi di Covid-19!
L'era di l'intelligenza artificiale principia in a diagnosi di Covid-19!

Near East University hà sviluppatu un algoritmu basatu in intelligenza artificiale chì determina u livellu di l'implicazione di Covid-19 in u corpu per mezu di immagini di tomografia tridimensionale.

L'applicazioni basate in l'intelligenza artificiale anu un putenziale significativu per fà cambiamenti maiò in i prucessi tradiziunali di diagnosi è trattamentu di u sistema di salute. Facultà di Ingegneria di l'Università vicinu à l'Oriente Assoc. Dr. L'algoritmu basatu à l'intelligenza artificiale sviluppatu da Sertan Serte, chì determina u livellu di implicazione di Covid-19 in u corpu per mezu di l'imaghjini di tomografia tridimensionale, hè ancu principiatu una nova era in i prucessi di diagnosi è trattamentu di Covid-19.

Oghje, i metudi più cumuni utilizati per u diagnosticu di Covid-19 sò PCR è antigen kits. In ogni casu, in u stadiu avanzatu, u diagnosticu definitivu di a malatia hè fatta da a tomografia pulmonale di u paci. Ancu s'è i tomografi tridimensionali varienu secondu u dispusitivu chì piglia a tomografia, sò furmati da a cumminazzioni di centinaie di frames. Dunque, ci vole assai tempu per vene à una cunclusione analizendu ogni quadru individualmente, cù l'ochju umanu, per ogni paziente. Inoltre, quandu l'interpretazione umana hè implicata, u marghjenu pussibule di errore aumenta.

Facultà di Ingegneria di l'Università vicinu à l'Oriente Assoc. Dr. L'algoritmu basatu in intelligenza artificiale sviluppatu da Sertan Serte, invece, revela l'effetti di SARS-CoV-19, chì provoca COVID-2, nantu à u corpu in un tempu assai più brevi cù alta precisione.

Assoc. Dr. L'articulu scientificu chì anu preparatu annantu à l'algoritmu basatu in intelligenza artificiale sviluppatu da Serte hà ancu attiratu l'attenzione di l'Organizazione Mondiale di a Salute. Facultà di Ingegneria di l'Università vicinu à l'Oriente Assoc. Dr. Prof. Sertan Serte à l'Università di u Mediterraniu Orientale. Dr. L'articulu "Apprendimentu prufondu per u diagnosticu di COVID-19 utilizendu scansioni CT 3D", co-autore cù Hasan Demirel, hè in a sezione induve l'Organizazione Mondiale di a Salute mette in risaltu publicazioni ligati à COVID-19.

Assoc. Dr. Sertan Serte: "Grazie à u software chì usa l'algoritmu basatu in intelligenza artificiale chì avemu sviluppatu, i radiologi è i medichi puderanu pianificà u prucessu di diagnosticu è trattamentu di COVID-19 assai più veloce è minimizendu u marghjenu di errore".
Enfatizendu chì parechji circadori in l'Università di u Vicino Oriente sò travagliendu in applicazioni basate nantu à l'intelligenza artificiale, Assoc. Dr. Sertan Serte dici chì hè ancu travagliatu nantu à l'applicazioni basate in l'intelligenza artificiale chì ponu esse usate in u campu di a salute. Dichjarà chì anu spustatu parechji prughjetti chì anu travagliatu inseme cù COVID-19 in questa zona per alleviare l'effetti di a pandemia, Assoc. Dr. "Grazie à u software chì usa l'algoritmu basatu in intelligenza artificiale chì avemu sviluppatu, i radiologi è i medichi puderanu pianificà u prucessu di diagnosticu è trattamentu di COVID-19 assai più veloce è minimizendu u marghjenu di errore", dice Serte.

Assoc. Dr. Özüm Tunçyürek: "Assoc. Dr. L'applicazioni basate nantu à l'intelligenza artificiale, di quale Sertan Serte hà datu un esempiu assai impurtante, ripiglià una grande parte di a carica di travagliu, in particulare in u campu di a radiologia, da e persone in un futuru vicinu ".

Capu di u Dipartimentu di u Dipartimentu di Radiologia di l'Università vicinu à l'Oriente Assoc. Dr. Özüm Tunçyürek enfatiza chì l'applicazioni basate nantu à l'intelligenza artificiale creanu cambiamenti radicali in i metudi di diagnosi è trattamentu in u campu di a salute. Assoc. Dr. Özüm Tunçyürek; Assoc. Dr. Dice chì l'applicazioni basate nantu à l'intelligenza artificiale, di quale Sertan Serte hà presentatu un esempiu assai impurtante, pò piglià una grande parte di u travagliu, in particulare in u campu di a radiologia, da e persone in un futuru vicinu. Assoc. Dr. Özüm Tunçyürek hà dettu: "À u principiu di l'epidemie di COVID-19, i radiologi ùn anu micca avutu l'esperienza per identificà è diagnosticà l'effetti di sta nova malatia. Sta sperienza hè stata ottenuta solu per osservà l'effetti di a malatia nantu à e persone in u prucessu. L'applicazioni di intelligenza artificiale ùn anu micca bisognu di sperienza. Per quessa, l'applicazioni basate in intelligenza artificiale sviluppate seranu u più grande assistente di i medichi in parechji campi, micca solu per COVID-19.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*