U ponte Zarova apre oghje

U ponte Zarova apre oghje
U ponte Zarova apre oghje

U Ponte Zarova, chì hè statu finitu annantu à l'autostrada Siirt-Eruh è farà u trasportu di a cità à Şırnak còmode, serà messu in serviziu oghje.

U guvernatore di Siir, Osman Hacıbektaşoğlu, hà dichjaratu chì u Ponte Zarova, chì hè statu finitu nantu à l'autostrada Siirt-Eruh è renderà còmode u trasportu di a cità à Şırnak, serà ancu inauguratu.

A custruzzione di u ponte di 57 metri di lunghezza è 37 metri di larghezza, chì hè stata iniziata nantu à u Stream Zarova à u chilometru 1998 di l'autostrada Siirt-Eruh di circa 355 chilometri, hè stata iniziata in u 15, ma i travaglii sò stati interrotti da tempu à tempu per via di attacchi terroristi, hè stata cumpletata.

In a custruzzione di u ponte cù 70 campate, ognuna di e quali hè 5 metri di lunghezza, 60 cunei di supportu di isolante sismicu sò stati posti per furnisce u più altu livellu di sicurità contru i terrimoti.

Grazie à u prugettu, u ponte, chì offre opportunità di trasportu altu standard à i citadini, hè statu custruitu cù elevazioni di cimentu armatu di sezione box, travi d'acciaio di sezione di scatula alta è ponti di cimentu armatu. Ci sò ancu 1,5 chjassi pedonali nantu à u ponte, ognuna larga 2 metri.

U Ponte Zarova, chì serà messu in serviziu oghje cù una cerimonia assistita da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, aumenterà i standard fisichi di a strada Siirt-Eruh, aumentendu a sicurezza di u trafficu è u cunfortu di guida.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*