2u Simposiu di e donne di a migrazione di guerra tenutu à HKU

2u Simposiu di e donne di a migrazione di guerra tenutu à HKU
2u Simposiu di e donne di a migrazione di guerra tenutu à HKU

Organizzato da Hasan Kalyoncu University (HKU) Migration Research and Application Center, u "2. War, Migration, Women Symposium" hè statu tenutu da u metudu di videoconferenza.

U simposiu, in u quale 3 parlanti principali è 2 panelisti anu participatu à 9 sessioni differenti nantu à Cumu e donne migrante sopravvive in a pandemia, a migrazione, l'impieghi è l'ecunumia è a vita suciale in a pandemia, hà participatu da u Vice Rector HKU Prof. Dr. Hè cuminciatu cù i discorsi di apertura di Mehmet Lütfi Yola è Fatih Ayna, Direttore di a Gestione di a Migrazione Provinciale di Gaziantep.

TURCHIA ESPOSIZIONI DI OSPITALITÀ E TOLLERANZA PER APERTURA IMMIGRANTI

HKU Vice-Cancelliere Prof. Dr. Mehmet Lütfi Yola, in u so discorsu di apertura; "Condizioni ecunomiche, disastri naturali, guerri, cunflitti sò visti cum'è i motivi più impurtanti per a migrazione in ogni periodu di a storia umana. U nostru paese hè unu di i paesi chì hà vistu grandi prucessi di migrazione è accoltu immigrati. In questu sensu, Turchia mostra un esempiu di ospitalità è tolleranza, soprattuttu abbracciandu donne, omi, zitelli, vechji è ghjovani immigrati chì anu da lascià u so paese.

E DONNE REFUGIATE PIÙ AFFECTATE DA A PANDEMIA

U direttore di l'Amministrazione di l'Immigrazione Provinciale di Gaziantep, Fatih Ayna, hà dichjaratu chì u tema di a migrazione deve esse discutitu in simposii è trattatu cù tutte e so dimensioni è hà dettu: "U tema di a migrazione hè statu unu di i prublemi più parlati in l'ultimi 10 anni, in particulare in i nostri anni. paese è in tuttu u mondu. Dopu à a guerra chì hà fattu fora di a nostra fruntiera, u tema di a migrazione ùn hè mai statu nantu à a nostra agenda. Gaziantep hè a seconda cità chì accoglie u più rifuggiati dopu à Istanbul. In un studiu di indagine chì avemu realizatu cù i richiedenti d'asiliu, avemu trovu chì u gruppu più affettatu durante u prucessu pandemicu era e donne. Ci sò sforzi per prutege i zitelli per ch'elli sò menu affettati da stu prucessu, è sò e donne chì anu avutu per affruntà a carica di travagliu crescente in una casa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*