Sistema d'attaccu elettronicu VURAL consegnatu à TAF

U sistema di attaccu elettronicu VURAL consegnatu à TAF
Sistema d'attaccu elettronicu VURAL consegnatu à TAF

Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir, in u so postu nantu à u so contu Twitter, hà dichjaratu chì e spedizioni di u sistema di difesa domestica cuntinueghjanu l'ultimu ghjornu di l'annu è hà annunziatu chì e versioni di Attaccu Elettronicu di u Sistema di Guerra Elettronica Radar VURAL sò state consegnate à e Forze Armate Turche per a prima volta. .

U sistema chjamatu VURAL hè statu sviluppatu cum'è parte di u Prughjettu Radar Electronic Support / Electronic Attack (REDET-II). Versioni di Supportu Elettronicu di u sistema sò stati furniti l'annu passatu. Inoltre, u sistema di guerra elettronica di cumunicazione MİLKAR 3A3 (o 3A?) hè statu furnitu sottu u nome di ILGAR.

U sistema VURAL (REDET-II), sviluppatu da ASELSAN utilizendu l'esperienza acquisita da u sistema KORAL Electronic Warfare (EW), creà un grande multiplicatore di forza per u TAF in u spettru elettronicu. I sistemi di guerra elettronica anu ghjucatu u rolu più grande in a neutralizazione di i sistemi di difesa aerea nemica (radar) in Siria.

Chì faci VURAL (REDET II) ?

Sistema di Support Electronic Radar (ED); i radar di minaccia sò rilevati è diagnosticati, è u sistema di cummattimentu elettronicu (EMD) hè furmatu da determinazione di l'infurmazioni necessarii di i radar, cù i so aspetti, cum'è una basa per l'attaccu elettronicu.

Radar ED System misura automaticamente i paràmetri primari (frequenza, larghezza di impulsu, amplitude di impulsu, etc.) è di dettagliu (scanning d'antenna, modulazione intrapulse, etc.) di u radar in u quadru di i prucessi di rilevazione è crea una lista di broadcasts da e trasmissioni rilevate. . I prucessi d'identificazione sò realizati in autumàticu in u risultatu di l'interrogazione di i radar rilevati da a GVD è / o a Biblioteca di Minacce. A registrazione di l'avvenimenti è a registrazione tattica / funzioni di registrazione intra-pulse di i radar d'interessu sò realizate in u sistema.

Sistema Radar Attaccu Elettronicu (ET); Applica un attaccu elettronicu in forma di ingannu o jamming per riduce l'area di copertura di i radar di destinazione rilevati o per disattivà per certi periodi di tempu. Cù a so 'Infrastruttura di Detezzione di Supportu', u sistema pò detectà radar di destinazione à quale attaccherà elettronicamente. Cù a so struttura basata in DRFM, pò applicà tecniche di jamming è inganni coerenti è incompatibili contr'à i radar di destinazione.

U Sistema Radar ET hà un ricevitore integratu, generatore tecnicu, unità di trasmissioni di mischia in fase attiva, è multipli amplificatori di putenza à u statu solidu chì furnisce una alta putenza di output. Cù a so capacità di guida di fasciu elettronicu, parechji radar ponu esse attaccati simultaneamente.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*