Sistema di segnalazione di dui prughjetti maiò in Turchia affidata à Alstom

Sistema di segnalazione di dui prughjetti maiò in Turchia affidata à Alstom

Sistema di segnalazione di dui prughjetti maiò in Turchia affidata à Alstom

Alstom, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture (AYGM) Bandırma - Bursa - Yenişehir - Osmaneli (BBYO) ferrovia è a linea di metro di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli (ÇSS) in i prughjetti da esse realizatu cù u Scopu di migliurà l'infrastruttura di signalizazione esistenti, signalazione è Furnirà a custruzzione è a fornitura di opere elettromeccaniche.

Bandırma - Bursa - Yenişehir - Prughjettu Osmaneli

U prughjettu copre a custruzzione è a fornitura di l'opere elettromeccaniche di Bandırma – Bursa – Yenişehir – Osmaneli (BBYO) prughjettu di ferrovia di altu standard, chì hè di circa 201 km di lunghezza.

In u scopu di u prugettu cunnessu, Alstom, cum'è u subappaltatore di Kalyon İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş., furnisce soluzioni di segnalazione di linea principale INTERFLO 250 è INTERFLO 450, furnisce l'applicazioni di u Livellu 1 è 2 di u Sistema Europeu di Gestione di Traffico Ferroviario (ERTMS). , è u Centru di cuntrollu di u trafficu, chì furnisce ancu tuttu u sistema di interlocking (CTC). Serà interfaccia nantu à e reti digitali muderni basati in fibra di i sistemi di signali di a linea. À a fine di u prugettu, a linea Bandırma - Bursa - Yenişehir - Osmaneli serà capace di operare in armunia cù tutti i treni esistenti in a reta ferroviaria turca.

Prughjettu Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli

Alstom furnisce l'approvvigionamentu elettromeccanicu di a linea di metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli (ÇSS) di 120.000 km di lunghezza cù una capacità di 11 passageri per ora, in u scopu di u prugettu chì deve esse realizatu cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul. .Ş., Özaltın. İnşaat Ticaret ve Sanayi A.Ş. in partenariatu. Alstom furnisce, teste è cumissioni tuttu u sistema di signalazione, cumpresu l'equipaggiu stradale per 8 stazioni in a linea di metro, u sistema di cuntrollu di treni basati in computer (CBTC) è u sistema di signalazione à bordu per i treni novi 4. I tempi di intervalli di campagna seranu ridotti di 90. seconde.

I prucessi di digitalizazione da esse realizatu in u scopu di i prughjetti sò di grande impurtanza in quantu à l'aumentu di a sicurezza ferroviaria è u cunfortu di viaghju, è ancu di a qualità di l'infrastruttura esistente. I studii di digitalizazione facilità i passaghji di e fruntiere, aumentà l'affidabilità è a velocità cummerciale. è riduce i costi di mantenimentu.

U direttore generale di Alstom Turkey, Volkan Karakılınç, hà dettu: "Semu assai felici di a cuntribuzione chì Alstom, u capu di mobilità sustenibile è innovativa in u settore, darà à u nostru paese in u scopu di sti dui grandi prughjetti. In u scopu di i nostri prughjetti, Realizzeremu pratiche di efficienza destinate à riduce i costi di operazione è di mantenimentu è di sustene i livelli di trafficu. Grazie à e nostre tecnulugia digitalizzate, implementemu tutte e migliorie necessarie per a sicurità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*