Yapı Merkezi firma un cuntrattu di ferrovia di $ 1,9 miliardi in Tanzania

Yapı Merkezi firma un cuntrattu di ferrovia di $ 1,9 miliardi in Tanzania
Yapı Merkezi firma un cuntrattu di ferrovia di $ 1,9 miliardi in Tanzania

Yapi Merkezi, chì hà realizatu enormi prughjetti in u mondu, serà a linea di treni più veloce in l'Africa orientale, è dopu a prima è a seconda fasi di a Ferrovia Tanzania Darussalam-Mwanza, intraprende ancu i travaglii di a terza fase di a linea ferroviaria chì si estende da Makutupora à Tabora, aghjunghjendu un novu à i so successi.

In più di tutti i travaglii di l'infrastruttura in u prughjettu di a ferrovia unica in turnu in Tanzania, Yapı Merkezi hà intrapresu a custruzzione di un totale di 7 stazioni trà e cità di Makutupora è Tabora, a custruzzione di a ferrovia unica di 358 km, signaling. , telecomunicazioni è elettrificazione. U costu di u prugettu, chì hè previstu per esse furnitu in 46 mesi, hè di 1.9 miliardi di dollari. In i ghjorni à vene, a 4a fase di u prughjettu serà firmata è quest'ultima fase serà affidata à l'Ingegneri Turchi.

Yapı Merkezi hà aghjustatu un novu à i so rializazioni in Tanzania. A cerimonia di firma per u Prughjettu di Cuncepimentu è Custruzzione di a Ferrovia Elettrica di a Linea Standard Makutupora-Tabora (LOT 3), tenuta à l'Uffiziu Presidenziale di Tanzania u 28 di dicembre di u 2021, hà assistitu u presidente di Tanzania Samia Suluhu Hassan, Direttore Generale TRC Masanja Kadogosa, Ambasciatore. di Tanzania Dar es Salaam Dr. Mehmet Güllüoğlu, è Erdem Arıoğlu, Vicepresidente di u Cunsigliu di Yapı Merkezi İnşaat, cù una grande cerimonia.

U prughjettu, chì hè a 1.211a fase di a ferrovia di 3 km chì unisce Dar es Salaam è Mwanza quandu hè finita, hè ancu d'impurtanza chjave per a linea ferroviaria Tabora - Kigoma à a fruntiera Burundi, chì hè ancu inclusa in u prugramma d'investimentu di Tanzania Railways (TRC). . U prughjettu di LOT 358, cù una lunghezza di circa 3 km cum'è una sola linea, serà custruitu nantu à una basa chjave in manu. In più di tutti i travaglii infrastrutturali, a custruzzione di un totale di stazioni 7 trà e cità di Makutupora è Tabora, a custruzzione di una ferrovia unica di 358 km, signalazioni, telecomunicazioni è elettrificazione sò ancu in u scopu di u prugettu. U costu di u prugettu, chì hè previstu per esse furnitu in 46 mesi, hè di 1.9 miliardi di dollari.

Parlendu à a cerimonia di firma di u prugettu, Erdem Arıoğlu hà dettu: "Semu felici di aghjunghje un novu à i numerosi prughjetti di successu chì avemu realizatu in Africa finu à avà. A nostra cumpagnia hà intrapresu a custruzzione di e prime duie parte di a Ferrovia Dar es Salaam-Mwanza, a linea di treni più veloce in l'Africa orientale, chì avemu sviluppatu in Tanzania, cù una lunghezza di 705 km, chì si stende da Dar es Salaam à Makutupora. L'ufficiali di i Ferroviari di Tanzania eranu assai soddisfatti di a meticulosità è di a qualità di u travagliu di Yapı Merkezi, chì ci anu affidatu un'altra parte di sta linea ferroviaria assai impurtante di a Republica di Tanzania ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*