Simulazione invece di punizioni per quelli chì ùn portanu micca cinture di sicurezza in Adana

Simulazione invece di punizioni per quelli chì ùn portanu micca cinture di sicurezza in Adana
Simulazione invece di punizioni per quelli chì ùn portanu micca cinture di sicurezza in Adana

Invece di esse penalizzati per ùn portà micca un cinturione di sicurezza, i cunduttori chì sò stati messi in u veiculu di simulazione in Adana anu sperimentatu ciò chì puderanu campà in casu d'accidentu.

E squadre di l'Inspeczione di u Trafficu di u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale anu iniziatu una applicazione in Atatürk Street cù u slogan Bi Movement Looks Life.

E squadre di pulizzia anu firmatu i cunduttori chì ùn anu micca vistutu chì ùn portavanu micca cinture di sicurezza in u puntu di infurzazioni. I squadre ùn anu micca penalizatu quelli chì ùn anu micca purtatu cinture di sicurezza è anu dumandatu à i cunduttori per entre in u veiculu di simulazione. I cunduttori anu sperimentatu ciò chì puderanu sperimentà in casu di un eventuale accidente in u strumentu di simulazione di a cintura di sicurezza.

U direttore di a succursale di l'ispezione di u trafficu, Aydın Şahin, hà dettu chì i libretti promozionali chì spieganu l'impurtanza di l'usu di a cintura di sicurezza sò stati distribuiti à i ghjurnalisti in u scopu di a campagna Bi Hareketine Bakar Hayat iniziata da u Ministeru è a Direzzione Generale di Sicurezza.

Dichjarà chì anu dumandatu à i cunduttori chì ùn portanu micca cinture di sicurezza per entre in u veiculu di simulazione, Şahin hà dettu: "U nostru scopu ùn hè mai di penalizà. Per spiegà a prutezzione di u cinturione, per informà i nostri citadini chì ùn portanu micca cinturione è per dimustrà cumu sò prutetti in un eventuale accidentu quandu portanu un cinturione. Per questu, avemu messu in u strumentu di simulazione. In u veiculu di simulazione, vi vede a prutezzione di una persona in un veiculu chì si rotola à una vitezza di 5 à 10 chilometri per ora quandu porta una cintura di sicurezza. Per quessa, dumandemu à tutti i nostri citadini di portà e so cinture di sicurezza, ancu in u sedile posteriore è in a cità, è di esse più sensibili annantu à questu tema per a so propria sicurità.

Gülay Tapanyiğit, chì hè statu messu in u veiculu di simulazione dopu chì hè statu determinatu chì ùn portava micca una cintura di sicurezza, hà dichjaratu ch'ella avia assai paura è disse: "Oh, per piacè ùn andate in ogni locu senza cintura di sicurezza. Allora ùn andate micca ancu s'ellu hè 3 chilometri. Grazie mille, cuntentu chì anu dimustratu qualcosa cusì. Da avà, ùn sarete mai senza una cintura di sicurezza ... "

U presidente di Necla hà ancu dichjaratu ch'ella ùn hà micca guidatu senza una cintura di sicurezza è hà dettu: "Per un mumentu, aghju pensatu chì a vita era finita, ma a vita vede un muvimentu, ma saltamu sempre. Avemu bisognu di sperienze qualcosa cusì per rializà? Aghju sperimentatu questu avà. Pensu chì avà purteraghju a cintura di sicurezza ogni volta chì mi metteraghju, ancu à 300 metri ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*