Airbus compie u secondu Satellite Oceanic Sentinel-6B

Airbus compie u secondu Satellite Oceanic Sentinel-6B
Airbus compie u secondu Satellite Oceanic Sentinel-6B

Airbus hà finitu Sentinel-6B, u sicondu satellitu di monitoraghju di l'oceanu di u prugramma europeu Copernicus, è avà serà assai testatu in preparazione per u so usu in u spaziu in i prossimi sei mesi.

A missione Copernicus Sentinel-6 realiza una misurazione d'alta precisione di a topografia di e superfici oceaniche via "Sentinel-2020A", u primu di dui satelliti lanciati in nuvembre 6. I dui satelliti di a missione sò stati creati per misurà a distanza à a superficia di u mare cù una precisione di pochi centimetri è li cartografia à un ritmu di 10 ghjorni nantu à una missione di sin'à sette anni. U so scopu hè di registrà i cambiamenti in l'elevazione di a superficia di u mare è i cambiamenti in u nivellu di u mari, analizà è osservà i currenti marini. L'osservazione precisa di i cambiamenti di l'elevazione di a superficia di u mare furnisce infurmazioni nantu à i livelli di u mari globale, a velocità è a direzzione di i currenti marini, è u calore accumulatu in l'oceani. E misurazioni da 1336 km sopra a Terra sò essenziali per mudificà l'oceanu è predichendu l'aumentu di u livellu di u mari.

Questa informazione aiuta i guverni è l'istituzioni furnisce una prutezzione efficace per e zone costiere. Questa dati hè ancu preziosa per l'urganisazioni di gestione di disastri, a pianificazione di a cità, i prugrammi di prutezzione di inundazioni o l'autorità di custruzzione di terrapieni.

In u risultatu di u riscaldamentu glubale, u nivellu di u mari glubale hè attualmente in crescita di una media di 3,3 millimetri annu, cù cunsequenze negative per i paesi cù costi densamente populati.

Parte di u prugramma europeu Copernicus, Sentinel-6 hè ancu una cullaburazione internaziunale trà ESA, NASA, NOAA è Eumetsat.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*