Ci sarà un scontu in i prezzi di carburante? I Prezzi di Diesel, Gasoline è GPL diminuiranu?

Ci sarà un scontu in i prezzi di carburante? I Prezzi di Diesel, Gasoline è GPL diminuiranu?

Ci sarà un scontu in i prezzi di carburante? I Prezzi di Diesel, Gasoline è GPL diminuiranu?

U Vicepresidente di CHP Ahmet Akın hà fattu dichjarazioni annantu à l'agenda. U Vicepresidentu CHP Ahmet Akın; Cù a diminuzione di u scambiu in l'ultimi mesi 2, un scontu direttu di 12 per centu deve esse fattu per i prudutti di carburante basatu nantu à 30 lire; Hà reagitu à l'usu di u guvernu di a diminuzione di u scambiu per aumentà l'impositu speciale di cunsumu (SCT) pigliatu da u carburante. Akın da CHP "U putere; U fattu chì a parte di SCT, presa da u carburante è resettata à cero dui mesi fà, hà aumentatu cù a diminuzione di munita straniera, una volta hà dimustratu chì ùn importa micca i citadini. Invece di aumentà a parte di u guvernu SCT, un scontu direttu di 30 per centu deve esse fattu nantu à i prudutti di carburanti. A benzina è u diesel deve esse ridutta à 8 lire, l'autogas GPL à 6,5 lire ", disse.
U Vicepresidente di CHP Ahmet Akın, in a so dichjarazione scritta, hà dichjaratu chì un scontu deve esse fattu in i prudutti di carburante u più prestu pussibule. Akın da CHP hà dichjaratu u seguente in a so dichjarazione:

20 ALTA IN GLI ULTIMI DUE MESI PER L'AUMENTA DI SCAMBI

A causa di e decisioni sbagliate pigliate da u guvernu in l'ecunumia, più di 20 surghjenti sò stati fatti in i prudutti di carburante in l'ultimi dui mesi, riflettendu i prezzi di a pompa. Ogni aumentu di u scambiu era direttamente riflessu in i prezzi di u carburante, è in questu prucessu, i prezzi di litru di gasoline è diesel righjunghjinu u limitu di 12 lire. U guvernu riflette ogni incrementu di u scambiu direttamente nantu à i prudutti di carburante, è durante stu periodu, un aumentu hè statu cuminciatu à fà quasi ogni 2 ghjorni, riflettendu i prezzi di a pompa.

A SPARTA DI PENSAMENTE SERÀ DATA À SCT, NON À CITADINO

In questu cuntestu, mentri un scontu direttu hè previstu in i prudutti di carburanti; U guvernu hà dimustratu una volta di più ch'ellu ùn importa micca i citadini. Sicondu a decisione presidenziale publicata in a Gazzetta Ufficiale, a quantità SCT da u carburante serà aumentata da a quantità di a diminuzione di i prezzi di valuta straniera. In cunsiquenza, u guvernu, chì riflette l'aumentu di u scambiu direttamente à i citadini cù successivi alcesi, aduprà a diminuzione di u scambiu per aumentà a quota SCT. Sicondu a decisione, a parte di SCT presa da i prudutti di carburante serà aumentata da 2 lire è 70 kuruş.

U SCONTU nantu à u carburante deve esse 30 per centu

Invece di aumentà u SCT nantu à u carburante, u guvernu deve riflette u prezzu di u 30 di nuvembre 22 per pompà i prezzi cù una diminuzione di 2021 per centu in valuta straniera. In questu cuntestu, l'aumentu di u prezzu di u carburante previstu à u 21 di dicembre di u 2021 sò stati annullati. Tuttavia, annullà l'aumentu di i prezzi solu ùn hè micca abbastanza. Sicondu a diminuzione di u scambiu, u litru di gasoline, chì hè 11 lire è 6 kurus, deve esse ridutta à 8 lire. In listessu modu, u prezzu di u diesel, chì u prezzu di litru hè 11 lire è 50 centesimi, deve esse ridutta à 8 lire. U prezzu di l'autogas LPG, chì u prezzu di litru hè 9 lire è 5 kurus, deve esse ridutta à 6 lire è 50 centesimi u più prestu pussibule. In altri palori, tenendu in contu a diminuzione di u scambiu di i prezzi di u carburante, a parte di SCT ùn deve esse aumentata, ma una reduczione diretta di 30 per centu deve esse fatta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*