A dieta mediterranea riduce u risicu di malatie cardiovascular, diabete di tipu 2, Alzheimer è cancru

A dieta mediterranea riduce u risicu di malatie cardiovascular, diabete di tipu 2, Alzheimer è cancru
A dieta mediterranea riduce u risicu di malatie cardiovascular, diabete di tipu 2, Alzheimer è cancru

In u "Symposium di Dieta Mediterranea per a Vita Sostenibile" ospitatu da a Facultà di Scienze di a Salute di l'Università di u Vicino Oriente è assistitu da parlanti da a TRNC è a Turchia, a Dieta Mediterranea è a vita sustenibile sò stati discututi da u glubale à u lucale.
In u "Simposium di Dieta Mediterranea per una Vita Sostenibile", chì hè unu di i principali sugetti di travagliu di u Dipartimentu di Nutrizione è Dietetica, chì hè statu tenutu cù a participazione intensa di i membri di a facultà è di i studienti di a Facultà di Scienze di a Salute di l'Università di u Vicino Oriente. , a Dieta Mediterranea è a vita sustinibili sò stati discututi cù e so parechje dimensioni da u glubale à u lucale.

U mudellu di nutrimentu più sanu accettatu da l'UNESCO cum'è u patrimoniu culturale cumuni di l'umanità

A Dieta Mediterranea, chì hè unu di i mudelli di nutrimentu più sani cunnisciuti in u mondu è inclusu in a lista di u patrimoniu culturale cumuni di l'umanità da l'UNESCO, hè una dieta basata nantu à l'abitudini tradiziunali di cucina è di manghjà di i paesi di a costa mediterranea. U cunsumu di ligumi è frutti, grani sani, oliu d'aliva, noci è legumi hè altu; moderazione di pesci, latti è i so derivati; A Dieta Mediterranea, chì hè un mudellu di dieta in quale a carne è i prudutti di carne sò cunsumati menu, hè accettata cum'è un modu di vita chì include un riposu adattatu, attività fisica è socializazione.

Dieta Mediterranea reduce u risicu di parechje malatie

I studii amparanu chì i risichi di malatie cum'è e malatie cardiovascular, a diabetes mellitus 2 è u cancer sò significativamente ridotti in e persone chì facenu a Dieta Mediterranea un stile di vita. In più di l'abitudini alimentarii sani, un modu di vita adattatu à a Dieta Mediterranea cuntribuisce à l'ecunumia di u paese sustenendu a pruduzzione lucale, mentri a predominanza di l'alimenti vegetali cuntribuisce à una vita sustinevuli.

I scientisti anu discututu a Dieta Mediterranea à l'Università di u Vicino Oriente

I scientisti di a TRNC è a Turchia anu discututu a dieta mediterranea in u "Simposium di Dieta Mediterranea per una Vita Sostenibile" ospitata da a Facultà di Scienze di a Salute di l'Università di u Vicino Oriente. Rappresentante di u Gruppu di Salute di l'Unione Europea Prof. Dr. Murat Özgören, in u simposiu induve hà attiratu l'attenzione à a sustenibilità è u fattore umanu in u pianeta, Asst. Assoc. Dr. Müjgan Öztürk hà discututu u tema di a sustenibilità in u cuntestu di a Dieta Mediterranea, u Prof. Dr. Ayla Gülden Pekcan hà discututu a Dieta Mediterranea è i prublemi di salute ambientale.

In u pannellu di salute tenutu in u scopu di u simposiu, i ghjovani prufessori di a Facultà di Scienze di a Salute di l'Università di u Vicino Oriente anu fattu presentazioni nantu à i so studii affruntendu a relazione di a Dieta Mediterranea cù e malatie.

Near East University, Facultà di Scienze di a Salute, Dipartimentu di Nutrition and Dietetics lecturer Dr. dit. Ziu Taygun, "A dieta mediterranea hè universale o culturale?" In u so discorsu, hà spartutu a piramide di a dieta mediterranea sviluppata apposta per l'Isula di Cipru cù i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*