Prughjettu Smart Capital Taxi hà iniziatu

Prughjettu Smart Capital Taxi hà iniziatu

Prughjettu Smart Capital Taxi hà iniziatu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, mette in pratica e prumesse chì hà fattu prima di l'elezzioni una per una. In u scopu di u "Smart Capital Taxi Project", u prototipu di u quale era statu introduttu prima da Yavaş, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu l'installazione di taximetri digitali gratuiti per i taxi è una schermu informativa nantu à u sediu di u passageru. Duranti u prucessu di prova implementatu in a prima tappa, i taximetri gratuiti è i pasticchi sò stati installati in 100 taxi, è dopu u prucessu, u sistema serà integratu in tutti i taxi chì operanu in Ankara.

U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà aghjustatu una nova applicazione di cità intelligente per fà chì Ankara cumpete cù e capitali mundiali.

Yavas, chì hà fattu e prumesse chì hà fattu prima di l'elezzioni unu à unu, hà implementatu u "Smart Capital Taxi Project", u prototipu di quale hè statu introduttu prima. In u primu locu, a Municipalità Metropolitana hà finitu a stallazione di taximetri digitali gratuiti è una schernu informatica nantu à u sediu di u passageru per 100 taxi in a Capitale per u prucessu di prova.

PRIORITY STOP TAXI

In a prima tappa, un taximeter digitale è una schernu informativa sò stati installati nantu à u sediu di u passageru di 100 cunduttori di taxi chì anu vuluntariu cù l'applicazione pilotu, è dopu à a fine di u prucessu di licitazione, stu sistema serà stallatu in altri taxi in a Capitale.

Cù u Sistema Smart Stop, a priorità serà data à i taxi à a fermata, è quandu u passageru chjama un taxi via l'applicazione mobile, u prossimu taxi di a fermata più vicina serà avvisatu prima. Se ùn ci hè micca un taxi à a fermata, u passageru serà avvisatu di u taxi.

Grazie à u prughjettu, i cunduttori di taxi paganu 65 per centu menu di salari in i prucessi di calibrazione è di sigillatura fatti durante i periodi di caminata o dopu l'accidentu. In l'applicazione, induve i rapporti di ogni ghjornu, settimanale è mensili ponu esse calculati assai facilmente, u supportu multilingue serà furnitu cù u sistema Call Center. In questu modu, e difficultà di cumunicazione trà i clienti stranieri è u tassista seranu eliminate.

Grazie à u Sistema di Tracking Vehicle, u veiculu serà monitoratu 7/24 è i cunduttori di taxi chì anu cambiatu à u sistema puderanu ancu prufittà di carburante scontu in e stazioni di benzina cuntrattu.

MOLTE NUOVE APPS DA U SCORING DRIVER À U BUTTONE COSE PERDUTI

I citadini chì scaricanu l'applicazione mobile in u scopu di u prugettu anu l'uppurtunità di chjamà un taxi in linea.

I passageri chì utilizanu u taxi seranu avà capaci di vede a distanza chì viaghjanu, u tempu chì viaghjanu è u prezzu chì paganu, sia per mezu di l'applicazione sia per mezu di a pantalla informatica.

À a dumanda, i passageri puderanu dà à u tassista un puntuatu da 1 à 5 è vede tutte l'infurmazioni nantu à u cunduttore dopu chì u viaghju hè finitu. Grazie à u "Buttonu Persu è Trovatu" inclusu in u Prughjettu Smart Capital Taxi, serà più faciule per truvà articuli scurdati in u veiculu.

GRAZIE PER SUPPORTO GRATUITO DA TAXI MANAGEMENT

Cù l'applicazione in quale l'oppurtunità di pagamentu alternativu seranu offerti in u prossimu periodu, hè destinatu à furnisce un trasportu più còmode è sicuru à i residenti di a Capitale, mentre chì i dettagli di u prugettu ponu accede da l'indirizzu "akillitaxi.ankara. bel.tr”.

I cunduttori di taxi chì anu cambiatu à u Prughjettu Smart Capital Taxi anu manifestatu a so satisfaczione cù l'applicazione cù e seguenti parolle:

- Hasan Ayaz : "Sò un tassista in Ankara per 30 anni. Grazie mille à u nostru presidente per questa applicazione. I nostri taximetri eranu in i specchi, è i nostri passageri anu avutu ancu prublemi à vede. Avà, da u screnu in u sediu di daretu, u nostru passageru pò vede induve andarà, quantu pagherà, quanti chilometri à l'ora guida.

-Tolga Ozturk: "Era una applicazione chì avemu aspittatu è vulia. Vulemu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana, Mansur Yavaş, per avè fattu sta applicazione gratuita ".

-Imdat Tuncbilek: "Aghju trovu l'app fantastica, assai bella. Fornirà comodità à più di 7 mila cunduttori di taxi ".

- Ibrahim Ozturk: "Pruvaremu u novu sistema di taximetru. Grazie à u nostru sindaco per stu serviziu ".

- Yalcin Gurbuz : "Avemu aspittatu sta applicazione per un bellu pezzu, grazia à u nostru presidente, hà finalmente pigliatu cura. Avemu 7 veiculi, è pensu chì quandu sò stallati nantu à tutti, furnisce una cunvenzione seria à tutti i nostri amichi.

-Oguzhan Kartalci: "Puderemu vede induve hè u nostru veiculu, ciò chì face, è i so guadagni. Hè una bona app. "

-Musulmani Aydogdu: "Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur. Ùn hà mai lasciatu solu i cummercianti, ùn mancava nunda è ci aiutava.

-Ugur Doger: "Pensemu chì l'applicazione serà prufittuosa è prufittu serà fatta. Grazie à tutti per u so sforzu ".

-Yusuf Tuncbilek: "Avemu accunsentutu per chì i nostri clienti ponu viaghjà più cunfortu è pagà più comodamente. Pudemu parlà di i vantaghji è di i contra usendu cù u tempu. Quandu u cliente chjama Başkent 153 o sta applicazione di taxi intelligente quandu anu un prublema, puderanu vede s'ellu li avemu intricatu o micca. Puderaghju seguità a rotazione di u veiculu quandu daraghju u mo veiculu à un altru cunduttore.

- Vulcano Bitter: "U nostru sindaco hà iniziatu una pratica assai bona, avemu fiducia in ellu. Spergu chì avemu vistu i benefici di stu sistema. Vulemu ancu ringrazià i cummercianti per u so aiutu durante u periodu di pandemia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*