Circa 14 milioni di metri cubi d'acqua chì venenu à i dighe di Ankara

Circa 14 milioni di metri cubi d'acqua chì venenu à i dighe di Ankara
Circa 14 milioni di metri cubi d'acqua chì venenu à i dighe di Ankara

Cù a nevicata recente in a capitale, circa 20 milioni di metri cubi d'acqua scorrivanu in i diga chì furnisce l'acqua potabile è di utilità à a cità in i primi 14 ghjorni di dicembre. Erdogan Öztürk, Direttore Generale di ASKİ, ripetendu a so chjama à a ghjente di a capitale per aduprà l'acqua sparingly, hà dettu: "Ùn hè micca à u livellu desideratu, ma quandu a neve si scioglie, più acqua ghjunghjerà à e dighe. In questu modu, speremu chì Ankara ùn soffre micca di carenza d'acqua l'annu prossimu ".

A siccità in u mondu per via di u riscaldamentu glubale hà ancu dimustratu u so effettu in a capitale Ankara, mentre chì a nevicata chì hà cuminciatu in l'ultimi ghjorni hà aumentatu a tarifa di l'acqua in e dighe, anche un pocu.

Facendu investigazioni à Işık Mountain Pass, unu di i bacini chì furnisce u flussu d'acqua à 7 di e 3 dighe chì alimentanu a pupulazione di Ankara, u direttore generale di ASKİ, Erdoğan Öztürk, hà dettu chì 9,5 milioni di metri cubi d'acqua scorrivanu in e dighe in dicembre di l'annu passatu. è chì sta figura era apprussimatamente in i primi 20 ghjorni di dicembre di questu annu, hà annunziatu chì hè 14 milioni di metri cubi.

UNA CHIAMATA DA ASKİ À CAPITALI PER USARE L'ACQUA CU RISPARMI

Ozturk, chì hà fattu valutazioni impurtanti nantu à a tavola di riempimentu d'acqua di e dighe in u locu di a muntagna Işık, chì si trova nantu à a strada Çankırı è forma a cima di a mappa di Ankara cù a so elevazione di 2 metri, hà dettu chì a nevicata in a capitale hè piacevule. , ma micca à u livellu desideratu ancu.

Rimarchendu chì a penuria d'acqua hè aumentata in l'ultimi anni per via di u cambiamentu climaticu, Öztürk hà dumandatu à a ghjente di Başkent à aduprà l'acqua di novu una volta è hà dettu: "Sentiremu l'effetti di a nevicata nantu à e dighe in i mesi di primavera. Speremu chì Ankara ùn averà micca una carenza d'acqua l'annu prossimu, grazia à l'acque chì alimentaranu e nostre dighe quandu a neve nantu à e muntagne cumencia à scioglie ", disse.

Öztürk hà dettu chì u fattore più impurtante per l'alimentazione di e dighe d'acqua potabile in Ankara sò i currenti d'acqua furmati da a fusione di a forte nevicata in u clima caldu.

"U fattore più impurtante chì causa l'aumentu di a quantità d'acqua in i nostri dighe hè a nevicata. I bacini furniscenu u flussu di l'acqua à i nostri diga cù u funnu di a neve cascata. Attualmente, u livellu di neve hà righjuntu 3 centimetri per 4-25 ghjorni in u bacinu di u Passaghju di a Montagna Işık, chì furnisce una quantità significativa di flussu d'acqua à i nostri Kurtboğazı, Kavşakkaya è Eğrekkaya Dams in u futuru. Ancu s'è sti piovi ci anu fattu surrisu, speremu chì e nevicate veri ghjunghjeranu à i livelli desiderati cù l'intensificazione di e nevicate in i mesi chì venenu. Ancu s'ellu ùn hè micca finitu dicembre quist'annu, hè accadutu una corrente d'acqua chì si avvicina à 14 milioni di metri cubi. Hè piacevule, ancu un pocu, chì 4,5 milioni di metri cubi di più d'acqua sò ghjunti in paragunà à l'annu passatu. Esperemu chì questu aumenterà ancu di più in ghjennaghju, ferraghju è marzu, chì hè u principale periodu di neve ".

TARIFU DI RIEMPIMENTU DI DIGE 7,44 PERCENT

U tassu di occupazione (volume attivamente utilizzabile) di e dighe era di 21 per centu à u 2021 di dicembre di u 7,44, mentre chì a quantità d'acqua hè stata misurata cum'è 308 milioni 956 mila metri cubi.

Enfatizendu chì u voluminu tutale di 7 dighe (Çamlıdere, Kurtboğazı, Eğrekkaya, Akyar, Çubuk 2, Kavşakkaya è Elmadağ Kargalı Dams) situate intornu à Ankara è risponde à i bisogni d'acqua di a cità sicondu i dati ASKİ, hè di 1 miliardi 584 milioni 13 mila cubic. metri, Öztürk hà dettu chì u numeru di abbonati hè 2 Hà dichjaratu chì 483 milioni 965 mila 21 metri cubi d'acqua hè stata data à a cità u 1 dicembre in Ankara, chì hè 289 mila 455 milioni. Mentre chì a quantità di l'acqua cunsumata per capita in a capitale hà righjuntu 237 litri, a Direzzione Generale di ASKİ cuntinueghja à spiegà a quantità di acqua in i diga istantaneamente cù sensori digitale, in linea cù u principiu di trasparenza, in u so situ ufficiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*