A Ferrovia Convenzionale Ankara Kayseri Aperta Elettricamente à l'Operazione

A Ferrovia Convenzionale Ankara Kayseri Aperta Elettricamente à l'Operazione

A Ferrovia Convenzionale Ankara Kayseri Aperta Elettricamente à l'Operazione

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì anu apertu a Sezione di a Linea Nenek-Şefaatli è a Linea di Electrificazione di a Linea di Connessione Tüpraş à l'Operazione, è chì cù a fine di u prugettu, l'integrità di a linea cunvinziunali elettrica ininterrotta di 352 chilometri trà Ankara è Kayseri hà. statu stabilitu. Sottulineendu chì anu aumentatu a parte di e ferrovie in investimenti à u 48 per centu, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì aumenteranu sta parte à u 2023 per centu in 63.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à u prugramma di apertura di a Sezione di a Linea Nenek-Şefaatli è a Linea di Electrificazione di a Linea di Cunnessione Tüpraş; "U prucessu di riforma chì avemu principiatu in e ferrovie hè a mossa più impurtante di una Turchia forte è grande. Cù i cuntributi di a nostra "Riforma Ferroviaria", cuntinuemu u nostru travagliu senza interruzzione cù i nostri prughjetti naziunali chì acceleranu u sviluppu di i nostri sistemi ferroviari. Perchè sapemu chì; Tutti i prughjetti chì avemu pianificatu è implementatu furniscenu novi opportunità di travagliu per i nostri ghjovani è novi opportunità di cucina per a regione è u nostru paese.

Avemu rinnuvatu TUTTI FERROVII NON PROFESSIONALI IN 19 ANNI

Esprimendu chì anu rinnuvatu tutte e ferrovie, chì eranu intacte finu à u 2003, in 19 anni, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Avemu custruitu e linee di treni d'alta velocità, chì hè u sognu di a nostra nazione per mezu seculu, è avemu pianificatu di novi. Cù a mobilizazione ferroviaria chì avemu principiatu dopu à u 2003, avemu custruitu una nova linea di 213 mila 2 chilometri, 149 chilometri di quale hè Trenu d'Alta Velocità. Oghje, operamu nantu à una reta di ferrovia di 12 chilometri. Avemu rivisionatu è rinnuvatu tutte e ferrovie chì sò state intaccate da 803 anni. 50 per centu di e nostre linee signalate per aumentà l'efficienza è a sicurità in a ferrovia; Per d 'altra banda, avemu aumentatu e nostre linee elettriche da 172 per centu. Avemu introduttu u nostru paese à a gestione YHT, chì hè u nostru sognu di mezu seculu. Dopu à a linea di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir, chì hà iniziatu u serviziu in u 180, seguitanu e linee Ankara-Konya è Ankara-Istanbul. Avemu furnitu u trasportu YHT à u 2009 per centu di a pupulazione di u paese cù "4 pruvince in 13 destinazioni". Finu a data, circa 44 milioni di passageri anu viaghjatu cù YHT.

U TRAVAIL CONTINUA À A PRIMA LINEA DI 4 KM circa.

Nutendu chì ùn anu micca impeditu i travaglii di treni à alta velocità quì, Karaismailoğlu hà dettu chì i travaglii nantu à a prima linea di circa 4 mila chilometri nantu à rotte assai impurtanti in tuttu u paese cuntinueghjanu. Dichjarà chì anu ottenutu u 95 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a linea Ankara-Sivas YHT, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cuminciatu i testi di carica in a sezione Balıseyh-Yerköy-Sivas. U nostru travagliu cuntinueghja trà Ankara è Baliseyh. Quandu u prugettu hè finitu, u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è Sivas diminuirà da 12 ore à 2 ore. In più, cù a nostra linea di treni d'alta velocità Yerköy-Kayseri, includemu 1,5 milioni di citadini di Kayseri nantu à a linea di treni d'alta velocità. Avemu finitu a pianificazione di a linea di trenu d'alta velocità à doppia pista, elettrica è signalata, adattata per 200 km / h, induve serà realizatu u trasportu di carichi è di passageri.

AMU UNA SORPRESA À KAYSERİ

Karaismailoğlu hà dettu: "Seremu in Kayseri u ghjovi 16 dicembre, avemu una sorpresa per Kayseri", è hà sottolineatu chì questu hè una mobilizazione. U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dettu: "Hè u sudore versatu per lascià un futuru luminoso per a nostra nazione è i nostri figlioli, per u sviluppu, per a prosperità, per piglià u postu chì meritemu trà e economie principali di u mondu".

Indittendu chì un altru prughjettu impurtante hè a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, Karaismailoğlu hà dettu chì anu fattu un prugressu fisicu di 47 per centu in i travaglii di infrastruttura. Spieghendu chì cù stu prughjettu, u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è İzmir serà ridutta da 14 ore à 3,5 ore, Karaismailoğlu hà dettu chì quandu u prugettu hè finitu, hè destinatu à trasportà circa 525 milioni di passageri è 13,5 milioni di tunnellate di carichi annu. à una distanza di 90 chilometri.

HalkalıDichjarà chì u Prughjettu di u Trenu Kapikule High Speed ​​​​custituisce unu di i ligami più impurtanti di a strada di a Ferrovia di Seta à l'Europa, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà datu e seguenti informazioni nantu à i prughjetti in corso:

"Cù stu prughjettu; Halkalı- U tempu di viaghju di u passageru trà Kapikule da 4 ore à 1 ora è 20 minuti; avemu u scopu di riduce u tempu di trasportu di carica da 6,5 ​​ore à 2 ore è 20 minuti. Avemu ottenutu u 82 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di l'infrastruttura di a linea di treni à alta velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli, chì hè sempre in custruzzione di successu. In u scopu di i travaglii di a linea Konya-Karaman-Ulukışla High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​In l’ambito di attività di linea di Treno Konya-Karaman-Ulukışla, prestu metterà in opera Konya-Karaman. Trà Karaman è Ulukışla, avemu ottenutu 83 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura. Cù l'apertura di a linea, a distanza trà Konya è Adana, chì hè di circa 6 ore, diminuirà à 2 ore è 20 minuti. Cumpiteremu ancu u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Aksaray-Ulukışla-Mersin Yenice cù una lunghezza totale di 192 chilometri attraversu finanziamentu esternu. Un altru prughjettu nantu à quale attachemu una grande impurtanza hè Adapazarı-Gebze-Yavuz Sultan Selim Bridge-Istanbul Airport-Çatalca-Halkalı Prughjettu di trenu d'alta velocità. U ponte Yavuz Sultan Selim, chì hà più di un valore ecunomicu criticu per a Turchia, integrarà di novu i dui cuntinenti cù u trasportu ferroviariu. Continueremu à investisce in e ferrovie per riduce u costu logisticu di u settore di fabricazione è aumentà l'esportazioni ".

Aumenteremu a quota di l'investimentu ferroviariu à u 2023 per centu in u 63.

Esprimendu chì i travaglii di migliione di e linee cunvinziunali è di i prughjetti di treni à alta velocità realizati cù u trasportu di passageri è di merci cuntinueghjanu senza interruzzione, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu a capacità di trasportu di passageri è merci di e ferrovie. Nutendu chì anu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci à u 10 per centu in u cortu termini, cum'è dichjaratu in u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, Karaismailoğlu hà dettu: "In u scopu di i nostri travaglii di logistica, cunnettemu e nostre ferrovie à i porti è aeroporti. Avemu aumentatu a parte di e ferrovie in i nostri investimenti à 48 per centu. Aumenteremu à 2023 per centu in 63. Vogliu ricurdà sopratuttu chì u nostru scopu di trasportu di merci in 2021 nantu à e ferrovie hè di 36,5 milioni di tunnellate. Avemu spesu 1 miliardi di lire di i 136 trilioni 635 miliardi 222 milioni di lire chì avemu spesu in investimenti di trasportu è cumunicazione durante u periodu di i nostri guverni ", disse.

A TARIFFA DI LINEA DI SIGNAL ESSERE AUMENTATA DA 65 PERCENT À 90 PERCENT

Sottulineendu chì cuntinueghjanu a so determinazione di fà a Turchia una superpotenza logistica cù l'obiettivi determinati, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"A nostra bussola per i nostri passi hè u nostru Pianu Maestru di Trasportu è i Piani Maestri di Logistica. Semu ancu cuscenti di u fattu chì vivemu in un mondu à ritmu veloce induve e trasfurmazioni si facenu più rapidamente. Sta situazione rende necessariu per noi di sustene ognuna di i nostri piani cù u sviluppu è novi scopi in u stessu tempu chì l'implementamu. Avemu tracciatu a visione ferroviaria di Turchia per determinà quali passi saranu fatti in quale termini è quali passi seranu fatti finu à u 2071 in particulare per a ferrovia. A lunghezza tutale di a linea di junction serà aumentata à 600 chilometri per furnisce e cunnessione di a linea di junction à i centri logistichi, fabbriche, industria, OIZ è porti. Sarà stabilitu un mudellu mudernu di gestione di relazione cù i clienti basatu nantu à a satisfaczione di i passageri. In cunsiderà u Pianu Maestru di Logistica, i mudelli di cummerciale seranu sviluppati per aumentà l'efficacità è l'efficienza di i centri logistichi. I veiculi di u sistema ferroviariu è i sub-cumpunenti seranu pruduciuti cù almenu 80 per centu risorse domestiche è naziunali. A tarifa di trasportu di merchenzie ferroviaria in u trasportu terrestre serà aumentata à 10 per centu in a prima tappa. U "Sistema di Segnale Naziunale" sviluppatu serà diffusa per fà una marca. A tarifa di linea signalata serà aumentata da 65 per centu à 90 per centu. Cù a preparazione di u Pianu d'Azione per l'Energia Ferroviaria è u Cambiamentu Climaticu, strategie per riduce l'emissioni di carbonu seranu determinate è implementate. A lunghezza di a linea ferroviaria serà aumentata à 21 mila 130 chilometri in a prima tappa. TCDD serà a marca chì porta a più merci è passageri in Europa. À longu andà, l'aumentu di a lunghezza di a linea ferroviaria à 28 mila 590 chilometri hè statu determinatu cum'è obiettivi prominenti ".

U 45 PERCENT DI E LINEE TCDD sò stati elettrici

Utilizendu l'espressioni "Qualunque cosa facemu per u nostru paese, hè u nostru duvere di lascià una Turchia più vivibile, più verde è neutrale in carbonu per a nostra nazione", Karaismailoğlu hà dettu chì cù questa cuscenza, tramindui aumentanu u benefiziu ottenutu da e ferrovie è rializeghjanu. studii per riduce l'emissioni. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "12 mila 803 chilometri di tutte e linee TCDD cù una lunghezza di linea tutale di 5 mila 753 chilometri, vale à dì 45 per centu, sò stati elettrificati. Cù u cumpletu di i prughjetti di elettrificazione nantu à e linee cunvinziunali, chì sò in custruzzione è cuncepimentu di u prugettu, elettrificàremu u 2023 per centu di e linee cunvinziunali esistenti in u corpu di TCDD à a fine di u 50. Quandu ci alluntanemu da i carburanti fossili, l'aumentu di u cunsumu di l'electricità ci hà purtatu à fonti rinnuvevuli per a fonte di l'electricità. U nostru scopu ultimu hè di trasfurmà TCDD in una locomotiva di energia pulita cù prughjetti ambientali ".

U NOSTRE SONI; TÈ TUTTI I QATTRE LATI DI A NAZIONE CUN UNA LINEA FERROVIARIA CONTINUA

Esprimendu chì anu sviluppatu e ferrovie cù novi investimenti per sustene a dumanda di superpotenza logistica di Turchia, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu creatu una zona di sviluppu sustenibile cù novi miri. Sottulineendu chì cù questi studii, dicenu di pudè risponde à ogni tipu di bisogni logistichi rapidamente, in modu sustenibile, ecologicu è à pocu costu, Karaismailoğlu hà dettu:

"Avemu implementatu i nostri piani è investimenti unu per unu per e nostre linee di junction, centri logistichi è porti, micca solu in a direzzione est-ovest, ma ancu in a direzzione nord-sud. Cumpiteremu a linea di junzione di 38 chilometri chì cunnessa 34 OIZ, zoni industriali privati, porti è zoni liberi è 294 strutture di produzzione. Aumenteremu a parte di a ferrovia in logistica à 45 per centu. U nostru sognu; Hè per copre i quattru cantoni di u paese cù una linea di ferrovia ininterrotta ".

I TRENI SERRANNI PRUNITI PER ARRIVARE À SUD SOPRÈ U TRIANGULU BOGAZKOPRU

Indittendu chì stu prughjettu hè 231 chilometri è nantu à una sola linea, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"Cù a fine di u prugettu, avemu stabilitu l'integrità di a linea cunvinziunali elettrica ininterrotta di 352 chilometri trà Ankara è Kayseri. Cusì, i treni chì venenu da u punente puderanu ghjunghje à u sudu sopra u triangulu Boğazköprü. Cù a nostra linea elettrificata accettata oghje, a nostra lunghezza totale di a linea elettrica hà righjuntu 5 mila 931 chilometri. In più, metteremu i nostri 847 chilomitri di linea, chì sò sempre in custruzzione, à u serviziu di u nostru populu in tappe. Cù u funziunamentu di u trenu elettricu nantu à a strada Ankara-Kayseri, aumenteremu a nostra locomotiva trà queste duie cità da 700 tunnellate à 800 tunnellate. In un annu, salvemu 95 milioni di lire da u carburante è 11 milioni di lire da e emissioni. Inoltre, eviteremu 35 mila tunnellate di emissioni di carbonu ".

WE HIGH THE BAR CU NOVU PROGETTI

Spieghendu chì e strade, cum'è i flussi, aghjunghjenu vitalità à a vita in i lochi chì vanu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Sapemu bè chì ogni strada chì mudernizemu è mette in serviziu hè strumentale per ghjunghje à u core è l'amore di u nostru grande. nazione. Videmu e strade cum'è "simbuli di a civilizazione". Da i metri chì avemu custruitu in u trasportu urbanu à e nostre linee di Trenu d'Alta Velocità in u trasportu interurbanu, cù prughjetti cum'è Marmaray chì aumenta u putere ecunomicu di Turchia è cunnetta nazioni è cuntinenti, è a linea Baku-Tbilisi-Kars, avemu spustatu. avanti cù u nostru paese è alzatu a barra cù novi prughjetti. In cambiu di stu sforzu, Turchia diventerà più forte, Turchia si svilupperà in cambiu di stu sforzu, è Turchia crescerà in cambiu di stu sforzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*