Versu a fine di a linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas

versu a fine di a linea di treni d'alta velocità ankara sivas
versu a fine di a linea di treni d'alta velocità ankara sivas

Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "Vulemu compie Kanal Istanbul senza spende da u budget generale". U Ministru Karaismailoğlu hà ancu datu una data in quantu à i prughjetti di l'aeroportu è di a ferrovia in corso.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù l'Associazione Correspondenti di l'Economia, è u prughjettu Kanal Istanbul era nantu à a so agenda. Ellu disse chì travaglianu nantu à mudelli di finanzii alternativi per u prugettu.

"A nostra prima priorità quì hè chì u costu di a custruzzione ùn impone alcuna carica à u bilanciu generale. I nostri negoziati cù e cumpagnie di infrastruttura più impurtanti di u mondu cuntinueghjanu ".

L'aeroportu di Çukurova serà messu in serviziu l'annu prossimu

U Ministru Karaismailoğlu hà parlatu ancu di l'aeroporti in costruzione.

"L'aeroportu di Çukurova era un affare gangrenoso chì si parlava dapoi anni. L'avemu in ordine. In dicembre 2022, metteremu l'aeroportu di Çukurova à u serviziu di a Turchia. L'aeroporti Yozgat è Artvin seguiranu ".

Versu a fine di a linea di trenu à alta velocità Ankara-Sivas

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i prughjetti ferroviari cresceranu ancu è hà datu e seguenti informazioni:

"Da avà, avemu intrutu in un periodu d'investimentu basatu in ferrovia. L'investimenti ferroviari aumenteranu un pocu più, righjunghjendu u 2023 per centu in u 60. Spergu chì metteremu in serviziu a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Sivas in l'annu prossimu.

"U budgetu serà furmatu da i rivenuti di u prugettu"

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu chì anu u scopu di implementà i so prughjetti cù u so propiu ingressu è hà datu una data.

"Quandu ghjunghjemu à u 2040, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà i 4 più grandi bilanci d'investimentu in Turchia, diventerà avà una istituzione chì genera u so propiu budgetu cù i so prughjetti, generendu ingressu cù i prughjetti chì porta senza piglià mancu. un centesimu da u bilanciu generale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*