Decisione di aumentà u trasportu publicu in Ankara!

Decisione di aumentà u trasportu publicu in Ankara!

Decisione di aumentà u trasportu publicu in Ankara!

A Direzzione Generale di l'EGO hà dettu: "Malgradu tutta a nostra resistenza, hè diventatu inevitabbile per aumentà i prezzi per via di i costi sempre crescente à u puntu righjuntu", è hà avvistatu chì u trasportu publicu seria caminatu.

In a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di l'EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè statu annunziatu chì ci era una caminata in u trasportu publicu.

Di conseguenza, a tarifa di u bigliettu tutale hè di 4.5 TL, a tassa di abbonamentu mensile hè aumentata à 75 TL aumentendu u numeru massimu di carte d'imbarcu, a tarifa di u bigliettu scontu per i studienti hè di 2.5 TL, è e tasse di trasferimentu sò a mità di queste quantità. Hè statu annunziatu chì a nova tariffa serà messu in l'agenda UKOME per esse implementata in ghjennaghju 2022 è serà decisu.

"A PERDIDA ARRIVA A 683 MILIONI TL ANNUALI"

A spiegazione di a Direzzione Generale di EGO hè a siguenti:

"U numeru di passageri chì utilizanu u trasportu publicu in Ankara hè diminuitu di 2020 per centu in 50 cù l'effettu di u periodu pandemicu, è a perdita di a Direzzione Generale EGO, chì hà fattu una perdita prima, hà righjuntu 683 milioni di TL annu.

Dapoi a data di l'ultimu aumentu di i prezzi di u bigliettu (settembre 2019), i prezzi di u diesel anu aumentatu di 83 per centu, CNG di 220 per centu, l'electricità di 69 per centu, e spese di mantenimentu-riparazione è assicurazione di 75 per centu, mentre chì i costi di u persunale anu aumentatu di 123 per centu. A media di l'aumentu PPI è CPI in questu periodu era 102 per centu.

"L'AUMENTA DI PREZZI HÌSTU INEVITABILE PER COSTI IN CRESCE CONTINU"

Malgradu tuttu stu ritrattu negativu, u nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş, hà longu espresu a vuluntà di ùn fà un aumentu, è a nostra municipalità hà furnitu supportu finanziariu à l'Autobus Public Privati ​​per resiste à stu prucessu difficiule.

In u risultatu di questi studii, i tariffi di trasportu publicu sò stati mantenuti custanti per più di 2 anni in Ankara. Malgradu tutta a nostra resistenza, hè diventatu inevitabbile per aumentà i prezzi per via di i costi sempre crescente.

Vulemu enfatizà chì; Più di a mità di l'aumentu di i costi ùn sò micca riflessi à u nostru populu, ma sò cuparti da a nostra municipalità metropolitana. Questi prezzi di i biglietti sò i più bassi in l'ultimi 25 anni in paragunà cù l'inflazione. In cunsiderà e cundizioni ecunomiche attuali è l'aumentu di i costi di spesa, a tarifa di trasportu publicu duveria esse più di 6,5 TL.

NOVA TARIFFA ANUNCIATA

Per tutti sti mutivi, un aumentu di u prezzu mediu hè cunsideratu, tenendu in contu a tarifa di valutazione annuale di 36% determinata da u guvernu (Ministeru di Tesoru è Finanzi). Sicondu a nova tariffa, a tarifa di u bigliettu tutale serà di 4.5 TL, a tarifa di abbunamentu mensile di i studienti serà aumentata à 75 TL, a tarifa di u bigliettu scontu per i studienti serà determinata cum'è 2.5 TL, è i tariffi di trasferimentu seranu a mità di questi quantità. , è hè previstu di mette nantu à l'agenda UKOME per esse implementatu in ghjennaghju 2022.

Inoltre, un novu regulamentu di prezzu serà fattu nantu à a basa di chilometri, secondu a distanza à u centru, per l'autobus chì furnisce u trasportu à i distretti circundanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*