Ankaray serà chjusu à u serviziu l'11-12 di dicembre à causa di u cambiamentu

Ankaray serà chjusu à u serviziu l'11-12 di dicembre à causa di u cambiamentu

Ankaray serà chjusu à u serviziu l'11-12 di dicembre à causa di u cambiamentu

A Direzzione Generale di l'EGO realicerà u travagliu di rinuvamentu di u switchgear è di a linea in ANKARAY l'11-12 dicembre. Per quessa, ANKARAY ùn furnisce micca serviziu u weekend prossimu. L'autobus EGO numerati 300 serviranu trà AŞTİ è Dikimevi.

Da a Direzzione Generale di l'EGO, u Dipartimentu di a Pianificazione di u Trasportu è u Sistema Ferroviariu, l'11-12 di dicembre di u 2021, chì coincide cù u weekend, i travaglii di rinuvamentu di l'apparecchi è di a linea seranu realizati in l'area di commutazione Dikimevi.

Cracks sò stati rilevati in i forbici situati in a regione Dikimevi, chì ùn sò micca cambiati da l'apertura di a pianta ANKARAY finu à oghje (25 anni), durante u mantenimentu visuale realizatu da i squadre di mantenimentu di strada. In u risultatu di l'esaminazione fatta da e unità pertinenti, hè statu decisu di cambià urgentemente u hub di commutazione in a regione pertinente in modu chì ùn ci sia micca situazione chì mette in periculu l'operazione è a sicurità di i passageri, cum'è rotture ferroviarie, deraillement di u trenu. .

U mantenimentu di rutina è i cuntrolli sò realizati da e squadre di mantenimentu stradale in l'Operazioni ANKARAY ogni notte dopu a fine di l'espedizioni (01.00) è finu à a matina dopu (06.00) l'operazione apre. In ogni casu, postu chì hè cunnisciutu chì u travagliu per u cambiamentu di u centru di scissor, chì hè statu rilevatu dopu à i cuntrolli detti, duverà assai tempu, hè statu decisu di chjude ANKARAY à a gestione di i passageri è di fà u travagliu di cambiamentu necessariu. Dunque, a linea ANKARAY serà chjusa per u funziunamentu durante u travagliu di cambiamentu è rinnuvamentu di a linea chì si terrà u sabbatu 11 dicembre 2021 è dumenica 12 dicembre 2021.

L'autobus cù a linea numero 300 serviranu trà AŞTİ-DIKİMEVI nantu à a strada ANKARAY per chì i citadini ùn soffrenu micca. Dopu à a fine di i travaglii, l'operazione ANKARAY hè prevista di inizià i so voli regulari u 13 dicembre 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*