I Guadagni di Turchia da l'Aeroportu di Antalya Tender 8.5 Billion Euros

I Guadagni di Turchia da l'Aeroportu di Antalya Tender 8.5 Billion Euros

I Guadagni di Turchia da l'Aeroportu di Antalya Tender 8.5 Billion Euros

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì u partenariatu cummerciale TAV Airports AŞ-Fraport AG hà datu l'offerta più alta in l'offerta di l'aeroportu di Antalya, è chì u prufittu di Turchia in l'offerta era di 8.5 miliardi d'euros è hà enfatizatu chì 2.1 miliardi d'euros da stu prezzu seranu pagati. in avanza. Sottulineendu chì a joint venture TAV Airports AŞ-Fraport AG hà impegnatu à investisce 765 milioni d'euros, Karaismailoğlu hà dettu: "L'offerta hè un'indicazione di a fiducia in l'economia di u nostru paese".

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à l'offerta di l'aeroportu di Antalya. Esprimendu chì l'offerta hè un guadagnu impurtante per a Turchia, Karaismailoğlu hà dettu chì e cumpagnie 8 anu acquistatu schedari in l'offerta per a Realizzazione di Investimenti Addiziunali per l'Aumentu di a Capacità di l'Aeroportu di Antalya è l'adjudicazione di Terminali Domestici / Internaziunali, Aviazione Generale, Terminali CIP è Supplementi. da Lease, è di elli hà participatu 3. Hà nutatu chì hà avutu i so documenti di vista appruvati.

Nutendu chì duie cumpagnie anu presentatu offerte per l'offerta, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì dopu à l'apertura di i buste di i gruppi di partenariatu cummerciale Vnukovo-INTEKAR Yapı è TAV-Fraport AG, l'asta hà iniziatu. Rimarchendu chì l'offerta più alta di 12 miliardi 7 milioni d'euros à a fine di 250 round hè vinuta da u partenariatu cummerciale TAV Airports AŞ-Fraport AG, è chì stu costu era di 8 miliardi 555 milioni d'euros cumprese IVA, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu, " U 25 per centu di u prezzu di affittu di 25 anni serà pagatu in anticipu. Stu costu inseme cù VAT currisponde à 2 miliardi 138 milioni d'euros. L'offerta copre u periodu da ghjennaghju 2027 à dicembre 2051, quandu l'accordu esistente scade.

DURATA DI L'OPERAZIONE 25 ANNI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a joint venture TAV Airports AŞ-Fraport AG hà fattu un impegnu d'investimentu di 765 milioni 252 mila 109 euro è hà cuntinuatu cusì:

"U prughjettu hè espansione u terminal domesticu è u 2u internaziunale, a custruzzione di u 3u terminal internaziunale è u terminal di l'aviazione generale, u terminal VIP è l'Ospitalità statale, investimenti per aumentà a capacità di u grembiule, a custruzzione di un novu bloccu tecnicu, torre è trasmettitore. stazione, almacenamentu di carburante è facilità di distribuzione. include investimenti cum'è a custruzzione. U periodu di custruzzione di e facilità serà di 36 mesi è u periodu di operazione serà di 25 anni.

A NECESSITÀ D'INVESTIMENTI S'ASSUME RAPIDAMENTE CU I PROGETTI BOT

Esprimendu chì i partenarii di a cumpagnia chì participanu à l'offerta sò investitori stranieri, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a participazione di partenarii turchi, francesi è tedeschi è cumpagnie di partenariati turco-russi in l'offerta hè un indicatore di a so fiducia è l'interessu in l'ecunumia.

Esprimendu chì a necessità d'investimentu hè riscontrata più rapidamente cù u mudellu Build-Operate-Transfer, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru paese genera ancu ingressu. Turchia hà bisognu di curriri di manera decisiva è dinamica. "Questa hè una maratona, ci vole à fà un prugressu stabile versu e prime fila cù e migliori fonti di energia", disse.

I prughjetti di rinuvazione di l'infrastruttura sò vitali in a Turchia di u futuru

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'attività turistica continuarà à aumentà è hà dettu: "Hè vitale sviluppà prughjetti per rinnuvà l'infrastruttura di l'aeroporti in i centri turistici in Turchia di u futuru. Antalya, chì hà una grande parte di fà u nostru paese una marca glubale in u turismu, mantene sta pretensione solu s'ellu si rivolge à prughjetti basati nantu à un approcciu di sviluppu orientatu à u turismu. Cù sta cunniscenza, novi prughjetti è investimenti per sviluppà l'Aeroportu di Antalya cù una perspettiva innovativa è visionaria sò impurtanti per noi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*