Qatar Operarà u Portu di Antalya Finu à u 2047, e coste seranu trasferite gratuitamente

Qatar Operarà u Portu di Antalya Finu à u 2047, e coste seranu trasferite gratuitamente

Qatar Operarà u Portu di Antalya Finu à u 2047, e coste seranu trasferite gratuitamente

Sicondu a "pruposta di borsa" presentata da l'AKP à u Parlamentu, a cumpagnia di Qatar QTerminals, chì hà pigliatu u portu di Antalya per 140 milioni di dollari, hà uttenutu u dirittu di operà u portu finu à u 2047 cù diverse obligazioni.

Sicondu a "pruposta di borsa" presentata à l'Assemblea, i periodi di u cuntrattu di i porti privatizati di Turchia Denizcilik İşletmeleri (TDİ) AŞ è TCDD, chì eranu 30, 36 è 39 anni, seranu cumpletati à 49 anni.

L'imprese chì cumprà i porti ritiraranu i so prucessi contr'à l'Amministrazione di Privatizazione, TDI è TCDD. Inoltre, i cuntratti supplementari seranu firmati cù l'imprese. Tuttavia, ùn sarà micca fattu una nova offerta. In a determinazione di u prezzu di u cuntrattu supplementu, almenu duie istituzioni autorizate à fà a valutazione in cunfurmità cù a Legge di u Mercatu di Capitale seranu numinate cum'è cunsultanti.

In questu cuntestu, ci sò 18 porti in totale in Tekirdağ, Hopa, Giresun, Ordu, Sinop, Rize, Antalya, Marmaris, Alanya, Çeşme, Kuşadası, Trabzon, Dikili, Mersin, İskenderun, Derince, Samsun è Bandırma. Frà questi porti, a cumpagnia Qatari QTerminals hà pigliatu u portu di Antalya per 140 milioni di dollari. U portu serà operatu da a cumpagnia di Qatar finu à u 2028. Avà, cù a lege, stu periodu serà allargatu per altri 19 anni. Cusì, a cumpagnia hà da pudè uperà stu portu finu à u 2047.

Pruprietà è facilità seranu trasferiti à TEİAŞ o TEDAŞ gratuitamente.

Sicondu a nutizia di Mustafa Çakır da Cumhuriyet, Pruprietà è strutture registrate in l'attu di titulu in nome di Etibank, TEK, Türkiye Elektrik Üretim Transmission AŞ è cumpagnie privatizate di distribuzione di l'electricità, chì sò chjusi cù un altru articulu in l'offerta, saranu trasferiti à TEİAŞ o TEDAŞ gratuitamente, secondu u so campu di attività.

Queste transazzione di trasferimentu seranu esentate da i tariffi è i tariffi di serviziu di fondi rotanti. Cù a decisione di u presidente publicata in a Gazzetta Ufficiale u 3 di lugliu, TEİAŞ hè stata inclusa in u scopu di a privatizazione. Cù a decisione, i preparativi per a privatizazione per l'offerta publica sò stati iniziati. Queste transazzione sò realizate da u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali è l'Amministrazione di Privatizazione. I preparativi per a privatizazione di TEİAŞ seranu finiti da u 31 dicembre 2022. Cù a pruposta, una nova pruprietà serà acquistata per TEİAŞ prima di a privatizazione. Inoltre, Etibank hà ancu facilità à u mare. Cù a pruposta, queste strutture saranu trasferite sia à TEDAŞ sia à TEİAŞ, chì saranu privatizzati. Cù a pruposta di l'AKP, u limitu superiore di e penalità da esse datu à quelli chì accumulanu serà aumentatu da 500 mila TL à 2 milioni TL. Cù a pruposta, e raffinerie puderanu ancu almacenà GPL fora di u situ di a raffineria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*