A Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu si riunisce per a seconda volta

A Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu si riunisce per a seconda volta

A Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu si riunisce per a seconda volta

A Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu, custituita da i travagliadori, i patroni è i rapprisentanti di u guvernu, si riunì per a seconda volta in u scopu di u travagliu per determinà u salariu minimu chì serà validu in 2022.

A seconda riunione hè stata ospitata da Türk-İş in u prucessu ufficiale in corso di determinazione di u novu salariu minimu, chì riguarda quasi 7 milioni di impiegati. À a riunione presidatu da u Direttore Generale di u travagliu Nurcan Önder, a Confederazione Turca di l'Associazioni di l'impiegatori (TİSK) rapprisenta u cumitatu di i patroni è Türk-İş rapprisenta u cumitatu di i travagliadori.

U direttore generale di travagliu Nurcan Önder hà dichjaratu ch'ellu pensa chì u salariu minimu per esse determinatu questu annu hè più impurtante per l'impiigatu, u patronu è u statu cumparatu cù l'anni precedenti, è hà dettu: "U salariu minimu hè statu determinatu in u nostru paese dapoi u 1951. , è avemu riunitu per u listessu scopu questu annu. Cum'è in 2019, 2012 è 2008, spergu chì u salariu minimu serà aduttatu à l'unanimità da l'impiigatu, u patronu è u statu questu annu ", disse.

U presidente di Türk-İş, Ergün Atalay, hà ricurdatu chì avia dettu prima chì u salariu minimu di questu annu seria 45 anni di salariu minimu, è hà dettu: "À quellu tempu, e cundizioni di u paese ùn eranu micca cusì, era megliu. Dicu sempre chì sta struttura deve esse rivista, sia per i sindicati, per i nostri patroni è per u nostru guvernu. Ci sò 5 patroni, 5 travagliadori, 5 rapprisentanti di u guvernu quì, è avemu vistu cinque accordi per parechji anni, ma ùn avemu micca trovu l'uppurtunità di accunsentì. Da u tempu à u tempu, i nostri amichi parlanu in publicu, facemu riunioni cumuni cù i sindicati altru da noi, ma Türk-İş hè à a tavula. Una cumunità di più di 7 milioni di persone hà utilizatu stu salariu minimu per esse un salariu stabilitu quandu hè vinutu à u primu postu, ma in l'ultimi anni stu salariu hè diventatu un salariu di vita. Quasi 7 milioni di persone cercanu di passà cun ellu. Cum'è una famiglia, a figura hè più di 30 milioni, più di un terzu di u paese. In altri palori, u 99 per centu di e persone sò pagati sopra à u salariu minimu, ma hè ghjuntu à un puntu chì quandu avete guardatu l'alberghi, quandu avete guardatu i spazii di a vita suciale, dopu à 4-5 pm, 4/3 di l'impiegati sò nantu à u salariu minimu, alcuni sò ritirati, ufficiale di dipartimentu. Ùn aghju micca aduprà una spressione sbagliata s'ellu dicu chì u salariu minimu è e persone à pocu redditu ùn anu micca dormitu in l'ultimi anni, per dì cusì. Perchè se avete da fà un travagliu supplementu, ùn pudete micca turnà sta rota cun questu ", disse.

Notendu chì u rapprisentante di u patronu è ellu stessu sanu ciò chì u fardelu hè nantu à i patroni, Atalay hà cuntinuatu cusì:

"Avemu bisognu di caccià stu fardelu da elli, ma più impurtante, avemu bisognu di rivisione sti tariffi. L'altitudine in l'alimenti basi in l'ultimi mesi 2-3 sò evidenti. Ci sò numeri chì sò più di 30-35-40. Sò chì li valuterete quant'è pussibule. Aghju parlatu cù u Ministru è hè surtitu cusì, quandu noi è i funziunarii cresce nantu à l'inflazione, u statu li riflette nantu à noi. Qualunque sia l'inflazione, ci dannu quella figura. U Ministru Bey hà dichjaratu ch'elli pensanu à compie tuttu ciò chì sopra à l'inflazione cumulativamente. Quandu facenu questu, farà u listessu à u travagliadore, è ùn hè micca pussibule di escludiri u travagliadore da questu. Sì i guvernatori di u paese ci portanu una figura raghjone è logica, l'avemu firmatu inseme in pocu tempu, ma dicu chì s'ellu ci hè una figura chì serà sottu à e nostre aspettative, ùn avemu micca d'accordu cun ella ".

Atalay, dicendu chì hà dettu u numeru à u Ministru Bilgin, hà dettu: "Vulemu avè un numeru davanti à noi u più prestu pussibule è cunnetta, ùn ci hè nunda di mantene u publicu occupatu. Aghju seguitu e dichjarazioni di i pulitici, questu annu, forse micca in a storia, tutti i segmenti di a sucetà esprimenu e so opinioni annantu à questu. Avà, una ricerca hè fatta è simu un latu di a ricerca.In a strada, aghju parlatu cù l'operatore di a gasolinera in Gerede, aghju parlatu cù a zitella à a panetteria, aghju dumandatu ciò ch'elli aspettavanu, l'aspettativa di a sucetà hè alta. . Vulemu firmà inseme una figura chì farà surrisu a ghjente è esse felice. Hè necessariu di cuntribuisce à i posti di travagliu in difficultà, se una migliione, una regulazione hè fatta o una regulazione fiscale hè fatta, avemu digià prublemi fiscali. Quandu venemu à dicembre, ùn pudemu micca riceve circa 25 per centu di u salariu chì avemu ricevutu in ghjennaghju. I figuri furmati in l'opinione publica sò in u mezu, è ùn hè micca pussibule per noi di dì sì à un numeru sottu à i figuri. Spergu chì serà cum'è avemu aspittatu, firmeremu tutti inseme cun piacè ".

U Sicritariu Generale di TİSK, Akansel Koç, hà ancu desideratu una bona riunione per i so impiegati è i posti di travagliu, ma u più impurtante per a Turchia.

Per determinà u salariu minimu per u 2022, a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu hà tenutu a so prima riunione u 1 di dicembre sottu a presidenza di Vedat Bilgin, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*