Cuminciatu u Cumitatu di Logistica Militare è Supportu

Cuminciatu u Cumitatu di Logistica Militare è Supportu

Cuminciatu u Cumitatu di Logistica Militare è Supportu

L'industria di difesa di u putere naziunale è naziunale di Turchia si sò riunite in Ankara per u Cumitatu di Logistica è Supportu Militari - DLSS, chì hè statu realizatu per a prima volta questu annu. Apertu à l'Hilton Garden Inn Gimat Hotel in Ankara u 7 di dicembre di u 2021, DLSS ospita sessioni impurtanti per dui ghjorni è rapprisentanti di l'industria mostranu i so ultimi prughjetti.

DLSS hè stata aperta da u presidente di a Camera di l'Industria di Ankara (ASO), Nurettin Özdebir, u vicepresidentu di l'Associazione di Produttori di Difesa è Aerospaziale (SASAD) Uğur Coşkun è l'analista di Conformità di Doctrina Militare è Operazioni Sami Atalan da Mildata.

U prezzu di l'unità di l'esportazioni di difesa è aerospaziale hà righjuntu $ 48

U presidente di a Camera di l'Industria di Ankara (ASO), Nurettin Özdebir, hà fattu e seguenti dichjarazioni à l'apertura: "E spese di difesa anu ancu un impattu nantu à a crescita di a nostra ecunumia. Analisi fatti; Mostra chì in u gruppu di paesi in via di sviluppu, chì include Turchia, e spese di difesa affettanu positivamente l'investimenti in altri campi. U voluminu di fattura di l'industria di difesa, chì era di 2002 miliardi di dollari in u 1.3, hà righjuntu 11 miliardi di dollari intantu. Hà righjuntu un volume d'esportazione di più di 248 miliardi di dollari da a so capacità d'esportazione di 3 milioni di dollari. A tarifa domestica di u settore hà aumentatu da 20 per centu à 70 per centu. I prughjetti di l'industria di difesa finanziati da risorse pubbliche anu righjuntu 3 in l'ultimi 1100 anni. U bilanciu 2020 di i prughjetti di difesa attualmente in corso hà superatu i 55 miliardi di dollari. Cù una spesa annuale di R&D di 1.7 miliardi di dollari, hè diventatu u settore chì face più investimenti in R&D in Turchia. A spesa di difesa globale hè prevista per aumentà di circa 2021 per centu in 2,8 per superà i $ 2 trilioni. I paesi ùn anu micca riduciutu e so spese di difesa ancu quandu a pandemia era più severa l'annu passatu è e spese pubbliche eranu à u so piccu. I prezzi di l'unità di l'esportazione venenu prima trà e figure chì mostranu l'impurtanza di l'industria di difesa. Quandu esaminemu i prezzi in kg di l'esportazioni settoriali di Turchia da u 2020, tutti videremu quantu hè criticu per u nostru paese per piglià l'industria di difesa in avanti. Mentre chì u prezzu di l'automobile esportatu da Turchia in u 2020 hè di 7 dollari, a machina hè di 5 dollari, i prudutti di pelle è di pelle sò 9 dollari, u prezzu di unità di difesa è l'esportazioni aerospaziali hè di 48 dollari. Turchia hà dimustratu a so vuluntà di implementà un novu mudellu ecunomicu basatu in tecnulugia, orientatu à a produzzione domestica. Cume a Turchia avanza tecnulugichi, sbararà di a "trappula di u redditu mediu" chì si dice sempre di a so ecunumia.

DLSS cuntribuisce à u sviluppu di u settore

Uğur Coşkun, Vicepresidente di l'Associazione di Produttori di l'Industria di Difesa è Aviazione (SASAD), hà dettu: "U Summit di Logistica Militare è Supportu hè assai impurtante in quantu à esse u primu in Turchia è unu di i pochi in u mondu. In l'equazione di pruduce è mantene un pruduttu in l'industria di difesa, hè impurtante di sviluppà u supportu post-vendita di u pruduttu è di pianificà tutte l'attività logistica. I nostri cumpagnii di l'industria di difesa anu internalizatu u prublema di i sistemi di logistica è a logistica hè diventata una parte integrante di i prughjetti di l'industria di difesa. Quandu avemu cunsideratu i prudutti superiori di a nostra industria di difesa, chì e cumpetenze è a capacità aumentanu ghjornu per ghjornu, pensemu chì avemu bisognu di aumentà u pesu chì demu à i sistemi di logistica. Perchè, dopu à l'esportazione, u sustegnu è u mantenimentu di u pruduttu in u latu di u cliente è assicurendu a satisfaczione di u cliente aiutanu à apre a strada per l'industria di difesa. Hè ancu mediate a continuità di u pruduttu è l'intruduzioni di novi prudutti à i mercati. In questu rispettu, DLSS ferà una cuntribuzione assai significativa à u sviluppu di l'industria ".

A logistica militare cambierà in i prossimi 10 anni

Sami Atalan, Analista di Conformità di Doctrina Militare è Operazioni di Mildata, hà dettu à l'apertura: "A logistica operativa è u supportu sò una parte integrante di a strategia di sicurezza. A necessità di logistica cambierà annantu à i prossimi 10 anni, sottu a influenza di a mudernizazione è a natura di a guerra, cum'è i sistemi robotici, l'automatizazione, a logistica predittiva è u mantenimentu. Sicondu u sviluppu di e tendenze di u settore di u serviziu internaziunale, l'industria di difesa è e capacità logistiche ghjucanu un rolu impurtante in l'esportazioni di i paesi. Oghje, e Forze Armate prufittà di u sviluppu di u settore privatu per furnisce u sustegnu logisticu chì hà bisognu. U Summit di Logistica Militare è Supportu serve ancu questu scopu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*