U Ministru Varank Testa Stamp-2 Sistema di Armi Controllate Remote

U Ministru Varank Testa Stamp-2 Sistema di Armi Controllate Remote
U Ministru Varank Testa Stamp-2 Sistema di Armi Controllate Remote

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà pruvatu a nova generazione Stamp-12.7 Remote Controlled Weapon System, chì pò esse integrata cù una mitragliatrice 7.62mm è 40mm cù una piattaforma stabilizzata è un lanciagranate 2mm cuncepitu da ingegneri ASELSAN per i veiculi marittimi.

U Ministru Varank hà fattu ispezioni in a Fabbrica di Sistemi di Armi ASELSAN Konya, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 70 mila metri quadrati in a Zona di l'Industria Tecnologica di Konya (KTEB), chì hè stata annunziata dui anni fà da a decisione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Varank, chì hà ancu visitatu u centru di R & D di a fabbrica, hà esaminatu prughjetti innovatori in u campu di l'industria di difesa. Hà ricevutu infurmazioni da u Direttore Generale di ASELSAN Konya, Bülent Işık, è altri ufficiali.

U Ministru Varank hà pruvatu a nova generazione Stamp-12.7 Remote Controlled Weapon System, chì pò esse integrata cù una mitragliatrice 7.62mm è 40mm cù una piattaforma stabilizzata è un lanciagranate 2mm cuncepitu da ingegneri ASELSAN per i veiculi marittimi. U sistema, chì hà 80 per centu di a località, hà passatu successu a prova cumandata da u Ministru Varank.

u ministru varank timbru teste u sistema d'arme cuntrullatu remotamente

Dichjarà chì a fabbrica hà iniziatu a produzzione di pocu tempu, Varank cuntinuò e so parolle cusì:

Konya hè una cità chì pò fà exportazioni seria è induve u settore industriale opera assai intensivamente. Per fà l'industria di Konya più valore aghjuntu, ASELSAN è l'industriali in Konya si sò riuniti è stabiliscenu ASELSAN Konya. Sta fabbrica hè andata in pruduzzione, è quandu travaglia à piena capacità, hè stata aperta per pruduce sistemi di torre stabilizzati chì Turchia hà bisognu. Attualmente, i nostri amichi cuntinueghjanu a so attività. Avemu appena fattu una prova di un sistema di torre stabilizzata.

Enfatizendu chì a Turchia face un avanzatu assai seriu in u campu di l'industria di difesa, Varank hà dettu chì face un grande sforzu per piglià a so industria più in là per finisce i tassi di domesticità è a dependenza straniera in tecnulugia critica.

Spieghendu chì da u primu stabilimentu di ASELSAN Konya è KTEB, anu fattu un grande sforzu per aiutà l'industriali di Konya in tutti i prucessi, Varank hà dettu:

"Un grande sforzu hè statu fattu da e nostre organizzazioni non governative è da a Municipalità Metropolitana di Konya, è grazia à questu, simu quì in a fabbrica di Sistemi d'Armi ASELSAN Konya. Speremu di trasfurmà sta regione più. Vulemu chì questu sia una regione induve a R&D pò esse fatta in una produzzione à altu valore aghjuntu è più prudutti di valore aghjuntu. In questu sensu, averemu una nova bona nova per a nostra cità è paese in u periodu à vene. Avemu dichjaratu prima; TÜBİTAK vene in questa regione. Ampliendu l'ecosistema quì, inseme cù Konya ASELSAN è e nostre altre cumpagnie, purteremu in u nostru paese una zona industriale induve l'alta tecnulugia hè sviluppata, prodotta è esportata in u mondu sanu da quì ".

Durante a so visita, u Ministru Varank era accumpagnatu da u guvernatore di Konya Vahdettin Özkan, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay è u presidente Memiş Kütükçü di l'Organizazione suprema di e zone industriali organizzate (OSBÜK).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*