U ponte Kumluca-69, chì hè statu finitu in u 2, hè statu messu in serviziu

U ponte Kumluca-69, chì hè statu finitu in u 2, hè statu messu in serviziu

U ponte Kumluca-69, chì hè statu finitu in u 2, hè statu messu in serviziu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà enfatizatu chì u spiritu di mubilizazione hà iniziatu in a regione dopu à l'inundazione hà cuntinuatu senza diminuzione, è hà dettu chì anu finitu u Ponte Kumluca-69 in 2 ghjorni. Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu radduppiatu a lunghezza paragunata à u ponte precedente è hà aumentatu l'altitudine à 7 metri, è hà dettu: "In questu modu, avemu impeditu e situazioni negative chì ponu accade cù l'effettu di a precipitazione eccessiva".

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà parlatu in a ceremonia di apertura di u Ponte Kumluca-2; "Com'è in tuttu u mondu, avemu luttatu cù disastri stu veranu ancu in u nostru paese. In u risultatu di u riscaldamentu glubale, i nostri pulmoni sò stati brusgiati cù incendi di furesta in e nostre regioni miridiunali è occidentali. In u risultatu di piogge forti l'11 d'Aostu, avemu avutu u peghju disastru di inundazione in l'ultimi anni in a Regione Occidentale di u Mari Neru. Avemu persu a nostra vita. inundazioni; Hà causatu una grande distruzzione in e nostre pruvince di Sinop, Kastamonu è Bartın. I danni sò accaduti in 228 chilometri di 154 chilometri di rete stradale in tutta a regione è i ponti sò colapsati. I ponti è e strade sò stati dannati. In Bartın, i danni sò accaduti nantu à 111 chilometri di a strada di 41 chilometri è 3 ponti si sò colapsati.

Nutendu chì u Ponte Kumluca-2 hè unu di i ponti chì sò stati distrutti in Bartın, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Tuttavia, hè un fattu chì u statu è a nazione si sò stati spalla à spalla è quasi corsa contru u tempu per guarì e ferite inflitte da l'11 d'aostu finu à oghje è chì a vita torna à a normalità u più prestu pussibule. Cù tutte e nostre unità, avemu mubilizatu per aiutà i nostri citadini chì anu danatu da l'inundazione. Avemu realizatu sta mubilizazione cù una coordinazione successu cù tutti i nostri ministeri pertinenti. Ùn avemu micca solu risolve i prublemi tecnichi, ùn avemu micca lasciatu e nostre case per un mumentu, è tutti i nostri citadini chì sò stati feriti. Avemu furnitu ogni tipu di persunale, arnesi è equipaghji necessarii à e zone di disastru in pocu tempu. Avemu intervenutu immediatamente in i prucessi cù l'approcciu istituzionale è prufessiunale è suluzioni durante è dopu à u disastru. Da u primu ghjornu di u disastru, avemu mandatu i nostri squadre à e strade affettate da u disastru in Bartın, cum'è in Sinop è Kastamonu. Avemu apertu rapidamente e rùbbriche dannighjate à u trafficu temporaneamente, è assicurendu chì tutti i bisogni di a regione sò stati cumpleti rapidamente da u trasportu stradale. À u puntu induve si trova u ponte Kumluca-33 distruttu di 2 metri di longu, avemu custruitu una strada di serviziu di 12 metri cù 110 ore di travagliu dopu chì u flussu di u fiumu diminuì. Subitu dopu, avemu custruitu un ponte di pannelli di 40 metri di longu è mettimu a strada in serviziu u 24 d'Aostu ".

AMEMU A LUNGHEZZA DUE VOLTE

Ricordendu chì anu prumessu di custruisce strade è ponti permanenti u più prestu pussibule à quellu tempu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì anu custruitu u novu Ponte Kumluca-2, chì furnisce u trasportu in a regione, à standard assai megliu, invece di u vechju. ponte distruttu in l'inundazione. Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre u vechju ponte era 33 metri, u nostru novu ponte; L'avemu cuncepitu cù 3 campate, 67 metri di longu è 13 metri di larghezza. Comparatu à u ponte precedente, avemu aumentatu a so durata da 2 volte; Avemu aumentatu a so altezza à 7 metri. Cusì, avemu impeditu situazioni negativi chì ponu accade per via di a precipitazione eccessiva. In u scopu di u prugettu, avemu ancu custruitu una strada di cunnessione di 316 metri. E avemu finitu tuttu questu in un cortu periodu di 69 ghjorni. Avemu furnitu un flussu ininterrottu di trasportu, chì hè statu interrottu nantu à a Strada Kozcagiz-Kumluca-Abdipaşa trà u Ponte Kumluca-2 è e strade chì furnisce u trasportu in tutta a pruvincia, è hè statu stabilitu cù ponti temporali.

A LINEA hè U PONTE KAVLAKDIBI

Sottulineendu chì u ponte Kavlakdibi hè u prossimu, Karaismailoğlu hà dettu chì apriranu u novu ponte Kavlakdibi nantu à a strada Bartın-Safranbolu u 10 di dicembre. Karaismailoğlu hà dettu: "Inoltre, cuntinuemu à travaglià nantu à i Ponti Kirazlı-1, Kirazlı-2 nantu à a Strada di Junction Bartın-Safranbolu-Karabük-Kastamonu è u prughjettu Kumluca-1 nantu à a Strada Kozcagiz-Kumluca-Abdipaşa". a metterà in serviziu.

U SPIRITU DI A MOBILISAZIONE INIZIATA DOPU À L'INDUVIAZIONE CONTINUA SENZA DURARE

Espristendu chì u spiritu di mubilizazione hà iniziatu in a regione dopu à l'inundazione hà cuntinuatu senza sospensione, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Solu 3 ghjorni fà, avemu apertu u Ponte Terminal Ayancık in Sinop. L'avemu finitu in 80 ghjorni. Avemu finitu u novu Ponte Çatalzeytin, chì furnisce ancu a cunnessione trà Türkeli è Çatalzeytin, in un tempu record cum'è 52 ghjorni, è u mettimu in serviziu u 28 d'ottobre. Oghje avemu apertu u Ponte Kumluca-2. Metteremu in serviziu u Ponte Şevki Şentürk in Sinop Ayancık u 20 dicembre è u Ponte Azdavay in Kastamonu u 30 dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*