Dichjarazione impurtante da u presidente Güller nantu à u Prughjettu URAYSİM

Dichjarazione impurtante da u presidente Güller nantu à u Prughjettu URAYSİM
Dichjarazione impurtante da u presidente Güller nantu à u Prughjettu URAYSİM

U sindaco di l'Alpu Gürbüz Güller hà rispostu à e dichjarazioni di u presidente provinciale di u Partitu AK Zihni Çalışkan nantu à u Prughjettu URAYSİM. Güller hà dettu: "Cum'è municipalità di Alpu, ùn simu in alcun modu oppostu à stu prughjettu naziunale. Apprezzemu è avemu fieru di tali prughjetti. Tuttavia, simu di l'opinione chì hè più apprupriatu di rializà u Prughjettu nantu à terreni alternativi inefficienti è sterili invece di esse custruiti nantu à terreni fertili è/o piaghja.

U presidente Güller hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione; Proprietà immubiliarii chì coincidenu cù l'area di espropriazione di u Prughjettu di Ricerca intitulatu "Centru Naziunale di Ricerca di Sistemi Ferroviari" (URAYSİM) realizatu da l'Università Anadolu è registratu cù u numeru di prughjettu 2011K120210 di a Presidenza di a Presidenza di a Strategia è u Budget, Anadolu. Cunsigliu di Amministrazione di l'Università di u 19.02.2019 è 5/ In cunfurmità cù a so decisione n ° 9, hè stata annunziata chì era sottumessu à l'espropriazione da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture, in cunfurmità cù l'articulu 18.01.2019 di a Legge di Espropriazione No. .2942, in u scopu di u protocolu datatu 25. Cù l'annullamentu di a decisione di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Università Anadolu datata 19.02.2019 è numerata 5/9, chì hè a basa di u prucessu di espropriazione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, a so esecuzione hè stata dumandata à esse sospesa finu à a decisione hè presa. .

L'espropriazione, invece, hè una intervenzione à i diritti di pruprietà di l'individui à u scopu di u benefiziu publicu, è generalmente significa a limitazione di i diritti di pruprietà.

Per quessa, u cuncettu di l'interessu publicu, chì hè a basa di u prucessu di espropriazione, deve esse esaminatu in dettu è una valutazione deve esse fatta nantu à a situazione concreta piuttostu cà dichjarazioni generale. Mentre pigliate a decisione, si pensa chì ci vole à agisce tenendu in contu e richieste di i citadini chì vivenu in a zona chì saranu affettati da a decisione.

Dunque, in questu cuntestu, cum'è Comune di l'Alpu, ùn simu in alcun modu oppostu à stu prughjettu naziunale. Apprezzemu è avemu fieru di tali prughjetti. Tuttavia, simu di l'opinione chì hè più apprupriatu di custruisce u Prughjettu nantu à terri alternativi improduttivi, sterili invece di esse custruitu nantu à terreni fertili è/o piaghja. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu, ancu u Ministeru di l'Agricultura ùn hè statu cunsultatu in dettagliu per a zona di u prugettu. Sapemu chì ci sò terri alternativi intornu à noi. Per u situ di u prugettu; Saria apprupriatu in ogni aspettu di cunsiderà i tematichi agriculi è ancu altri prublemi (ecunomichi, tecnichi, suciali, pulitichi).

Cum'è a nostra cumuna, a nostra obiezione hè in questa direzzione è ùn hè di sicuru micca di oppone.

L'aghju presentatu à l'apprezzazione di u publicu "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*