U presidente Seçer: "Puntaremu a fundazione di u Metro di Mersin u 3 di ghjennaghju"

U presidente Seçer: "Puntaremu a fundazione di u Metro di Mersin u 3 di ghjennaghju"

U presidente Seçer: "Puntaremu a fundazione di u Metro di Mersin u 3 di ghjennaghju"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, era l'invitatu di a trasmissione in diretta di u prugramma "Ankara Time" trasmessa in KRT TV. Seçer hà rispostu à e dumande di Elif Doğan Şentürk nantu à l'agenda. U presidente Seçer hà dettu chì ponenu i fundamenti di u Metro di Mersin cù a participazione di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente di u partitu IYI Meral Akşener in u 3 anniversariu di a liberazione di Mersin, è hà dettu: "L'era di i sistemi ferroviari principiarà in Mersin".

"Ci hè una cunniscenza di a municipalità chì tratta di i prublemi di e persone è hè in cuntattu cun elli"

Rispondendu à a dumanda di Elif Doğan Şentürk, u sindaco Seçer hà fattu valutazioni annantu à l'ispezione di u "terrore" di u Ministeru di l'Internu contr'à a Municipalità Metropolitana di Istanbul è hà dettu: Avemu una risposta in a sucità, avemu bisognu di vede questu. In particulare mentre u prucessu pandemicu cuntinueghja, l'azzioni di e municipalità chì appartenenu à l'Alleanza Nazione durante a crisa ecunomica sò evidenti. Ci hè una cunniscenza di a municipalità suciale chì tratta di i prublemi di e persone è hè in cuntattu cun elli. Hà u so valore in a sucità. Ogni merre pò esce in strada assai facilmente è marchjà in publicu. Questu pò causà discomfort à certi persone. Tali campagni di smear cù ragioni è riferenze innecessarii, triviali, è questu hè sfurtunatamenti accadutu da u statu, per mezu di u statu, cù l'usu di l'autorità di u statu. Questu ci rende assai tristi. L'attacchi contr'à u nostru sindaco di Istanbul sò ancu una parte di elli ", disse.

"U statu hà messu una seria distanza trà noi è noi"

U presidente Seçer hà parlatu di un prucessu incredibile di inghjustizia, illegalità, discriminazione è marginalizazione è hà dettu:

"I sindaci chì sò membri di u Partitu Populare o di l'Alleanza di a Nazione è i Sindaci chì sò membri di l'Alleanza Populare ùn anu micca e stesse opportunità o l'opportunità o l'uppurtunità di prufittà di facilità statali è istituzioni statali ùn sò micca listessi. U statu hà messu una distanza seria trà noi è noi. Tuttavia, ùn deve esse micca una distanza, almenu deve esse à a stessa distanza. Sfurtunatamente, simu di fronte à una tale situazione. L'uppurtunità previste per l'attribuzione di finanzii à e municipalità nantu à terri o terreni o certi immubiliari appartenenti à u Tesoru ùn sò micca furnite à i merri chì appartenenu à l'Alleanza di a Nazione quant'elli sò furniti à l'Alleanza Populare. I sindaci appartenenti à l'Alleanza Naziunale vincenu cità enormi cum'è Istanbul, Ankara, Adana, Mersin è Antalya in l'elezzioni di u 31 di marzu è ereditatu un pesu per u megliu o u peghju. E municipalità da un altru approcciu di gestione sò avà evolutu in u nostru approcciu di gestione. Ci sò ancu zoni in u mità induve ci hè una grande distruzzione. Cerchemu di eliminà quella distruzzione cù e nostre opportunità è i rivenuti derivanti da e lege attuali, da una banda, pruvemu di furnisce servizii à i citadini, fà novi investimenti, rende a so vita più faciule in queste cundizioni di novu furmatu durante u prucessu pandemicu. , è pigliate cù tuttu da a fame in u stomacu in a crisa ecunomica à u prublema di brusgià in u friddu in l'invernu. Questu hè u tavulinu ".

"Avete superatu un ostaculu, un altru si prisenta davanti à voi"

In riferimentu à e difficultà sperimentate per ottene l'autorità di prestitu, Seçer hà spiegatu u prucessu di a corte è hà dettu: "Pudete definitivamente piglià una decisione cum'è l'Assemblea, ma ùn pudete micca piglià sta decisione arbitrariamente. Deve avè una basa legale, dice. A Ghjustizia hà digià scrittu chjaramente questu in u ragiunamentu di a decisione di a tribunale, postu chì voi, cum'è l'Assemblea Municipale, ùn pò micca impedisce i servizii chì l'amministrazione, vale à dì a municipalità, furnisce à a ghjente di a cità, ùn pò micca posponà. è fà sta restrizzione. Avemu fattu una tale decisione, sapete. In l'ultime settimane, l'avemu purtatu à l'agenda di l'Assemblea è avemu fattu una decisione in l'Assemblea per implementà. In fine, deve esse. Autrement, si une décision positive n'avait pas été prise, l'Assemblée aurait abusé de son pouvoir. In questu sensu, di sicuru, avete superatu un ostaculu, un ostaculu sfarente si prisenta davanti à voi. Avà avete fattu una tale decisione à a fine di l'annu. Entremu in l'annu novu stu weekend. Ùn avemu micca pussutu piglià in prestito soldi finu à avà ", disse.

"I cumuni chì appartenenu à l'Alleanza Populare trovanu finanziamentu cù opportunità assai megliu"

Aghjunghjendu chì i banche publichi ùn furnisce micca finanzii o prestitu, u presidente Seçer hà dettu: "Vai à i banche privati, portanu l'acqua da quaranta fiumi. Avà porta a situazione ecunomica è a mette davanti à voi, vene cù figuri ridiculi in i tassi di interessu. Ellu dice: "Vai à piglià una Lettera di Guarantia da Iller Bank". Iller Bank hè ancu à a disposizione di a vulintà pulitica. I membri di l'Alleanza Nazione anu digià chjusu e porte. Sembra chì ci furnisce alcune opportunità in cundizioni assolutamente essenziali, in punti induve ùn si pò più scappà, ma quandu avemu vistu in generale, assai di i nostri impieghi ùn sò micca vistu in Iller Bank. Questu hè ancu u casu in l'Unione di Municipalità di Turchia. U stessu hè veru per l'agenzii di sviluppu regiunale. I municipalità furniscenu e risorse di l'Unione di Municipalità di Turchia, mentre chì e municipalità furniscenu una parte significativa di e risorse di l'agenzii di sviluppu. Hè per quessa chì l'Iller Bank hè stata fundata, ma vede, face una distinzione incredibile trà e municipalità. E municipalità chì appartenenu à l'Alleanza di u Populu trovanu finanziamenti cù mezzi relativamente megliu cà e municipalità chì appartenenu à l'Alleanza di a Nazione, ricevenu aiuti per i veiculi o ricevenu sussidi in diversi campi. Cusì hè u Ministeru di l'Urbanizazione. I nostri cumuni ùn ponu micca prufittà di queste opportunità ", disse.

"Puntàremu e fundazioni di u Metro di Mersin u 3 di ghjennaghju"

Annunziendu chì ponenu a fundazione di Mersin Metro in u 3 anniversariu di a liberazione di Mersin u 100 di ghjennaghju, u presidente Seçer hà dettu: "L'era di i sistemi ferroviari principiarà in Mersin. Kemal Kılıçdaroğlu, u presidente di u nostru partitu, è Meral Akşener, u presidente di u partitu IYI, ci onoreranu in questa cerimonia di rivoluzione. Inseme à tuttu u nostru populu, inseme à u populu di Mersin, in stu ghjornu impurtante, u 3 di ghjennaghju, à 15.00 in Mersin, poseremu a fundazione di u Metro di Mersin in u Spaziu di a Republica. A so firma hè stata finalmente publicata in u Dipartimentu di Strategia di a Presidenza. Aspittava quasi un annu. Avà in u Ministeru di Finanze è Treasury. Aspittemu quì. Speremu, esce da quì u più prestu pussibule è cumincià u nostru travagliu u più prestu pussibule. Quantu più perdemu u tempu, più altu sò i costi. Quantu più perdemu u tempu, u paese hè in ritardu in u serviziu o perde u tempu. Malgradu tutte queste difficultà, facemu sempre un travagliu impurtante ".

U presidente Seçer, aghjustendu chì i fluttuazioni di i tassi di scambiu sò riflessi in i servizii, hà dettu: "In maghju di questu annu, avemu purtatu 87 novi autobus CNG à a ghjente di Mersin. Sè avemu cumprà i stessi autobus cum'è l'autobus 152 chì avemu compru per 87 milioni di lire, assicuratevi chì pudemu cumprà solu per 350 milioni di lire. Quandu perdi u tempu, esce da a vostra borsa. Chì pudete fà per 1 lira, fate per 3 lire. Perdita di tempu, perdita ecunomica, perdita monetaria è perdita di risorse... A ghjente aspetta serviziu da noi. Ci aspetta di fà affari seriali è furnisce un serviziu seriale. Ma avemu a lotta ", disse.

"Questi avvenimenti, sti attitudini, sti cumpurtamenti sò contru à e tradizioni statali"

In quantu à l'allegazioni chì i membri di l'urganisazione terrorista sò impiegati in a Municipalità Metropolitana di Istanbul, a quistione di Şentürk, "Hè u scopu puliticu, o volenu attiràvi in ​​una razza pulitica?" À a quistione, u presidente Seçer hà dettu: "Questi avvenimenti, sti attitudini, sti cumpurtamenti sò ancu contru à e tradizioni statali. Dice chì hà apertu una investigazione via Twitter. In fatti, avà l'amministrazione statali hà un chiovu. Quessi sò affari seri, impurtanti. Ùn duvemu micca parlà di tuttu ciò chì ci vene in mente. Per l'amori di Diu, avemu stabilitu regule secondu à noi stessi è reclutà, impiegà travagliadori, impieghemu impiegati ? Hè pussibule? Hà una regula. U travagliu chì duvete fà per via di a lege hè davanti à voi. Vulete travaglià in a cumuna, vi aghju vistu bè, sarete accettatu in a cumuna ; Certi documenti sò richiesti da voi, i ducumenti penali sò dumandati. S'ellu ùn ci hè micca prublema, ti impiegheremu ".

"Vulemu chì e liste chì avemu da recrutà sò investigate attraversu l'Uffiziu di u Guvernatore"

Ricordendu chì alcune prucedure sò realizate attraversu l'Uffiziu di u Guvernatore durante u prucessu di reclutamentu di u persunale, u presidente Seçer hà dettu: "Vulemu chì e liste sò reclutate per esse investigate attraversu l'Uffiziu di u Guvernatore, e dumande di sicurezza venenu à noi. Se ci hè un documentu inadeguatu, ùn pudete micca ottene un travagliu in ogni modu, ma se ùn avete micca prublemi, site assuciatu. Questu hè mandatu à l'Uffiziu di u Guvernatore. U guvernatore investiga questu da u Ministeru di l'Interior. Ti manda a lista; hè pusitivu, hè negativu. Finiscimu ancu u so travagliu s'ellu ci hè una negatività ancu s'ellu sò passati dui mesi da a data di principiu di u travagliu ".

U sindaco Seçer, aghjustendu chì ci sò meccanismi per verificà u record penale di e persone chì travaglianu o travaglianu in istituzioni pubbliche, è chì a municipalità ùn hà micca un tali duvere, hà dettu: "Se una persona hè un membru di qualsiasi urganizazione terrorista, sia ch'ella sia. hà fattu un crimine infame o s'ellu hè statu cundannatu, s'ellu hà un antecedente penale o micca, ùn hè micca u mo travagliu, ùn hè micca u travagliu di a municipalità. Ci sò istituzioni, ci hè u Ministeru di l'Interior, ci hè u Ministeru di a Ghjustizia. Facenu l'inchiesta, investigazioni è persecuzioni necessarie in quantu à sti prublemi, presentanu i ducumenti davanti à noi, è agisce in cunseguenza. S'ellu ci vole à tichjarà qualcunu cum'è terrorista o criminale, diverse istituzioni facenu questu in ogni modu, vale à dì, si metteranu in dubbitu s'ellu hè statu pruvucatu stu crimine o se queste persone chì travaglianu in a nostra municipalità sò terroristi. Ùn simu micca ", disse.

"Ùn avemu micca paura di esse verificati per u travagliu chì facemu"

Rispondendu à a quistione fatta da u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, in quantu à a sentenza "I telefoni di i nostri sindaci sò stati sfruttati", u sindaco Seçer hà dichjaratu ch'ellu ùn avia nunda da ammuccià è hà dettu:

"Persunalmente, lasciami dì a mo opinione franca ; hè fattu. Quessi sò stati intesu da noi di tantu in tantu. L'istituzioni chì travaglianu nantu à sta questione anu furmatu squadre speciale, chì ognunu di noi hè sottuseguitu; Va bè per noi, lasciateli fà in a lege. Tutti l'ochji seranu nantu à noi. S'ellu ci hè un affari illegale, u rimediu ghjudiziale hè apertu. Definitivamente farà ciò chì hè necessariu per mezu di a magistratura. A cosa principal hè quì: In ogni casu, ùn ci sò inspectori da e municipalità. Ùn avemu micca paura di ciò chì facemu o di esse esaminati, hè cusì chì deve esse. S'è no dicemu "municipalità trasparente", ùn averemu micca paura di esse ispezionati. Ch'elli cuntrollanu, ùn ci hè micca prublema. L'indipendenza è l'imparzialità di i funzionari statali chì effettueranu sta ispezione è investigazione quì. Cù l'urdinamentu di a vulintà pulitica, ùn deve micca fà u so duvere cum'è i so peoni. Eccu a nostra preoccupazione. Intenzionalmente è deliberatamente, alcune transazzione illegale. Per quessa, ci hè ancu sta dichjarazione; Sì qualchissia di noi hè interferitu in questu modu, cù un attu illegale, ingiustamente, serà cunsideratu chì hè statu fattu per tutti noi. Hè per quessa chì l'accentu. Questa hè a nostra preoccupazione. Altrimenti, ùn avemu micca paura di esse auditati. Lasciate chì a nostra nazione, i tribunali indipendenti è l'istituzioni ci surveglianu. Ùn vedemu micca dannu in questu ".

"A situazione ecunomica in Turchia hè avà ghjunta à u puntu di depressione"

Dichjarà chì l'agenda da creà cù a Municipalità Metropolitana d'Istanbul ùn hè micca l'agenda di i citadini, u sindaco Seçer hà dettu: "Quale agenda sò l'impiegati di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, a Municipalità Metropolitana di Mersin, u so passatu, i precedenti criminali? Chì ghjè l'agenda ? A pandemia, chì hè stata sperimentata per circa 2 anni; E negatività purtate da a pandemia è a situazione ecunomica in Turchia, in particulare in l'ultimi mesi, sò ghjunti à u puntu di depressione. U cursu di TL contr'à munita straniera. Il s'est mis à l'envers tout d'un coup, et s'est retrouvé en un instant », a-t-il dit.

"Turchia hà avutu prublemi cù ogni ghjornu chì passa è sò dumandati à ùn parlà micca"

U presidente Seçer hà dettu chì l'agenda chì deve esse discussa in Turchia hè u cursu ecunomicu di u paese, è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Pudemu parlà di stabilità ecunomica in Turchia? Pudete imagine; Un ghjornu, u Dollaru perde subitu u so valore da 30% -40% contr'à TL, o à u cuntrariu, TL guadagna valore contr'à u Dollar. Pudete parlà di stabilità in stu paese ? Sfurtunatamente, questu hè ancu una fonte di orgogliu. Cù l'impositu pagatu da u travagliadore è u pruduttori, u futuru di i soldi di e persone chì anu allughjatu è avè soldi hè garantitu, è questu hè presentatu cum'è una vittoria ecunomica. Questu deve esse discussatu in Turchia. Da una banda, i travagliadori è i funziunarii civili travaglianu; da l'impositu dedutu prima chì u so salariu entre in a so sacchetta; Ùn avete micca travagliatu, avete milioni di dollari in soldi, vi piace u vostru locu di residenza, u statu guarantisci u scambiu di i vostri soldi contr'à munita straniera cù i tassi chì pagheraghju. In altri palori, i nostri ghjorni passanu cù pulitiche è discorsi ecunomichi cusì assurdu. Turchia hà avutu prublemi cù ogni ghjornu chì passa è sò dumandati à ùn parlà micca. Dopu quì, passemu a ghjurnata cù tali agende artificiali ".

"I prughjetti, i servizii continuanu"

Dumandatu da l'Agenzia di Regulamentu è Supervisione Bancaria (BDDK) chì una denuncia penale hè stata presentata contr'à 26 persone chì anu evaluatu u prucessu ecunomicu, u presidente Seçer hà dettu: "Sfurtunatamente, in Turchia, hè un crimine criticà, parlà o sprime un parè. ma questi sò veri. Ùn duvemu micca dì ? Vendimu pane per 1 TL in Mersin. Centinaie di persone sò in fila à a capanna, diceremu ? Nisuna nutizia ? Facenu questu per scopi di publicità? Vogliu dì, sapete chì ci hè una tale disinformazione, ma ci hè una tale realità, sicuru, ci vole à parlà. Questu hè u riflessu di a sucetà in e società demucratiche; Ellu esprimerà apertamente ciò chì vede, pensa è pensa, è ellu dichjarà apertamente questu" è hà finitu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"A vita continua. Prughjetti è servizii cuntinueghjanu. Di sicuru, averemu difficultà è difficultà, ma li supereremu. Stu paese hè u nostru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*