U presidente Soyer curria cù a ghjente di Izmir in a notte più longa

U presidente Soyer curria cù a ghjente di Izmir in a notte più longa
U presidente Soyer curria cù a ghjente di Izmir in a notte più longa

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu à travaglià in cunfurmità cù a visione di fà di İzmir una cità sportiva, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà urganizatu una corsa di notte è una corsa in bicicletta u 21 di dicembre, u ghjornu più longu di l'annu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu a corsa di 6,5 km, chì hà iniziatu davanti à u molo di u Ferry di Konak è hà vistu immagini culurite. Tunç Soyer ancu unitu.

Municipalità Metropolitana di Izmir, Sindaco di a Municipalità Metropolitana Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di fà İzmir una cità di sport, a notte più longa di l'annu, u 21 di dicembre, hè stata coronata cù sport. Quasi un milla di corridori è più di 150 ciclisti anu participatu à l'avvenimentu realizatu trà Konak Ferry Port è Üçkuyular İzmir Marina. U presidente Soyer è a so moglia Neptün Soyer, inseme cù i participanti riuniti davanti à a Torre di l'Orologio, anu fattu esercizii di riscaldamentu accumpagnatu da musica prima di a corsa.

Presidente Tunç SoyerDopu à Mustafa Kemal Sahil Boulevard, i participanti, cumprese . In l'urganizazione induve l'imaghjini culuriti sò stati creati in tuttu u corsu, a zuppa calda, doner kebab è bevanda calda sò stati offerti à i participanti chì anu ghjuntu à a linea d'arrivu in İzmir Marina.

Gruppi di ciclisti accumpagnati

Partendu davanti à Konak Ferry Pier, u sindaco Soyer è u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u capu di u dipartimentu di i servizii di ghjuventù è sportivi di a municipalità metropolitana di İzmir Hakan Orhunbilge, u presidente di u club di ghjuventù è sportiu di a municipalità metropolitana di İzmir, Ersan Odaman, rapprisentanti di club sportivi, gruppi di ciclisti , burocrati è citadini anu participatu. I participanti in jogging è in bicicletta anu culuritu a notte cù ornamenti illuminati è lanterni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*