Dichjarazione di Buca Metro da u presidente Soyer ! Avemu da prisentà à u serviziu di a nostra nazione à tempu

Dichjarazione di Buca Metro da u presidente Soyer ! Avemu da prisentà à u serviziu di a nostra nazione à tempu
Dichjarazione di Buca Metro da u presidente Soyer ! Avemu da prisentà à u serviziu di a nostra nazione à tempu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà valutatu u prucessu di l'arrivu di Buca Metro à a fase di custruzzione cum'è un grande successu. Soyer hà dettu: "Ùn hè micca adattatu per appannà o ignurà stu successu. Appena avemu culpitu u piccone, i nostri soldi sò pronti. Sapemu chì ogni centesimu hè i soldi di sta nazione. Continueremu à fà tuttu ciò chì hè necessariu per evità di spolverallu. Daremu contu di quellu centesimu à tutti, in ogni locu. Puderemu u metro à u serviziu di a nostra nazione puntuale ", disse.

A prima sessione di a riunione ordinaria di u cunsigliu di dicembre di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata tenuta à u Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM), Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç SoyerHè stata fatta sottu a direzzione di. In a sessione di l'assemblea, Mehmet Ergenekon, Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà fattu una presentazione nantu à u prucessu di licitazione è valutazione di u Metro Buca-Üçyol. Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè ancu u presidente. Tunç SoyerHà datu infurmazioni à i membri di u cunsigliu nantu à i travaglii realizati in cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule".

Organizatu secondu a legislazione internaziunale di licitazione

Mehmet Ergenekon, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Izmir, in a so presentazione nantu à u prucessu di licitazione di a linea di Metro Buca-Üçyol, l'offerta per a custruzzione di a linea di Metro Buca-Üçyol, secondu a clause c di l'articulu 4734. intitulatu "eccezzioni" di a Legge di l'Acquistu Pùblicu (KİK) numeratu 3, hà ricurdatu chì hè stata fatta in cunfurmità cù e regule di l'offerta di u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD). Dichjarà ch'elli anu da prufittà di u finanziamentu esternu di u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD, l'Agenzia Francesa di Sviluppu (AFD), u Bancu d'Investment Infrastrutture Asiatiche (AIIB) è a Banca di Cummerciu è Sviluppu di u Mari Neru (BSTDB) in a custruzzione di a linea. ), Ergenekon hà dettu: "U primu stadiu di l'offerta in dui fasi hè stata in u 28 di maghju. 14 di e cumpagnie 13 chì anu a capacità di custruisce a linea di Metro Buca è participanu à l'offerta sò stati invitati. In a prima tappa, tecnicu. L'offerte è l'infurmazioni di qualificazione sò state valutate In a seconda tappa, indipendentemente da l'imprese, e so offerte finanziarii sò state valutate in u quadru di u regulamentu In a seconda tappa di l'offerta tenuta u 6 di settembre, 8 cumpagnie sò state finanziariamente Analisi di prezzi è documenti di sustegnu sò stati richiesti da Gülermak A.Ş., chì ùn entra micca in u sogliu di risicu più bassu, per l'articuli cummerciale determinati à esse paragunati cù a Joint Venture Yapı Merkezi-Nurol ".

L'auditore indipendente hà travagliatu per un mesi

Quandu l'analisi presentate sò state esaminate, Ergenekon hà dettu chì a cumpagnia hà utilizatu direttamente i figuri da a pruforma ricevuta da i subcontraenti è chì anu vistu chì l'articuli di travagliu eranu assai sottu à i costi di u mercatu, è hà dettu: Presentatu à u BERD in uttrovi 1,5. U Bancu hà numinatu un auditore espertu indipendente u 14 d'ottobre è tutti i ducumenti di l'offerta sò stati spartuti cù l'auditore indipendente. Dopu un mesi di travagliu da l'auditore indipendente, hà sparte u so rapportu cù u bancu. L'appruvazioni di a decisione di l'offerta hè stata ancu trasmessa à a municipalità da a banca. U rapportu di l'espertu hè statu dumandatu da u bancu, ma l'infurmazioni ùn sò micca datu perchè era cunfidenziale secondu e regule BERD ".

"U prucessu di licitazione hè statu finitu secondu e regule stabilite da a banca"

Sparte l'infurmazioni chì a Cummissione di Offerte hà cunsigliatu di ricusà l'offerta più bassa presentata da Yapı Merkezi-Nurol Joint Venture in cunfurmità cù e pulitiche è e regule di appruvisione BERD, Ergenekon hà dettu: hè passatu à a prossima offerta più bassa. Siccomu l'offerta presentata da Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş era più alta di a soglia di offerta più bassa, a seconda offerta più bassa ùn hè stata classificata cum'è anormalmente bassa secondu a metodulugia inclusa in a "Nota di guida" di u BERD datata 1 d'Agostu 2017. U prucessu di valutazione, chì hè statu realizatu da u 6 settembre 2021 à u 26 nuvembre 2021, hè statu finitu in cunfurmità cù i Principii è e Regoli (PP&R) di a Banca, è hè statu decisu di attribuisce l'offerta à Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt AŞ.

"Ogni cumpagnia hè trattata ugualmente"

Dichjarà chì tutte e cumpagnie chì participanu à l'offerta sò imprese impurtanti chì facenu travaglii à grande scala sia in Turchia sia in u mondu, u Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mehmet Ergenekon hà dettu: "A nostra cumpagnia chì dà l'offerta più bassa hè una cullaburazione formata da cumpagnie. fà affari in u mondu. Unu di i partenarii travaglia cum'è u cuntrattu di u Tramway Çiğli, chì hè sempre in custruzzione da a nostra municipalità. Nisun travagliu irregulare hè statu fattu durante u prucessu di valutazione. Ogni cumpagnia hè trattata ugualmente. Sicondu a prucedura BERD, un prucessu trasparente basatu nantu à dati numerichi hè statu gestitu.

"L'impurtante hè chì avete cura di l'interessu publicu"

U Vicepresidente di u Gruppu CHP, Mustafa Özuslu, hà valutatu u prucessu di offerta è hà dettu: "Hè ovvi ciò chì hè statu fattu. Vulemu custruisce un metro. Vulemu finisce stu travagliu u più prestu pussibule usendu i soldi chì avemu guadagnatu da l'ingudu è l'ingudu di u populu di Izmir, è quellu soldi creatu da u travagliu duru in u modu più currettu. Ci hè sta vuluntà. Avanzamu, u prucessu hà avanzatu, simu ghjunti à un certu puntu. Se ci sò punti d'interrogazione in a nostra mente quì, pudemu dumandà elli è uttene risposte in ogni stadiu. Avemu custruitu u metro, è avemu datu u contu di quellu metro à u centesimu. Puderi, lucale o cintrali, esistenu per serve. Se ùn fate micca, sarete criticatu. Ma a manera di fà quì, u travagliu, u metro ùn importa micca. Ciò chì importa hè cumu fate è cumu perseguite l'interessu publicu. Hè cumu dà l'offerta à quale cumpagnie. Da sempre à e stesse 5 cumpagnie o gestite un prucessu trasparenti è apertu ?

"Ci hè un grande successu quì"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Per d 'altra banda, hà dichjaratu chì quandu u prucessu hè finitu, sparteranu tutti i schedari riguardanti l'offerta cù i membri di u cunsigliu. Esprimendu chì ci sò sempre critiche malgradu questu, u presidente Soyer hà dettu: "Aghju difficiule à capisce perchè sta fretta. S'ellu hè a pulitica, hè una vergogna... una vergogna per u nostru tempu, una vergogna per l'ascultori. 'Ùn puderia micca fà sta cumpagnia? Una cumpagnia di fiducia. Pudete offre solu cun un sensu di fiducia? Ùn importa micca quantu abili o cumpetenti. Ci sò cunti è numeri per paragunà. Ci hè qualcosa trascuratu; avemu principiatu stu affari furmendu un cunsorziu di 490 milioni di euro da quattru grandi banche d'investimentu internaziunali. I nostri soldi sò pronti appena culpisce u piccone. Cù questi soldi, compiemu stu prucessu è mettemu u metro à u serviziu di a nostra nazione à tempu. Ùn hè micca adattatu per stigmatizà o ignurà un grande successu quì. Ci hè un grande successu quì ", disse.

"I numeri parlanu, micca l'emozioni"

U sindaco, chì hà dettu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà sappiutu di creà una fonte di 490 milioni d'euros cunvincendu l'istituzioni finanziarii internaziunali cù u so propiu putere è andò à questa offerta cù questa fonte. Tunç Soyer"Questu hè sopratuttu apprezzamentu. Finitu. Duranti u prucessu di offerta, ci sò parechje imprese è istituzioni chì utilizanu bulgur in casa in a strada di a morte. Ci sò parechji tali esempii. Forsi duverete pagà assai più pesante solu perchè guadagneraghju quellu 529 milioni. Avete da anticipà, calculà. I numeri parlanu, micca l'emozioni. Sapemu ancu chì sta cumpagnia hè affidabile. Veru, ma micca abbastanza. Ci sò numeri in u schedariu. Ci hè un studiu fattu da i nostri amichi nantu à sti figuri. Ùn avemu mai a fretta di copre e cose. Dumandate à quellu chì face questu. Ùn avemu micca pruvatu à copre nunda. Per una cosa, hè abbastanza indecente. Chì significà "Trying to fit in"? Chì avemu fattu chì a facemu? Questu hè cusì indecente. Facemu tuttu ciò chì ci vole. Ùn hè micca abbastanza, dumandemu. Ùn simu micca soddisfatti di a decisione di a nostra cummissione di offerta. Dicemu; designà un espertu. Nomina un espertu indipendente. Facenu è tornanu cù a so appruvazioni. Chì circhemu di copre ? Cunsideremu l'interessi di sta nazione cum'è qualcunu altru. Sapemu chì quellu centesimu hè i soldi di sta nazione. Continueremu à fà tuttu ciò chì hè necessariu per evità di spolverallu. Continueremu à investigà u più approfonditu pussibule. Daremu contu di quellu centesimu à tutti, in ogni locu. Quante municipalità anu purtatu un tali halo à l'agenda in una tale assemblea, a quistione hè, amichi. Mettite a manu nantu à a vostra cuscenza. Ne sparteremu è parleremu. Ùn ci manca nunda. Tutti duveranu andà in casa, fighjate i numeri, parlemu di più ", disse.

Supportu tutale à u fabricatore

U Sicritariu Generale Diputatu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ertuğrul Tugay, hà ancu infurmatu i membri di u Cunsigliu nantu à l'attività realizate per l'agricultura di İzmir. Spieghendu i sforzi per sustene i pruduttori di piccula scala, Tugay hà dettu: "3 mila 172 sussidi di vacche sò stati fatti à 12 mila 363 pruduttori. A dimensione di sta mandria, inseme cù i so figlioli, hà più di 30 mila. In 2019, 462 animali ovini sò stati dati à 1798 pruduttori, 2020 animali ovini sò stati dati à 129 pruduttori in 509, è 2021 animali ovini sò stati dati à 314 pruduttori in 1241. Più di 5 milioni di zucchini di frutti è d'alivi sò stati acquistati da e cooperative è donati à u pruduttori chì a terra agricula era viota. 286 milioni di TL sò stati investiti in strade di produzzione.

Grazie da u presidente Soyer

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, ringraziendu Ertuğrul Tugay è Mehmet Ergenekon dopu a presentazione, "Opere impurtanti chì elevanu a nostra morale. Bona furtuna cù u vostru travagliu. Vogliu ringrazià à voi è à i vostri amichi per stu travagliu meticuloso ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*