Attenzione à e malatie cardiache congenitali in i zitelli!

Attenzione à e malatie cardiache congenitali in i zitelli!
Attenzione à e malatie cardiache congenitali in i zitelli!

Mentre chì e malatie cardiache congenitali sò dimustrate cum'è a causa più cumuna di anomalie congenitali in i neonati, parechji genitori ponu avè preoccupazioni per a salute di u core di i so zitelli. Parechje malatie cardiache congenitale ponu esse diagnosticate prima cù u metudu di l'ecocardiografia fetale, chì permette à u core di u zitellu per esse esaminatu mentre hè sempre in u ventre di a mamma. Per intervene in a malatia di u cori detectata à a nascita, i genitori ponu esse diretti à i centri adatti è l'intervenzione precoce è curretta pò esse pianificata. Memorial Ankara Hospital Dipartimentu di Cardiologia Pediatrica Prof. Dr. Feyza Ayşenur Paç hà datu infurmazioni nantu à i prublemi di cori in i zitelli.

Succedi prima di gravidenza

E malatie cardiache congenitali (CHD) sò e malatie strutturale chì si trovanu in i primi fasi di a gravidanza è si trovanu in u core di u zitellu. Mentri sti malatie esistenu da u mumentu chì u zitellu hè natu, alcuni di elli sò ligeri è seguitanu solu, mentre chì alcuni sò più severi è necessitanu trattamentu.

Attenti à i primi dui mesi di gravidenza!

U sviluppu di i cori di i zitelli in u ventre hè 3-8. si svolge trà settimane. I difetti di u sviluppu chì ponu accade durante stu periodu pò purtà à e malatie cardiache congenitale in i zitelli. In ogni casu, i sintomi pò sviluppà in u 2 è u 3 trimester di gravidenza ligati à e cundizioni cum'è i disordini di u ritmu.

Attenti à i fatturi chì aumentanu u risicu!

Certi prublemi è e malatie vistu in e donne incinte ponu causà anomalie in u core di i so figlioli. I fatturi chì aumentanu u risicu di l'anomalia cardiaca sò i seguenti:

  • Esposizione di a mamma à certi agenti (teratogeni), droghe o infizzioni chì causanu disordini di u sviluppu in u zitellu,
  • L'usu di certe droghe è sustanzi,
  • U cunsumu eccessivu di alcolu di a mamma
  • Rubella materna, infezzione da citomegalovirus è esposizione à alta dosi di radiazioni ionizzanti durante u primu trimester di gravidanza,
  • Presenza di diabetes in a mamma (U risicu di a malatia di u cori congenital aumenta da 0.6-0.8 per centu à 4-6 per centu in i casi induve a diabetes ùn hè micca cuntrullata in u periodu iniziale. Questa ratio di risicu hè 14 per centu per i zitelli di e mamme cù fenilcetonuria)
  • malatie di u tissutu cunghjuntivu in a mamma,
  • Avè una storia di famiglia di malatie cardiache congenitale, in particulare in a mamma.

Cù l'ecu fetale, l'anomali di u cori di u zitellu in u ventre ponu esse rilevati

Queste anomalie chì ponu esse sviluppate in u core di u zitellu in u ventre di a mamma pò esse rilevate da u metudu ultrasonograficu, ecocardiografia fetale, chjamatu ancu "Echo fetale" per corta. In questu metudu, l'infurmazioni nantu à u statu strutturale è e funzioni di u cori pò esse acquistatu per l'onda di sonu ultrasonicu.

E malatie cardiache congenitali sò trà e anomalie più cumuni.

E malatie cardiache congenitali sò e malatie chì si trovanu durante u sviluppu di u zitellu in u ventre di a mamma. L'ecocardiografia fetale pò revelà i risultati di certi cundizioni in quale u cori hè secundariu chì si sviluppa per causa di fatturi non-cardiachi, cum'è e malatie cardiache congenitale, diversi disordini di ritmu, anemia. Mentre chì l'incidenza di CHD, chì hè una di l'anomali più cumuni prisenti à a nascita, hè trà 1-2%, l'incidenza di sti malatie in u ventre pò ghjunghje à livelli più alti.

Hè un metudu sicuru per a mamma è u zitellu

18-22 settimane di gravidenza hè l'intervallu di tempu più adattatu per l'applicazione di l'eco fetale. L'ecocardiografia fetale hè realizata da l'imaghjini di u core di u zitellu per mezu di sonde appropritate da a superficia abdominal di a mamma. Questa prucedura, chì hè un metudu affidabile per a mamma è u fetu, ùn hà micca male. Quandu si tratta di malatie di tissutu cunghjuntivu è di disordini di ritmu, hè impurtante di fà sta prucedura in u 2 è u 3 trimester di gravidenza.

Si deve esse appiicata à i gruppi à risicu altu.

L'ecocardiografia fetale deve esse appiicata à i gruppi d'altu risicu per detectà e malatie cardiache congenitali. I gruppi risicati includenu quelli chì anu una storia di famiglia positiva, donne incinte cù certe malatie, esposizione à teratogeni (agenti) durante a gravidanza, infezzione intrauterina cum'è rubella, anomalie fetali riportate, anomalie di fluidu amniòticu, presenza di anomalie cromosomiali, gravidanze gemelle, gemelli monozigoti è. gemelli uniti.. Tuttavia, l'ecu fetale pò esse appiicatu à e mamme cù risultati di teste anormali, è ancu à e mamme chì sò più vechje.

U diagnosticu influenza u cursu di a malatia dopu a nascita

CHD hè una di l'anomali più frequenti missed in studi prenatali ultrasound. U diagnosticu prenatal di sti malatie influenza significativamente u cursu di u paci dopu à a nascita, soprattuttu in certi malati cardiaci congenitali. In più di l'ultrasonografia, a frequenza di quale hè crescente in u mondu, a valutazione di u core fetale hè sempre più dumandata.

Tutte e future mamme duveranu avè un screening di eco fetale.

L'ecocardiografia fetale hè principalmente realizata nantu à e matri chì sò in u gruppu di risicu. In ogni casu, hè statu osservatu chì u 90 per centu di l'anomali truvati in l'ecocardiografia fetale di rutina sò stati rilevati in i zitelli di e donne incinte chì ùn anu micca risicu. In altri palori, u fattu chì a mamma ùn porta micca risicu ùn significa micca chì u so zitellu ùn hà micca CHD. Per quessa, hè impurtante per tutte e donne in attesa di avè un screening di ecocardiografia fetale.

Parechje malatie di u cori sò trattabili

Parechje malatie cardiache ponu esse trattate oghje. L'opzioni di trattamentu varienu secondu u tipu d'anomalia, l'età gestazionale, l'anormalità maiò chì accumpagnanu è u statu eticu. In i casi induve e malatie cardiache congenitali sò rilevate da l'eco fetale, a valutazione hè fatta secondu u statu di a patologia. In tali casi induve a mamma è u zitellu deve esse seguitu, i genitori sò diretti à i centri adatti per l'intervenzione necessaria à a nascita. Cusì, hè assicuratu chì l'intervenzione precoce è curretta hè pianificata per u zitellu.

In l'ecocardiografia fetale, e famiglie sò infurmati nantu à l'opzione di finisce u gravidenza finu à a 24a settimana in i zitelli cù malatie cardiaca severa. Inoltre, quandu ci hè un disordine di u ritmu in u fetu, i droghe datu à a mamma aiutanu à regulà u ritmu di u zitellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*