U prucessu di carica di carburante hà iniziatu à l'Unità 2 di a NPP bielorussa

U prucessu di carica di carburante hà iniziatu à l'Unità 2 di a NPP bielorussa

U prucessu di carica di carburante hà iniziatu à l'Unità 2 di a NPP bielorussa

U carburante frescu hè statu caricatu in a seconda unità di a Centrale Nucleare Bielorussa (NGS), chì u designer generale è u cuntrattu generale hè a Unità di Ingegneria di l'Agenzia di l'Energia Atomica di u Statu Russa Rosatom ASE A.Ş.

U primu batch di carburante nucleare hè stata caricata in u core di u reattore à 22 am u 10.11 dicembre. Un totale di 163 fasci di carburante seranu caricati in u reattore. U carburante hè statu pruduciutu in a pianta di concentrazione chimica di Novosibirsk, una subsidiaria di a cumpagnia di carburante di Rosatom TTEL.

À a fine di a carica, u reattore serà purtatu à u livellu minimu di putenza cuntrullata di menu di 1 per centu è e investigazioni cunnesse seranu realizate. Dopu a cunferma di u funziunamentu di l'unità di putenza, a so affidabilità è a sicurità secondu i paràmetri di u disignu, l'unità serà cunnessa per a prima volta à a reta elettrica di a Republica di Bielorussia. Cù stu prucessu, a fase di cumissioni di u reattore principia ancu.

Alexander Lokshin, Primu Vice Direttore di Rosatom per l'Energia Nucleare è Presidente di ASE A.Ş., hà dettu: "A fase più interessante, eccitante è più impurtante di a custruzzione di l'unità nucleari hè a stallazione è a stallazione di l'unità dopu à a fine di una grande operazione. travagliu di custruzzione è di stallazione hè messu in serviziu. À questu stadiu, tunnellate di cimentu, tunnellate di strutture metalliche, chilometri di cables è pipelines si trasformanu in un organismu vivu chì funziunà è serve à e persone per almenu 60 anni. Stu principiu fisicu pò esse paragunatu à a furmazione di u core, l'urganu più impurtante di questu urganismu, è u principiu di a so vita ".

Rosatom, l'Agenzia Russa di l'Energia Atomica di u Statu, hè oghje cunsiderata cum'è un capu mundiale è l'unica cumpagnia in u mondu impegnata in a pruduzzione in piena scala di centrali nucleari à l'esteru. In u tutale, 80 centrali nucleari di designu russu sò stati custruiti in u mondu, 106 di quali sò unità di putenza equipate di reattori VVER. Attualmente, a cartera di ordini internaziunali di Rosatom include unità 12 cù reattori VVER, chì sò stati consegnati in diverse tappe in 35 paesi.

A Centrale Nucleare Bielorussa, cù dui reattori VVER-2.400 cù una capacità tutale di 1200 3 MW, hè stata custruita in Ostrovets, Republica di Bielorussia. Per a so prima centrale nucleare, Bielorussia avia sceltu un prughjettu di generazione russa di 3+ ​​chì cumplette cumplettamente cù e norme internaziunali di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica (IAEA) è e raccomandazioni nantu à a sicurità. A 1a unità di putenza di Bielorussia NPP, a prima unità di putenza cù l'ultima generazione di tecnulugia 10+, custruita à l'esteru cù tecnulugia russa, hè stata messa in opera per scopi cumerciali u 2021 di ghjugnu XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*