Attenzione à l'usu di droghe dopu à u trasplante renale!

Attenzione à l'usu di droghe dopu à u trasplante renale!
Attenzione à l'usu di droghe dopu à u trasplante renale!

Specialista in Nefrologia Assoc. Dr. U Ministru Ali hà dettu: "I pazienti chì ùn usanu micca bè i so medicazione ponu esse in risicu di rigettu renale".

U trasplante di rino hè a megliu opzione di trattamentu in quantu à l'expectativa di vita è a qualità di vita per i malati cù a malatia renale in u stadiu finale, chì u so numeru righjunghji 60 mila in u nostru paese oghje. Ricordendu chì, secondu e statistiche, circa 3500 operazioni di trasplante di rino sò realizate in u nostru paese ogni annu, Nefrology Specialist Assoc. Dr. Ali Ministru hà dettu chì u cumplimentu di i pazienti hè assai impurtante per ottene u risultatu desideratu dopu u trasplante.

I PAZIENTI DEVU SEGUITE E REGOLE !

Sottulineendu chì u trattamentu di trasplante renale hè un prucessu per tutta a vita, cumpresu pre è post-operatori, l'Università Yeditepe Koşuyolu Hospital Specialist Nephrology Assoc. Dr. Ali Balkan attirò l'attenzione à l'impurtanza di u paziente, chì era in u centru di u trattamentu in questu prucessu, per rispettà e regule.

FACTORS AFFECTING SUCCESS DOPO A RENAL TRANSPLANT

Assoc. Dr. "Questa figura hè in u range di 90-95 per centu per un periodu di 5 anni", hà dettu u Ministru Ali. Sottulineendu chì parechji fatturi, da a cundizione di u paci à l'esperienza di u nefrologu è di a squadra chirurgica, sò efficaci in u successu di u trasplante di rino, Assoc. Dr. Ali Ministru cuntinuò e so parolle cusì: "Per esempiu, in a malatia definita cum'è glomerulonefrite segmentale focale, chì porta à una fallimentu renale assai rapidu, a malatia pò recidiva ancu s'ellu u paci hà un trasplante di rino. Dunque, un diagnosticu definitivu di a malatia sottostante deve esse fatta. Per quessa, deve esse furmatu una strategia. Inoltre, l'esperienza di a squadra di trasplante, chì pianifica u trasplante da a pianificazione à a cirurgia è u prossimu prucessu di trattamentu, hè ancu assai impurtante ".

I MEDICAMENTI DEVU ESSERE UTILIZZATI CORRETTAMENTE PER PREVENIR U REJECTION D'ORGANI !

Ricordendu chì u 5-10 per centu di i malati di trasplante di rino anu u rifiutu di l'organu per diverse ragioni in u primu annu, Assoc. Dr. U Ministru Ali hà dettu: "Siccomu u sistema immune pò rifiutà l'urganu, fatturi cum'è l'usu di i medicazione da u paziente o a dieta dopu u trasplante pò ancu influenzà stu risultatu. Per questa mutivu, unu di i prublemi più impurtanti chì i pazienti anu da esse attenti dopu à u trasplante hè u cuntrollu regulare di u duttore è l'usu regulare di i so medicazione. Ci hè un risicu di rigettu di rinu in i pazienti chì ùn anu micca aduprà i so medicazione bè. Vulemu vede i nostri pazienti in u primu annu, ogni mese, è dopu ogni 3 mesi in u periodu dopu. I medicini anu ancu esse usatu per a vita ".

I PAZIENTI DEVU ESSERE VALUTATI PSICOLOGU prima di u trasplante

Ricurdà chì a maiò parte di i pazienti sò attenti à u rispettu di a droga, però, pò esse una certa cunfusione chì hè un trattamentu longu, Assoc. Dr. U Ministru Ali hà dettu: "In questu trattamentu à longu andà, qualchì volta a psiculugia di i pazienti pò esse deteriorate è alcune fluttuazioni ponu accade. In questu casu, a prima cosa chì facenu hè di piantà di piglià a so medicazione. Calchì volta, i pazienti ponu piantà di piglià a droga dicendu chì sò completamente guaritu. Per questa mutivu, hè assai impurtante per i pazienti sottumessi à una valutazione psicologica generale per u so rispettu di u trattamentu prima di u trasplante. Perchè a priscinniri di u mutivu, ùn aduprà a droga pò aumentà u risicu di rigettu organu. Siccomu l'effetti di sti droghe pò durà uni pochi di ghjorni, sicuru, saltà una dosa per 1-2 ghjorni ùn pone micca un risicu cusì grande. Ma significa ancu chì ùn darà nascita. Hanu bisognu di utilizà e so droghe assai regularmente. Tuttavia, se i droghe à longu andà sò trascurati, hè un risicu assai più grande in quantu à u rigettu di l'organi ".

AVERIAmu CONTROLLATE

Dichjarà chì un altru puntu impurtante per esse cunsideratu dopu à u trasplante di rino hè u trattamentu di altre malatie di u paci, Assoc. Dr. Ali Ministru, "Per esempiu, se u cuntrollu di u zuccheru in sangue di un paziente chì sviluppa insufficienza renale per via di a diabetes ùn pò micca esse rializatu, u rino di trasplante pò ancu esse affettatu. U stessu hè veru per i malati cù ipertensione. Per quessa, hè assai impurtante per u paci per avè a so vita in ordine, manghja regularmente, attente à u cunsumu d'acqua è caccià u sali da a so vita dopu à u trasplante di rino.

Spiegà chì u cuntrollu di u pesu di u paci hè ancu assai impurtante in u periodu dopu à u trasplante di rino, Assoc. Dr. Ali Ministru hà dettu: "L'obesità hè un prucessu inflamatoriu è affetta i vasi in tuttu u corpu è provoca inflammazioni. Siccomu ci hè un fasciu vascular in u rino, l'obesità pò ancu causà deteriorazione di u rino. Dunque, ùn vulemu micca chì u paci hà guadagnatu pesu, è s'ellu hà guadagnatu pesu, u facemu perdiri pesu ".

E DONAZIONI CADEVERIC DEVE ESSERE AUMENTATE

Ricordendu chì ci sò circa 60.000 pazienti sottumessi à dialisi in Turchia è chì una media di 3500 trasplante ponu esse fatte da sta piscina per annu, l'Università Yeditepe Koşuyolu Hospital Nephrology Specialist Assoc. Dr. Ali Ministru,'' Ùn deve esse scurdatu chì parechji prublemi ponu esse risolti aumentendu i tassi di donazione di Kadeverik. Paragunatu à l'hemodialysis, u trasplante di rino hè un metudu di suluzione assai più convenientu in quantu à l'aspetti medichi, suciali è ecunomichi. Mentre solu u 10% di i trasplante in Turchia sò fatti da cadaveri, sta tarifa hè u cuntrariu in u mondu. Dunque, hè necessariu di aumentà a donazione di l'organi in ogni strata di a sucità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*