Una Road Map per l'UNESCO hè determinata in Bursa

Una Road Map per l'UNESCO hè determinata in Bursa

Una Road Map per l'UNESCO hè determinata in Bursa

Bursa, chì hè trà e 295 cità in u mondu chì sò membri di a Rete di Cità Creative per esse inclusa in a Rete di Cità Creative di l'UNESCO in u campu di "artigianu è arti populari", induve i tile è a seta Bursa sò in prima linea, sarà si terrà per 4 anni in u campu di l'"artigianu è l'arti populari".

Bursa, chì hè stata in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO dapoi u 2014 cù u schedariu di nomina intitulatu "Bursa è Cumalıkızık: A Nascita di l'Imperu Ottumanu" preparatu sottu a coordinazione di a Municipalità Metropolitana, hè avà circundatu da l'eccitazione di e Cità Creative UNESCO. Rete. In Bursa, chì hè stata inclusa in a Rete di Cità Creative di l'UNESCO in u campu di "artigianu è arti populari" cù l'opere iniziate da a Municipalità Metropolitana cù u slogan "Da Tradizionale à Universale" è sustinutu da BEBKA è a Direzzione Provinciale di Cultura è Turismu, i travaglii in stu campu sò stati cuminciati senza perde u tempu.

A Municipalità Metropolitana hà discututu cù i membri di u Cunsigliu di Coordinazione "i travaglii da esse realizatu per 4 anni in u campu di l'arti di l'artisgianu-folklore à tema di tile è di seta". A riunione, sottu u titulu principale di "Bursa Silk", hè accaduta in u Centru di Produzione è Design di Seta Umurbey chì opera in a Municipalità Metropolitana. À a riunione à a quale anu participatu l'attori implicati in u prucessu è i capi di unità pertinenti di a Municipalità Metropolitana, i punti di vista sò stati scambiati nantu à a mappa stradale da seguità.

A riunione tematica di tile hè stata ospitata da a municipalità di Iznik. À a riunione di u sindaco di Iznik Kağan Mehmet Usta, e valutazioni finali sò state fatte in quantu à u travagliu preparatoriu è u prugramma promozionale previstu per i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*