Certificatu d'Apprezzamentu à i Drivers EGO da a Federazione per i Diritti di Disabilità

certificatu di apprezzamentu da a federazione di i diritti di i disabili à i campioni di l'ego
certificatu di apprezzamentu da a federazione di i diritti di i disabili à i campioni di l'ego

I cunduttori di autobus chì travaglianu in a Direzzione Generale EGO anu ricevutu un rigalu significativu da i citadini disabili. A Federazione per i diritti di i disabili hà datu un certificatu di apprezzamentu à 27 cunduttori di autobus chì aiutavanu i citadini disabili in u trasportu publicu.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghja e so attività 7 ore à 24, XNUMX ghjorni, per facilità a vita di i citadini disabili.

Cum'è parte di u 3 Dicembre, u ghjornu Internaziunale di e Persone cù Disabilità, a Federazione per i Diritti di i Disabili hà presentatu un certificatu d'apprezzamentu à i cunduttori di autobus 27 chì travaglianu sottu a Direzzione Generale EGO per u so cumpurtamentu versu i citadini disabili.

OBJECTIU : UNA CAPITALE SENZA OBSTACULI

U Direttore Generale di l'EGO Nihat Alkaş, i membri di u Cunsigliu Municipale, u Direttore Generale ASKİ Erdoğan Öztürk, u Capu di u Dipartimentu di Pulizzia Mustafa Koç, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di supportu Yalçın Demirkol, u presidente di a Federazione per i diritti di i disabili Cemalettin Gürsoy è parechji membri di a federazione anu assistitu à a cerimonia tenuta à a Sala di Conferenza di a Municipalità Metropolitana di Ankara. . .

Cemalettin Gürsoy, presidente di a Federazione per i diritti di i disabili, hà ringraziatu a municipalità metropolitana per i so sforzi è u sustegnu chì hà facilitatu a vita di i citadini disabili è hà dettu:

"Vogliu ringrazià i funzionari di a Municipalità Metropolitana di Ankara chì anu fattu sta urganizazione cun noi. Perchè ùn pudemu micca cooperà cù tali grandi istituzioni. Questu l'hà motivatu ancu di più. Credu chì pudemu ottene un trasportu più còmode in Ankara cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, a Direzzione Generale EGO è i nostri fratelli cunduttori è a sensibilità chì ci mostraranu ".

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dichjaratu chì cuntinueghjanu u so travagliu cù u scopu di "Una capitale accessibile" è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Pensemu chì l'aumentu di a tarifa d'accessu di e persone cù disabilità è l'eliminazione di e barriere facenu una grande cuntribuzione à u sviluppu suciale. Cum'è a Direzzione Generale EGO, pigliamu è continueremu à piglià misure per facilità a vita di i nostri citadini disabili in u trasportu. Prima, avemu ricevutu solu lagnanze da i nostri citadini disabilitati, ma recentemente avemu cuminciatu à riceve assai messagi di ringraziu da i nostri citadini disabilitati nantu à i nostri cunduttori. In l'occasione di u 3 di dicembre, u ghjornu internaziunale di e persone cù disabilità, a Federazione per i diritti di e persone cù disabilità ci hà fattu una pruposta, è ci anu trasmessu chì vulianu dà un certificatu di apprezzamentu à u nostru persunale, chì tratta i nostri disabili. i citadini cun gentilezza è preoccupazione mentre svolgono e so funzioni. Vogliu ringrazià i mo stimati culleghi chì ci anu fattu sente questa felicità è orgogliu ".

Mehtap Kaygısız, u driver di l'autobus EGO, hà dichjaratu ch'ella era assai toccu da u certificatu di apprezzazione chì hà ricevutu è hà dettu: "Sò assai fieru. S'ellu facemu stu travagliu o micca, hè u duvere più umanu di tutti noi per aiutà i citadini disabili ", mentre chì un altru cunduttore d'autobus EGO Ahmet Tüfekçi hà manifestatu i so sentimenti: "Vogliu ringrazià tutti per stu documentu. I nostri citadini disabili sò assai preziosi per noi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*