Mausoleu di l'imperatore Han Wendi Trovatu in Cina

Mausoleu di l'imperatore Han Wendi Trovatu in Cina
Mausoleu di l'imperatore Han Wendi Trovatu in Cina

Un mausoleu à grande scala chì si trova in Xi'an, a capitale di a Pruvincia di Shaanxi in u norduvestu di a Cina, hè statu identificatu cum'è appartenendu à l'imperatore Wendi di a Dinastia Han Occidentale. L'Imperu Hanu Occidentale hà rignatu da u 202 aC à u 25 dC. Situatu in u paese di Jiangcun, u mausoleu hè circundatu da più di 100 tombe antiche è fosse funerarie esterne. In u risultatu di scavi realizati in a regione da u 2017, numerosi resti sò stati scuperti, cumprese figuri di ceramica lavorata, archi tatari è sigilli ufficiali.

L'archeolughi, chì ùn anu pussutu truvà alcunu tumulu in a tomba, dicenu chì ci era quattru rampe chì portanu à l'entrata di a camera funeraria, chì hè di 2 à 4,5 metri di prufundità, è chì a camera funeraria avia 74,5 metri di lunghezza è 71,5 metri di larghezza.

Ma Yongying, un ricercatore à l'Accademia di Archeologia di Shaanxi, hà dichjaratu chì u mausoleu hè simile à l'altri dui imperatori di a Dinastia Han Occidentale in quantu à a struttura è a scala, è chì porta tracce di l'evoluzione storica, aghjustendu chì i ducumenti storichi sustenenu ancu l'affirmazioni di l'archeologi. .

U rumore dice chì a tomba di l'imperatore Wendi si trova in un locu vicinu chjamatu Fenghuangzui, ghjustu à nordu di u paese di Jiangcun. A scuperta di u mausoleu mette fine à stu rumore longu chì emerge cù a scuperta di una tavuletta di petra antica cù iscrizioni in Fenghuangzui. L'imperatore Wendi, chì u so nome persunale era Liu Heng, era famosu per u so risparmiu è aiutu. Sottu u so regnu di più di 20 anni, l'ecunumia di a dinastia fiurì cum'è a pupulazione hà vistu una espansione.

U mausoleu hè trà e trè scuperte archeologiche maiò annunziate da l'Amministrazione Naziunale di Patrimoniu Culturale (NCHA). Altri ritrovamenti includenu i resti di un stabilimentu in Luoyang, pruvincia di Henan, chì data di a dinastia Tang (618-907). In questu periodu, e cità eranu strettamente divisu in zoni residenziale è cummerciale da i mura.

Misurendu 533.6 metri di lunghezza è 464.6 metri di larghezza, secondu a NCHA, u situ riflette a filusufia tradiziunale chinesa nantu à a pianificazione urbana è hè di grande impurtanza per studià u sistema puliticu è a vita suciale durante a dinastia.

L'altru situ hè un cumplessu di sepultura per e famiglie riali di Tuyuhun, un regnu vicinu di l'imperu Tang, situatu in a cità di Wuwei, a pruvincia di Gansu, in u norduvestu di a Cina.

U cumplessu hà l'unica tomba ben conservata di a famiglia reale di Tuyuhun mai scuperta. Più di 800 figurine tessili è ceramiche truvate in a tomba sò stati cunservati da metudi di laboratoriu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*