Dui Nove Linee di Trenu à Alta Velocità chì entranu in serviziu in Cina

Dui Nove Linee di Trenu à Alta Velocità chì entranu in serviziu in Cina
Dui Nove Linee di Trenu à Alta Velocità chì entranu in serviziu in Cina

Dui novi linee di treni d'alta velocità cumincianu à operare in Cina, chì recentemente hà cuminciatu à andà in Laos. A linea ferroviaria Mudanjiang-Jiamusi, chì uniscerà a cità di Mudanjiang in a pruvincia di Heilongjiang in u nordeste di a Cina è a cità di Jiamusi, serà a linea di trenu più orientale di u paese.

China Railway Harbin Group Co., Ltd. Sicondu a cumpagnia, a vitezza di i treni chì viaghjanu nantu à a linea detta hè di 250 chilometri à l'ora, è ci sò sette stazioni nantu à a linea di 372 chilometri. A nova linea aperta farà parte di a linea ferroviaria d'alta veloce trà Jiamusi è Shenyang, a capitale di a pruvincia di Liaoning. A riservazione è a vendita di i biglietti cumincianu u sabbatu u 4 di dicembre.

A seconda ferrovia d'alta velocità hè a linea Zhangjiajie-Jishou-Huaihua in a pruvincia cintrali di Hunan in Cina. Ci sò sette stazioni nantu à sta linea, chì hè longu 245 chilometri. China State Railway Group Co., Ltd. Cumpagnia annuncia chì unu di elli hè a famosa stazione di treni di Fenghuang, una cità antica. Hè previstu chì i treni viaghjanu à una velocità di 350 chilometri à l'ora nantu à sta linea ferroviaria. À a fine di u 2020, u paese avia più di 37 chilometri di linee ferroviarie à alta velocità, cusì a più longa rete ferroviaria à alta velocità in u mondu in serviziu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*