L'investimentu di a Cina in i Paesi di Cintura è Strada Aumenta di 12,7 per centu

L'investimentu di a Cina in i paesi di cinture è di strada hè aumentatu per percentuale
L'investimentu di a Cina in i paesi di cinture è di strada hè aumentatu per percentuale

A cooperazione ecunomica è cummerciale cù i paesi nantu à a strada Belt and Road di a Cina hè in constante crescita. Sicondu l'ultimi dati da u Ministeru di u Cummerciu di a Cina, trà ghjennaghju è nuvembre di questu annu, l'investimentu direttu non finanziariu in i paesi longu a strada Belt and Road hè aumentatu di 12,7% in paragunà à l'annu precedente, mentre chì u fatturatu di prughjetti d'oltremare di L'imprenditori chinesi anu aumentatu da 2,6 per centu.

Stu mese, tutta a ferrovia Sino-Laos chì cunnessa a cità di Kunming in a pruvincia di Yunnan à a capitale di Laos, Vientiane, hè stata aperta à u trafficu. Cum'è un prughjettu simbolicu in u scopu di a custruzzione cumuna di Ferrovia, Cintura è Strada Sino-Laos, crea un canali internaziunale più convenientu per a cumunicazione trà a Cina è i paesi ASEAN.

Tuttavia, una quantità di prughjetti di riferimentu custruiti in cullaburazione cù i paesi di Belt and Road sò ancu avanzati. Cù a stallazione di l'ultimu batch of rails da a Cina à Jakarta, Indonesia, u travagliu di custruzzione di a Ferrovia d'Alta Velocità Jakarta-Bandung hà acceleratu. Cù l'apertura di a linea di Ferrovia d'Alta Velocità Jakarta-Bandung, u viaghju da Jakarta à Bandung serà ridutta da l'attuale 3 ore à 40 minuti, dendu cundizioni di viaghju faciuli, veloci è còmode per e persone indonesiane.

Dapoi u principiu di l'annu, u numeru è a qualità di i treni di merchenzie Cina-Europa hè sempre aumentatu, contru à a tendenza generale. In u periodu ghjennaghju-nuvembre, un totale di 13 viaghji sò stati fatti per i treni di merci Cina-Europa è 817 milioni di containeri sò stati trasportati. Queste cifre anu aumentatu da 1.332 per centu è 23 per centu annu annu, rispettivamente. L'apertura di tali servizii di treni aiuta à u scambiu ecunomicu è cummerciale di a Cina cù i paesi Belt and Road.

L'impurtazioni di a Cina anu aumentatu ancu di 2.3 per centu

In i primi 10 mesi di questu annu, l'importazioni è l'esportazioni totali di a Cina in i paesi longu a strada di a Belt and Road ammontavanu à 23 trilioni di yuan, un aumentu di 9.3 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. L'ultimi dati da u Ministeru di u Cummerciu mostranu chì in 11 mesi, l'investimentu direttu straneru non finanziariu di a Cina era di 640.38 miliardi di yuan, è u fatturatu di i prughjetti di l'imprenditori cinesi à l'estero era di 856.47 miliardi di yuan.

Zhang Wei, Vicepresidente di l'Istitutu di Ricerca di u Cummerciu Internaziunale è a Cooperazione Ecunomica in u Ministeru di u Cummerciu di a Cina, hà enfatizatu chì sti figuri riflettenu chì a cooperazione economica è cummerciale di a Cina cù i paesi Belt and Road hà un scopu più largu è una dinamica forte.

Zhang hà dettu: "A cooperazione cù i paesi di a Cintura è a Strada, a lotta à l'epidemie in sulidarità, u sviluppu di u cummerciu, l'accelerazione di novi forme è mudelli industriali, l'aumentu di l'investimentu straneru pò esse vistu soprattuttu in prughjetti di cuntrattura. Inoltre, u voluminu di merci di i treni di merci sino-europei, cumpresu u numeru di treni di merci chino-europei, hè aumentatu significativamente, significatu chì un tali canali cummerciale è un mudellu di cooperazione mostra una vitalità più grande ".

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*