L'astronauti chinesi sperimentanu cunfortu di casa intelligente in u spaziu

L'astronauti chinesi sperimentanu cunfortu di casa intelligente in u spaziu
L'astronauti chinesi sperimentanu cunfortu di casa intelligente in u spaziu

Sicondu a dichjarazione di a China Aerospace Science and Technology Corporation (CASC), l'astronauti chinesi ponu vive è travaglià più cunfortu è faciule in l'orbita di a stazione grazia à l'applicazioni di tecnulugii d'informazioni avanzati.

Dà infurmazione nantu à a vita in u spaziu in una cunferenza di stampa tenuta u venneri, a China Space Technology Academy Space Station Chief Designer Bai Linhou hà dettu chì u modulu centrale di a stazione spaziale Tianhe hè dutatu di sistemi intelligenti. In questu modu, l'astronauti ponu cuntrullà l'illuminazione di u modulu cintrali è l'equipaggiu di cucina per l'applicazioni mobili. Puderanu ancu navigà in Internet è parlà cù e so famiglie è amichi via video.

Per d 'altra banda, Bai hà ancu dichjaratu chì, grazia à un sistema audio-visuale, l'astronauti ùn anu micca bisognu di travaglià a notte è avè l'uppurtunità di dorme. Bai hà aghjustatu chì cù un sistema acustu-otticu in u modulu core, l'astronauti ponu dorme di notte invece di esse in missione.

Tang Hongbo, unu di i trè astronauti in a missione di l'equipaggiu Shenzhou-12 di a Cina, hà dettu chì i membri di l'equipaggiu puderanu manghjà in una meza ora. L'astronauti ponu dorme più cunfortu grazie à un parlante chì li avvisa se qualcosa va male.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*