Attenti à u Dolore à Leg in i zitelli!

Attenti à u Dolore à Leg in i zitelli!
Attenti à u Dolore à Leg in i zitelli!

Specialista in Ortopedia è Traumatologia Prof. Dr. Bülent Dağlar hà datu infurmazioni impurtanti nantu à i dolori di crescita. Ùn hè raru di lagnà di u dulore in tutte l'articuli, più cumunimenti intornu à u ghjinochju, in certi periodi di a zitiddina, à a sera è spessu dopu à andà in lettu di notte. Siccomu u dulore crescente ùn hè micca un criteriu di diagnosticu definitivu, a so incidenza hè stata rappurtata in una larga varietà in parechje publicazioni. In ogni casu, hè statu scrittu in parechje publicazioni chì quasi unu in trè zitelli d'età 4-6 anni pò avè u crescente. A causa di u dulore crescente hè scunnisciuta. In ogni casu, quandu sti dulori, chì tendenu à ricurdà, sò prolongati o abbastanza severi per disturbà u sonnu di a famiglia, causanu preoccupazione. I diagnostichi criminali di a lista di diagnostichi probabili in una parte di i scans rapidi in Internet aumentanu l'ansietà di a famiglia ancu di più. Pediatri è ortopedisti sò spessu riferiti prufessiunali in questa situazione.

Dolore crescente? O hè u dolore per una malatia?

Questa hè a quistione più basica di e famiglie. Un auditu detallatu di a denuncia, un esame fisicu simplice hè spessu abbastanza per u duttore specialista per decide se un esame hè necessariu in u diagnosticu. I dolori di crescita più spessu cumincianu à a sera quandu u riposu, più spessu di notte durante u sonnu. Ancu s'ellu u zitellu indica una certa zona, pò dì chì ci hè u dulore in un altru spaziu in pocu tempu. Hè assai tipicu per u dulore di crescita chì e mamma ùn vedenu micca gonfiore, contusioni, rossu in l'area in questione in una bona luce, è u zitellu si addormenta in 30-40 minuti cù un semplice strofinamentu o un analgésicu simplice, è quandu si sveglia. a matina, cuntinueghja a so attività di solitu senza alcuna lagnanza. Avè u dulore parechje volte in a stessa notte è recurrente parechje volte in una settimana hè trà e dichjarazioni frequenti di famiglie. In l'esaminazione gentile, chì serà fatta senza suscitarà l'ansietà di u zitellu, u duttore specialista cerca un inzuccaru, a decolorazione o u muvimentu diminuitu in l'articuli vicinu à l'area. In novu, s'ellu hè determinatu chì u zitellu ùn hà micca sensibilità è ùn ci hè micca inzuccarazione in l'area induve a lagnanza hè presente, un esame supplementu pò esse micca necessariu.

prof. Dr. Bülent Dağlar hà infine aghjustatu à e so parolle: "Cum'è avemu dettu prima, essendu attentu à a pussibilità di recidiva per un tempu, se u dulore si ripresenta cù e stesse caratteristiche, u massaggio è l'usu di analgesici simplici sò generalmente abbastanza. Se ci hè gonfiore, limitazione di u muvimentu in articuli vicini, u dulore persistente in a listessa zona, l'intensità di u dulore aumenta gradualmente è dura più di 3-4 ghjorni, se i sintomi sistemichi sò accumpagnati da a perdita di l'appetite, a frebba è l'inquietudine, un specialista ortopedicu deve esse cunsultatu. In questi casi, i metudi d'imaghjini ponu ancu esse richiesti, spessu inseme cù testi di sangue. L'esame più apprupriatu serà decisu da u duttore specialista ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*