Cullaburazione di Arçelik è ASPİLSAN per a Produzione di Batterie Domestica!

Cullaburazione di Arçelik è ASPİLSAN per a Produzione di Batterie Domestica!
Cullaburazione di Arçelik è ASPİLSAN per a Produzione di Batterie Domestica!

Arçelik, una di e cumpagnie principali in u mondu in tecnulugia di casa, hà unitu e forze cù ASPİLSAN, a cumpagnia più cumpetente di Turchia in u disignu è a produzzione di batterie.

A cerimonia di firma di a cooperazione trà Arçelik è ASPİLSAN; L'avvenimentu hè statu tenutu in Istanbul cù a participazione di u direttore generale di Arçelik Turkey Can Dinçer, u direttore generale di l'energia di ASPİLSAN Ferhat Özsoy, u direttore generale di l'Arçelik per u marketing Zeynep Yalım Uzun è u direttore di l'Uffiziu di Gestione di Progetti d'Investimentu Energeticu ASPİLSAN Nihat Aksüt.

In u scopu di a cuuperazione, Arçelik cuncepisce è pruduce batterie cumune per i picculi apparecchi di casa produtti in Turchia cù ASPİLSAN. Cù sta cooperazione, ASPİLSAN è Arçelik pensanu à sustene a produzzione domestica è aumentà u ritmu di localizazione di u produttu. In u scopu di a cooperazione cù ASPİLSAN, u disignu di a batteria serà realizatu per a prima volta in l'aspiratore elettricu verticale, chì hà u più altu tassu di produzzione domestica. Dopu, a produzzione domestica cuntinuerà cù tutti i prudutti ricaricabili di Arçelik.

"Progettaremu è pruduce batterie cumune per i picculi apparecchi di casa produtti in Turchia"

U direttore generale di Arçelik Turkey, Can Dinçer, in u so discorsu à a ceremonia di firma, hà dichjaratu chì a cooperazione trà e duie cumpagnie basata nantu à a fiducia è a bona vuluntà hè stata trasferita à una piattaforma nova cù l'accordu, è hà dettu: "In questu quadru, avemu da esse. cuncepisce è fabricà batterie cumune per i picculi apparecchi di casa produtti in Turchia. U sviluppu è a produzzione di sti prudutti impurtati in u nostru paese hè un passu impurtante versu a localizazione di cumpunenti critichi. Riducendu u deficit di u cummerciu esteru, serve à l'ecunumia di u paese è darà una cuntribuzione significativa. Cum'è Arçelik, continueremu à sustene u sviluppu di a nostra industria migliurendu u numeru è u scopu di tali cullaburazioni ". disse.

Ferhat Özsoy, Direttore Generale di ASPİLSAN Energy, hà dichjaratu chì cum'è ASPİLSAN, una di e cumpagnie di a Fundazione di e Forze Armate Turche, anu realizatu fasi 2 di a produzzione di batterie (Sistema di Gestione di Batterie-BMS (sistema di gestione di a batteria) è Pack di Batterie (batteria). imballaggio) finu à avà. Pruduciaremu ancu cellule, a fase più impurtante è di valore aghjustatu, è prima useremu queste batterie prodotte in batterie chì saranu sviluppate per Arçelik. Grazie à e nostre batterie chì saranu imballate cù batterie prodotte in u locu, L'emissioni di carbone durante u trasportu diminuiranu è l'energia serà usata in modu più efficau. In più, e batterie da esse prudutte seranu chjuche. A nostra cumpagnia serà un pioniere in l'usu di batterie prodotte in casa utilizendu sistemi di batterie di l'apparecchi domestici è serà ancu un suluzione à u nostru prublema di dipendenza straniera in questu sensu ".

Arçelik Deputy General Manager for Marketing Zeynep Yalım Uzun hà dichjaratu chì a cooperazione seria assai benefica per e duie cumpagnie è hà dettu chì a localizazione di a produzzione furnisce ancu benefici in termini di sustenibilità è chì anu riduciutu a so impronta di carbonu di 80 per centu cù stu prughjettu.

Nihat Aksüt, Direttore di ASPİLSAN Energy Investment Projects Management Office, hà ancu dichjaratu chì stu prughjettu hè assai unicu è preziosu per u paese, è chì a marca Arçelik, chì hè implicata in ogni tappa di a vita, hè avà in u stadiu di diventà un mondu. marca.

L'accordu strategicu, chì prugresserà per mezu di a spartera mutuale di "sapere" serà ancu u primu passu di una cuuperazione à longu andà. In più di Arçelik è ASPİLSAN, u scopu hè chì l'imprese chì producenu ODM per Arçelik in Turchia seranu incluse in questa cooperazione in u futuru.

A fabbrica di Batterie Lithium Ion di ASPİLSAN hà da inizià a produzzione di massa in April

ASPILSAN Energy New Facility

U 80% di a custruzzione di u primu stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion di Turchia per esse stabilitu in Kayseri da ASPİLSAN Energy hè statu finitu.

Stabbilita in a Zona Industriale Organizzata di Kayseri in u 1981 cù i cuntributi di l'imprese caritativi, ASPİLSAN Energy aghjusta u putere à e Forze Armate Turche (TSK) producendu batterie è batterie specifiche per i dispositi utilizati secondu i bisogni di unità militari.

A fabbrica, chì s'hè migliurata cù l'investimenti chì hà fattu, furnisce u putere à quasi tutti i tipi di dispusitivi portatili o prudutti tecnologichi wearable venduti in u mondu sanu cù e batterie chì pruduce oghje.

ASPİLSAN cuncepisce ancu a radiu di TAF, u sistema di visione notturna, u sistema di jamming, u sistema anti-tank è e batterie di u sistema roboticu utilizati in a scansione di mine, l'eliminazione di bombe, e batterie è e batterie utilizzate in missili è kit di guida, è batterie anti-torpedo.

80% di a custruzzione hè finita

Sicondu l'infurmazioni ricevuti da ASPİLSAN, 25 per centu di a custruzzione hè stata finita in u primu stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion di Turchia, chì hà una zona chjusa di 80 mila metri quadrati, chì hè stata fundata in a Zona Industriale Organizzata di Mimarsinan in uttrovi scorsu. annu è principià a produzzione di massa in un futuru vicinu.

À u listessu tempu, i bisogni di l'industria di a difesa è di u settore privatu seranu scontri in u stabilimentu, chì pruducerà in massa batterie di lithium-ion in Auropa, è travaglià nantu à u sviluppu di celle di batterie di diversi tipi, dimensioni è tecnulugia. continuerà in u futuru.

Mentre chì ASPİLSAN, chì porta studii per a produzzione domestica, hè attualmente dipendente da l'esteru solu per u supply cell, diventerà l'unica cumpagnia di produzzione di cellule in a regione cù un novu investimentu. A fabbrica, chì finisce a dependenza straniera in questu sensu, furnisce a produzzione completamente domestica quandu e mine, cum'è nichel, cobalt è manganese, da esse usate cum'è materie prime sò furnite da u paese. U numeru tutale di u persunale in u stabilimentu di produzzione hè previstu di esse 2022 in 300 è 2023 in 400.

Cuntribuisce ancu à "Automobile di Turchia"

A prima batteria chì esce da a linea di produzzione serà di tipu cilindrico, cù una capacità di 2,8 ampere-ora è una tensione di 3,6 volti. U stabilimentu, chì sarà custituitu di trè parti: preparazione di l'elettrodi, assemblea di batterie è linee di furmazione, avarà una capacità di produzzione di 60 batterie per minutu. Batteries chì ponu funziunà à bassu temperature pò esse aduprate in una larga varietà di sistemi di batterie, postu chì anu un altu C-rate (tariffa di scaricamentu). Celle cù cellule cilindriche, ma cù capacità più altu, ponu ancu esse prudutte in i stessi sistemi di macchina in a fabbrica.

Hè destinatu à compie a stallazione di sistemi di macchina in ghjennaghju 900 in a fabbrica, chì u costu apprussimativu hè previstu per esse trà 1 milioni è 200 miliardi 2022 mila lire, è per inizià a produzzione di massa in aprile 2022. ASPİLSAN, chì si prepara à cuntribuisce à l'automobile chì deve esse prodotta da u Gruppu d'Intraprisa Automobile di Turchia (TOGG), serà capace di pruduce batterie domestiche per TOGG quandu a seconda fase di l'investimentu hè finita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*