Regolamentu di l'Autorizazione di l'Operatore Ferroviariu Ammendatu

Regolamentu di l'Autorizazione di l'Operatore Ferroviariu Ammendatu
Regolamentu di l'Autorizazione di l'Operatore Ferroviariu Ammendatu

U Regolamentu nantu à a Modificazione di u Regolamentu di Autorizazione di l'Operatore Ferroviariu di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura hè entratu in vigore dopu esse publicatu in a 2ª emissione duplicata di a Gazzetta Ufficiale.

In cunsiquenza, l'operatori di treni ferroviari chì anu ricevutu u certificatu d'autorizazione cumincianu a so attività dopu avè installatu i sistemi di gestione di a sicurezza è avè ricevutu u certificatu di sicurezza in 6 mesi da a data di ricezione di u certificatu d'autorizazione.

L'operatori di treni ferroviari, chì ùn ponu micca ottene u certificatu di sicurezza in i 6 mesi menzionati, ponu riceve 6 mesi supplementari esaminendu e so applicazioni, se anticipanu chì u tempu necessariu per ottene u certificatu di sicurezza duverà più di sei mesi.

Quelli chì ùn ponu micca ottene u certificatu di sicurezza malgradu u periodu supplementu di 6 mesi datu, è quelli chì ùn ricevenu micca u certificatu è cumincianu a operazione di u trenu in un annu, seranu revocati i so certificati d'autorizazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*