Sistema Naziunale di Segnale Adupratu in Ferrovie per esse Branded

Sistema Naziunale di Segnale Adupratu in Ferrovie per esse Branded
Sistema Naziunale di Segnale Adupratu in Ferrovie per esse Branded

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì operanu una rete ferroviaria di 12 mila 803 chilometri è chì anu rivisionatu è rinnuvatu tutte e ferrovie chì sò state intaccate dapoi 50 anni, chì popularizzeranu u Sistema Naziunale di Segnale è u trasformanu in un marca, è ch'elli anu da aumentà u ritmu di linee signalati da 65 per centu à 90. Ellu hà dichjaratu ch'elli l'aumentanu.

Indittendu chì prepararanu u "Piano d'Azione per l'Energia Ferroviaria è u Cambiamentu Climaticu" è assicurà l'implementazione di strategie per riduce l'emissioni di carbonu, Karaismailoğlu hà dettu: "Qualunque cosa facemu per u nostru paese, hè u nostru duvere di lascià un locu più vivable, più verde, Turchia neutrale in carbonu per a nostra nazione. Continuemu à travaglià intensamente cù i nostri amichi di ferrovia per a diffusione di e linee elettrificate in tuttu u paese. disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì à l'oghje, 12 mila 803 chilometri, vale à dì u 5 per centu, di tutte e linee TCDD cù una lunghezza di linea tutale di 753 mila 45 chilometri, sò stati elettrificati, è hà dettu: "Cù a fine di i prughjetti di elettrificazione nantu à e linee cunvinziunali. , chì sò in custruzzione è cuncepimentu di prughjettu, finu à a fine di u 2023, Electrificàmu u 50 per centu di e linee cunvinziunali esistenti. disse.

Esprimendu chì anu implementatu piani è investimenti micca solu in l'est-ovest, ma ancu in a direzzione nord-sud per i porti cù e so linee di junction è centri logistichi, Karaismailoğlu hà spartutu l'infurmazioni seguenti:

"Cumpleremu a linea di junzione di 38 chilometri chì cunnessa 34 OIZ, zoni industriali privati, porti è zoni libere è 294 strutture di produzzione. Aumenteremu a parte di a ferrovia in logistica à 45 per centu. U nostru sognu hè di copre i quattru cantoni di u paese cù una linea ferroviaria ininterrotta ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*