Quindicesima volta per correre per a Rivuluzione Martire Kubilay

Quindicesima volta per correre per a Rivuluzione Martire Kubilay

Quindicesima volta per correre per a Rivuluzione Martire Kubilay

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja una corsa stradale per a 23a volta ghjovi 15 dicembre, in memoria di u Martire Ensign Kubilay. A corsa di 08.00 chilometri, chì principia à 10:XNUMX nantu à a Strada Menemen Karaağaç, finisce davanti à u Monumentu Martyr Ensign Kubilay.

A municipalità metropolitana di İzmir commemora l'insignante Mustafa Fehmi Kubilay è i so amichi, chì sò stati martirizzati da e forze anti-repubblicane in a sanguinosa rivolta chì hà accadutu 92 anni fà in Menemen, cù a 23ª Kubilay Road Race chì si terrà ghjovi 15 dicembre. A corsa, chì hè stata tenuta in l'ambiente virtuale l'annu passatu per via di a pandemia, sta volta si terrà in Menemen cù a participazione di 200 atleti licenziati. A corsa di 08.00 chilometri, chì principiarà à 10:2002 in a strada Karaağaç, finisce davanti à u Monumentu Martyr Ensign Kubilay. A corsa si ferà in e categurie di i nati in u 2003-2001 per i ghjovani è e donne, è quelli nati in u XNUMX è più per l’omi è e donne maiò. Trofei, medaglie è premii saranu distribuiti à l'atleti di punta in a corsa significativa à a ceremonia.

Per l'atleti è l'arbitri chì participeranu à a corsa, u busu serà sguassatu da u cancellu di a Fiera Basmane u ghjovi u 23 di dicembre à 06.45h20. A distribuzione di u kit di a corsa serà fatta da l'area di ricreazione Bornova Aşık Veysel Ice Sports Hall trà 22-09.00 dicembre trà 18.00-23. I corridori chì venenu da fora di a cità chì anu cumpletu a so iscrizzione finu à a data specificata puderanu riceve u kit di corsa a matina di u 06.00 di dicembre trà 06.45 è XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*